Mannen en vreemdgaan..

25-02-2012 12:35 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik open dit topic om mijn frustraties enigszins te uiten maar ook omdat ik ervaringen en reacties wil horen!



Ik ben 18 jaar en heb anderhalf jaar lang een relatie gehad met een jongen van 22. Een paar weken geleden ben ik erachter gekomen dat hij vreemd ging.



Eigenlijk had ik al wel zo'n vermoeden/gevoel. Afijn. Uitgemaakt want zoiets accepteer ik niet. Nu is hij weer smekend teruggekomen en heb ik mezelf voorgenomen; ik neem hem terug en zal met zijn gevoelens spelen. Daar ben ik nu dus mee bezig en het gaat mij redelijk goed af.



Nu heb ik zelf dus meerdere contacten en probeer ik veel jongens en mannen uit. Een soort spelletje en ik vind het fijn ook nog. Ik heb vooral contact met jongens en mannen die ook in relaties zitten om te kijken hoe ver deze jongens en mannen gaan.



Sommige mannen hebben bijvoorbeeld al 7 jaar een serieuze relatie en geven mij dan toch een zekere aandacht op een flirterige manier. Helemaal verkeerd in mijn ogen. Toch ga ik er in mee om te kijken hoe ver de meeste mannen gaan. Het resultaat is best verontrustend want heel veel mannen gaan redelijk ver. Ik vermoed dat ze vaak seks willen; wat ik niet zal geven maar toch. Het idee alleen al.



Ik denk dus dat de meeste mannen als het erop aan komt niet te vertrouwen zijn en vreemd zullen gaan. Uiteindelijk! Al zouden ze misschien niet willen maar ook omdat zij zich op dat moment niet in bedwang kunnen houden.



Hoe denken jullie erover? Of ben ik officieel verbitterd?
Alle reacties Link kopieren
Als het kan zoals bij jou Viva Man, dan is het toch prima? Ik snap je gedachtegang ook heel erg goed. Ik weet niet of ik ooit in staat zou zijn om mijn partner fysiek te delen met andere vrouwen, maar ik sta niet raar te kijken van de optie. Ook weet ik niet of ik het wel zou kunnen, met een ander. Maar er is bij ons ook helemaal geen sprake van zulke dingen op het moment, zijn pas net bij elkaar.



Als de afspraak wél monogamie is, om welke reden dan ook, vind ik dat je je daaraan dient te houden. Zint dit je niet dan praat je er over. Kan je je niet vinden in de uitkomst van dat gesprek, ga je er vandoor. Ik vind dat iedereen de keuze zou moeten hebben of ze met een ontrouwe partner door het leven willen gaan, en niet van de domme gehouden zouden moeten worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:beeliev schreef op 28 februari 2012 @ 15:40:

[...]





Al-le-maal. Iedere man zit namelijk precíes hetzelfde in elkaar!

Toch?Die van jou i.i.g wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:carpedieme11 schreef op 25 februari 2012 @ 12:47:

[...]



Heel simpel; zodat hij ervaart wat ik heb gevoeld. En dat hij dat ervaart geeft mij weer voldoening. Is dat vreemd?



Jeetje wat ben jij kinderachtig. Overigens spelen die mannen juist een spelletje met jóu. Ze willen gewoon kijken hoe ver ze kunnen gaan met zo'n lekker jong naief ding, daar zijn het mannen voor en tenslotte gooi je jezelf in de aanbieding.



Jij bent het speeltje, niet zij.
Lijkt me niet fijn, bekend te staan als afgelikte boterham (en dat zou wel eens het minste kunnen zijn wat ze over je gaan zeggen).
Alle reacties Link kopieren
quote:carpedieme11 schreef op 28 februari 2012 @ 15:23:

[...]



Nee hoor want uiteindelijk schieten die mannen er niets mee op.

tjonge dat dit dan je reactie is nadat je alle reacties gelezen hebt en er een nachtje over geslapen hebt....



phoe phoe dat koste zeker heel wat denkwerk.
Alle reacties Link kopieren
Ach een beetje meespelen is niet erg.

Houden ze zichzelf mee voor de gek.

Zolang je er maar niet echt in mee gaat.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Mariejan schreef op 25 februari 2012 @ 13:46:

"Waar je mee omgaat, wordt je mee besmet"



Als jij op zoek bent naar mensen die vreemdgaan en mensen ook nog eens daartoe aanzet, dan zul je die zeker vinden. Dan zal het vast ook lijken of iedereen dat doet.



Ik ben er niet naar op zoek en ik daag al helemaal niet uit. En weet je, ik ken ze niet. Mensen die bij bosjes vreemd gaan.



Dat weet je niet. Mensen die vreemdgaan lopen daar nl niet mee te koop.

Het zijn trouwens niet alleen mannen, vrouwen gaan net zo veel vreemd. En ja, het is best een hoog percentage dat dat doet.
Alle reacties Link kopieren
quote:grobbekuiken schreef op 28 februari 2012 @ 16:53:

Lijkt me niet fijn, bekend te staan als afgelikte boterham (en dat zou wel eens het minste kunnen zijn wat ze over je gaan zeggen).

Onmogelijk. Ik heb namelijk geen seks met die mannen.



Verder heb ik geen zin meer om te antwoorden aangezien het allemaal negatieve reacties zijn en het confronterend is. Ook heb ik geen contact meer met mijn ex omdat hij gewoon vies is.



En verder ga ik dit topic niet meer bekijken.
Alle reacties Link kopieren
Ach.. Weglopen van confrontatie is het antwoord.....



En... Als je seks met ze had was je een matras. Nu ben je dus wél een afgelikte boterham.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ksenija schreef op 28 februari 2012 @ 15:31:

Tsja, zo zijn mannen.



Getrouwd, kinderen en proberen het toch.

Vaak zat meegemaakt op het werk.Ja. Het is nou eenmaal zo, daar ben ik wel achtergekomen. Ik neem dus gewoon nooit een relatie en klaar.
Alle reacties Link kopieren
Nu ben je officieel verbitterd. Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
quote:carpedieme11 schreef op 29 februari 2012 @ 13:03:

[...]



Ik neem dus gewoon nooit een relatie en klaar.



Lekker puh. Je bent nu net mn nichtje die met pruillip. Lief kind en 5 jaar oud.



Afijn. Sex is een bezigheid voor grote meneren en mevrouwen. Iets waar jij duidelijk nog niet klaar voor bent. Dus beentjes bij elkaar houden en voorlopig naar de poster van Justin Bieber blijven staren. Nu nog even geen sexy time voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Dan maar verbitterd. Liever verbitterd dan naïef en dat het vervolgens weer tegenvalt.



Ik behoed mezelf in feite om weer gekwetst te worden door iemand. Relaties gaan op den duur vaak kapot. En vaak wordt er dan een persoon gekwetst. En ik ken wel een paar opa's en oma's die al heel lang bij elkaar zijn maar ik geloof niet dat die nooit naar een ander verlangd hebben, dat ze nooit verliefd zijn geweest op een ander of vreemd zijn gegaan.



Het is feit dat mannen simpelweg vreemdgaan wanneer zij de kans krijgen. Jullie denken van niet en leven nog in een soort van ''droom'' (volgens mij) dat het niet zo is maar het is wel degelijk zo. Zodra een man de kans krijgt om seks te hebben met een mooie vrouw zegt hij geen nee aangezien hij verleid kan worden; al is hij getrouwd met de allerleukste vrouw ter wereld.



Ik zal mezelf in ieder geval nooit meer verliezen. En ik hoop dat mijn ex de $%&*() krijgt alhoewel ik misschien ook wel blij mag zijn dat ik er nu al achtergekomen ben.
Alle reacties Link kopieren
quote:carpedieme11 schreef op 29 februari 2012 @ 14:13:

Dan maar verbitterd. Liever verbitterd dan naïef en dat het vervolgens weer tegenvalt.



Ik behoed mezelf in feite om weer gekwetst te worden door iemand. Relaties gaan op den duur vaak kapot.



Carpe, ik hoop dat je inziet dat je met jouw gedrag juist keer op keer gekwetst gaat worden. Je zoekt juist de verkeerde mannen op.



Dan kom je op een dag iemand tegen, een man die wel straight is. Wat moet hij dan met jouw 'gedrag'. Als je het opbiecht krijgt hij in het meest optimistische geval ernstige vraagtekens. Jouw alternatief is je verleden verzwijgen, en dan begin je dus feitelijk met een leugen. Ook al geen goed begin.



Kortom, je bent nu al bezig om alle condities te creëren die je grootste angst waar gaan laten worden.



Het is ontzettend lullig, kut, klote wat je is overkomen. Neem nou eens de tijd (staar nog even naar Justin Bieber, grapje, niet boos worden) en denk na wat jij wil... Jouw gedrag zal in grote mate bepalend zijn voor de toekomst en daarmee de mannen die je zult ontmoeten...
quote:carpedieme11 schreef op 29 februari 2012 @ 13:01:

[...]



Onmogelijk. Ik heb namelijk geen seks met die mannen.



Verder heb ik geen zin meer om te antwoorden aangezien het allemaal negatieve reacties zijn en het confronterend is. Ook heb ik geen contact meer met mijn ex omdat hij gewoon vies is.



En verder ga ik dit topic niet meer bekijken.



Naïef hoor, of je nou seks met ze hebt of niet, het feit dat je constant met mannen staat te flirten/zoenen/whatever maakt al dat mensen vreselijk over je gaan praten. Zij weten namelijk niet dat het (volgens jou) daar bij blijft, zij zien alleen wat dat je bezig bent jan en alleman te versieren. Daar worden vanzelf conclusies aan verbonden.



Het is maar waar je gelukkig van wordt.....



Verder eens met h_l_g.
Alle reacties Link kopieren
quote:carpedieme11 schreef op 29 februari 2012 @ 13:03:

[...]



Ja. Het is nou eenmaal zo, daar ben ik wel achtergekomen. Ik neem dus gewoon nooit een relatie en klaar.dat is je goed recht.
Alle reacties Link kopieren
quote:grobbekuiken schreef op 29 februari 2012 @ 14:40:

[...]





Naïef hoor, of je nou seks met ze hebt of niet, het feit dat je constant met mannen staat te flirten/zoenen/whatever maakt al dat mensen vreselijk over je gaan praten. Zij weten namelijk niet dat het (volgens jou) daar bij blijft, zij zien alleen wat dat je bezig bent jan en alleman te versieren. Daar worden vanzelf conclusies aan verbonden.



Het is maar waar je gelukkig van wordt.....



Verder eens met h_l_g.Het lijkt me een erg slechte reden om iets te laten. Mensen kletsen toch wel, of er nou een kern van waarheid in zit of niet.
Dat geklets is ook geen reden om iets wel of niet te doen, maar eerder zei ik dat het me niet fijn leek bekend te staan als afgelikte boterham. Daarop reageerde Carpe dat dat onmogelijk is, want ze heeft geen seks met die mannen.

Wat ik hiermee probeerde te zeggen is dat het niet uitmaakt wat ze precies met die mannen doet, ze maakt het zichzelf heel moeilijk en heeft straks dus een reputatie waar ze misschien in de toekomst last van blijft houden.

Het lijkt mij in ieder geval niet prettig.
door met mannen die bezet zijn overduidelijk aan te pappen voor een avontuurtje bind je nu ook wel een beetje de kat op het spek he, zeker als je het type loser opzoekt. je blijft jouw eigen fout beeld maar bevestigen omdat jij je zo gedraagt.



Achja, jij moet het weten, het is wel duidelijk dat je zelf nog helemaal niet volwassen bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven