Trouwringen

29-02-2012 13:44 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had een tijd geleden leuk gesprek met een dame. Een tikje (veel) flirt. Op een gegeven moment merkte ik op dat zij een trouwring droeg. Wat voor mij reden was om afstand te nemen in het gesprek (minder flirt).



Afijn. Ik had zoiets van, goh dat is eigenlijk best heel handig zo'n trouwring. Het is duidelijk en je kunt navenant de grenzen 'bepalen.' Je hebt er dus geen naar gevoel over achteraf. Zo had ik er eigenlijk nog nooit over nagedacht.



Ik ben wel nieuwsgierig hoe andere mensen hierover denken.
quote:sugarmiss schreef op 29 februari 2012 @ 14:49:

Voor de vrouwen die wel een trouwring hebben maar vinden dat je er niets aan af kunt lezen waarom hebben jullie dan een trouwring genomen? Omdat het zo hoort? Andere redenen?

Ik draag geen sieraden om iets naar de buitenwereld uit te stralen. Ik vind het een mooie ring en hij staat voor mij symbool voor onze liefde. Daarom draag ik 'm.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bim schreef op 29 februari 2012 @ 21:54:

Oh jee, ik draag hem rechts, en ik ben gelovig Ik ook, vaak is het zo dat als je katholiek bent, je trouwring links zit en bij protestants rechts
Ik draag de trouwring van mijn moeder, als aandenken, zal vast geen onderscheid in gemaakt worden .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven