Hoe maak ik het goed??

29-02-2012 09:17 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva dames,



Ik heb vanmorgen heel iets doms gedaan. Ik heb m'n vriend geslagen na een knallende ruzie. Heb er nu zoveel spijt van. Heb m'n excuses inmiddels aangeboden en heeft die ook aanvaard.



Wil nu toch nog iets extra doen om het goed te maken. Alleen weet absoluut niet wat. Wie helpt me??
Alle reacties Link kopieren
TO, je had een gesprek op je werk gehad toch? Hoe ging het?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind knallende ruzies (compleet met scheldwoorden, verwijten en andere emotionele mishandeling) vele malen erger dan 1 keer een klap. Niet dat ik dat goedkeur en vind dat dit moet kunnen.. Ik vind t allebei niet kunnen, maar ik vermoed dat dergelijke ruzies in heel wat relaties voorkomen..



En ouders die hun kind een mep verkopen? Ook gelijk jeugdzorg een uithuisplaatsing laten regelen? (Voor degene die vinden dat de man van TO gelijk de relatie moet verbreken)
Alle reacties Link kopieren
@waldorf: maar andersom zouden we met zijn allen roepen dat ze daar zo snel mogelijk weg moest, dat hij gevaarlijk en onberekenbaar is.



Mijn vriend is een boom van een man die een vechtsport beoefent, een klap van mij met mijn 1.60 maakt geen indruk. Wel het feit dat wij in de bijna 6 jaar elkaar nog nooit hebben uitgescholden of laat staan hebben geslagen. Wij zouden van een dergelijke actie wel schrikken, omdat je dan wel een stukje respect naar elkaar toe bent verloren wat gevolgen kan hebben voor de relatie zelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:valerie__ schreef op 01 maart 2012 @ 14:23:

TO, je had een gesprek op je werk gehad toch? Hoe ging het?



Voortgangsgesprek ging super, heb doorgroeimogelijkheden.

Moet m'n kwaliteit nog een maandje stabiel houden en dan mag ik gaan coachen.



Voor de rest gaat het tussen m'n vriend en mij heel goed, die klap heeft meer indruk gemaakt op mij dan op hem. Gisteravond heel goed gepraat samen. En het is nu weer helemaal goed.
Alle reacties Link kopieren
als je man was, was je allang verrot gescholden en had je je partner direct moeten verlaten...



en zij aangifte doen
Alle reacties Link kopieren
quote:Ksenija schreef op 01 maart 2012 @ 16:13:

als je man was, was je allang verrot gescholden en had je je partner direct moeten verlaten...



en zij aangifte doenJa, wat is je punt
Alle reacties Link kopieren
quote:caro1980 schreef op 01 maart 2012 @ 15:33:

[...]





Voortgangsgesprek ging super, heb doorgroeimogelijkheden.

Moet m'n kwaliteit nog een maandje stabiel houden en dan mag ik gaan coachen.



Voor de rest gaat het tussen m'n vriend en mij heel goed, die klap heeft meer indruk gemaakt op mij dan op hem. Gisteravond heel goed gepraat samen. En het is nu weer helemaal goed.Mooi!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven