Te strakke voorhuid

24-02-2012 20:52 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen maand ben ik voor de eerste (en laatste) keer met mijn vriend naar bed gegaan. Na een half uur begon hij heel hard te kreunen van de pijn. Ik mij natuurlijk schuldig voelen want ik wilde hem echt geen pijn doen. Blijkt dat zijn voorhuid te strak is.

Nu ben ik bang voor elke vorm van intimiteit: Ik durf hem niet aan te raken, wil niet alleen met hem in zijn huis of mijn appartement zijn enz.

Hoe kan ik dit oplossen?
Alle reacties Link kopieren
Door naar de HA te gaan en een doorverwijzing te vragen voor een besnijdenis door de uroloog. Je kunt de voorhuid soms soepeler maken met bepaalde zalfjes, maar ook daarvoor moet je bij de uroloog zijn.
Alle reacties Link kopieren
Andere vriend nemen.
Alle reacties Link kopieren
En dat had vriend nog niet gemerkt eerder ??

Beetje ongeloofwaardig.
Alle reacties Link kopieren
quote:cuniculus schreef op 24 februari 2012 @ 20:57:

Door naar de HA te gaan en een doorverwijzing te vragen voor een besnijdenis door de uroloog. Je kunt de voorhuid soms soepeler maken met bepaalde zalfjes, maar ook daarvoor moet je bij de uroloog zijn.



Ik durf het gesprek niet aan te gaan



quote:Whympysinger schreef op 24 februari 2012 @ 21:04:

Andere vriend nemen.



Dank je voor de tip



quote:tikal schreef op 24 februari 2012 @ 21:19:

En dat had vriend nog niet gemerkt eerder ??

Beetje ongeloofwaardig.Ik vind je reactie een beetje jammer.Natuurlijk heeft hij het eerder gemerkt en dit is ook de reden geweest waarom zijn vorige relatie is gestrand. Ik vind hem daar echt te leuk voor en ik vind ook dat sex leuk moet zijn, en op deze manier is het verre van leuk.
Alle reacties Link kopieren
Wat cuniculus zegt.



Dit heeft niks met jou te maken.



Als je in de tussentijd wel dingen met hem wil doen helpt een flinke kwak glijmiddel een heleboel.
Alle reacties Link kopieren
Neo. Beetje ongeloofwaardig dit.quote:karola schreef op 24 februari 2012 @ 20:52:

. ]Ik durf hem niet aan te raken, wil niet alleen met hem in zijn huis of mijn appartement zijn enz.Hoe kan ik dit oplossen?En dat allemaal door een krappe voorhuid?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet.

Jij hebt er toch last van, en voor hem is het ook niet prettig.



Als dit soort dingen niet eens bespreekbaar zijn tussen jullie zou ik het geen relatie noemen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je hem nu niet aanraken en in zijn huis zijn? Nogal zwaar overdreven. Bijna psycholoog waardig zelfs.
Alle reacties Link kopieren
Dat dus.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
[...]



[/quote] Ik vind je reactie een beetje jammer.Natuurlijk heeft hij het eerder gemerkt en dit is ook de reden geweest waarom zijn vorige relatie is gestrand. Ik vind hem daar echt te leuk voor en ik vind ook dat sex leuk moet zijn, en op deze manier is het verre van leuk.[/quote]





Hij heeft zich vroeger nooit afgetrokken ???



Maaaaaar goed als dit echt is... naar de HA voor een doorverwijzing ZH: besnijden. Enige manier.
Alle reacties Link kopieren
quote:tikal schreef op 24 februari 2012 @ 21:47:

[...]



[/quote] Ik vind je reactie een beetje jammer.Natuurlijk heeft hij het eerder gemerkt en dit is ook de reden geweest waarom zijn vorige relatie is gestrand. Ik vind hem daar echt te leuk voor en ik vind ook dat sex leuk moet zijn, en op deze manier is het verre van leuk.[/quote]





Hij heeft zich vroeger nooit afgetrokken ???



Maaaaaar goed als dit echt is... naar de HA voor een doorverwijzing ZH: besnijden. Enige manier.Precies, hoe moeilijk kan het zijn in de relatie. (Hoe moet dat met bevallen dan wel niet?)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Is de voorhuid echt te krap of is het door niet-wassen gewoon vastgeplakt?? (en ja, die mogelijkheid bestaat echt).



Hoe dan ook, een bezoekje aan een arts is een eerste stap. Gewoon zeggen; schat, het wordt tijd dat je bij de huisarts langs gaat. Er zijn namelijk maar weinig mannen die dat vrijwillig en op eigen houtje beslissen. Die van mij moest nog gestuurd worden toen ie nierstenen had.
Alle reacties Link kopieren
quote:exces schreef op 24 februari 2012 @ 22:49:

Is de voorhuid echt te krap of is het door niet-wassen gewoon vastgeplakt?? (en ja, die mogelijkheid bestaat echt).



?!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet natuurlijk niet hoe oud jij bent of je vriend, maar bij mannen op leeftijd komt wel eens een aandoening voor die ze "de Spaanse kraag" noemen. Dat is een verkleving van de voorhuid waardoor het niet meer mogelijk is om de voorhuid af te stropen tot achter de eikel. De voorhuid is dan zo verkleefd dat dat tot bloeden zou leiden. Bezoekje van je man aan de HA en iets later aan het ziekenhuis kunnen dit probleem helemaal oplossen. En ik spreek uit ervaring, d.w.z. de ervaring van mijn man.
Alle reacties Link kopieren
Lullig hoor, sterkte!
Alle reacties Link kopieren
quote:luckyjane schreef op 25 februari 2012 @ 01:36:

Ik weet natuurlijk niet hoe oud jij bent of je vriend, maar bij mannen op leeftijd komt wel eens een aandoening voor die ze "de Spaanse kraag" noemen. Dat is een verkleving van de voorhuid waardoor het niet meer mogelijk is om de voorhuid af te stropen tot achter de eikel. De voorhuid is dan zo verkleefd dat dat tot bloeden zou leiden. Bezoekje van je man aan de HA en iets later aan het ziekenhuis kunnen dit probleem helemaal oplossen. En ik spreek uit ervaring, d.w.z. de ervaring van mijn man. Dit klopt niet helemaal. Een Spaanse kraag ontstaat wanneer de voorhuid wel over de eikel teruggetrokken kan worden, maar deze niet teruggeschoven kan worden. De voorhuid zwelt dan op; vandaar de benaming Spaanse kraag. Dit is gevaarlijk omdat de doorbloeding in de voorhuid afneemt en deze kan gaan necrotiseren.
Alle reacties Link kopieren
Kan heel veel oorzaken hebben en dat besnijdenis de enige oplossing zou zijn is onjuist. De HA kan vaststellen wat er aan de hand is en dan evt doorverwijzen.
Alle reacties Link kopieren
Ctrl C -> Ctrl V
Niks.

Hij kan zich laten opereren.

Laat hem niet gaan voor zoiets stoms.

Waarschijnelijk wist hij dit allang, en schaamt hij zich enorm.

Dus stoot hem aub niet af.

Dat is zo zonde.

De vriend van mn vriendin heeft dit ook.

Maar die heeft een operatie gehad en nu hebben ze een geweldig sexleven.
Alle reacties Link kopieren
Het enige wat ik las was, na een half uur...

Vind het al heel knap dat hij het een half uur volhield, haha
Soms moet je veranderen om jezelf te blijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven