Entertainment
alle pijlers
Gordon Ramsay: "Fuck me!"
dinsdag 11 maart 2008 om 23:35
Jawel lieve forumdames, om maar met zijn eigen woorden te spreken: Fuck me. Wat een held. Wat een superheld. Wat een enorme topkok is het toch en wat ben ik blij dat het nieuwe seizoen Kitchen Nightmares USA tegenwoordig weer uitgezonden wordt.
Wie kijkt er ook?
Vanavond een aflevering waar ik nu nog misselijk van ben. Ik heb voor het eerst in mijn leven met mijn ogen dicht naar een keukenprogramma gekeken, holy fuckeroly, wat een waanzinnig smerige keuken was dat. Echt, het zal lang duren voordat ik weer eens naar een restaurant durf, want men oh men, wat een walgelijkheid en wat een smerigheid. Kakkerlakken, ratten, vliegen, rottend voedsel, ik krijg er nog de rillingen van.
Maar meeeeeeeeeeeeeen, wat is Gordon Ramsay toch een held. I'm on the Gordon Ramsay lovetrain, wat vind ik die man toch fantastisch. Wie heeft er nog meer een hopeloze tvcrush op Gordon?
Oh ja, gelukkig zat er in deze aflevering weer het welbekende Gordon-in-zijn-blote-bast-terwijl-hij-zijn-kokshemd-aandoet shot, dat miste ik al in de eerste aflevering van vorige week.
Wie zwijmelt en griezelt er met me mee? Fuck me!
Wie kijkt er ook?
Vanavond een aflevering waar ik nu nog misselijk van ben. Ik heb voor het eerst in mijn leven met mijn ogen dicht naar een keukenprogramma gekeken, holy fuckeroly, wat een waanzinnig smerige keuken was dat. Echt, het zal lang duren voordat ik weer eens naar een restaurant durf, want men oh men, wat een walgelijkheid en wat een smerigheid. Kakkerlakken, ratten, vliegen, rottend voedsel, ik krijg er nog de rillingen van.
Maar meeeeeeeeeeeeeen, wat is Gordon Ramsay toch een held. I'm on the Gordon Ramsay lovetrain, wat vind ik die man toch fantastisch. Wie heeft er nog meer een hopeloze tvcrush op Gordon?
Oh ja, gelukkig zat er in deze aflevering weer het welbekende Gordon-in-zijn-blote-bast-terwijl-hij-zijn-kokshemd-aandoet shot, dat miste ik al in de eerste aflevering van vorige week.
Wie zwijmelt en griezelt er met me mee? Fuck me!
Am Yisrael Chai!
dinsdag 11 maart 2008 om 23:48
Ik heb mee gegruweld. Kippenvel van het ongedierte en bedorven voedsel. En 3 managers die niets deden. Goed dat die luilak-manager Martin eruit ging. Wat een metamorfose van een louche tent tot iets wat er iig op het oog schoon was en redelijk goed eten.
Ja ik heb weer "gesmuld" van deze aflevering.
Ja ik heb weer "gesmuld" van deze aflevering.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 12 maart 2008 om 00:01
Ik heb vandaag ook gekeken. Ben op een zekere manier wel onder de indruk van Gordon Ramsey. Hij durft het roer om te gooien, de dingen bij de naam te noemen en mensen te confronteren. Maarrrr...die Martin van vandaag was echt een ramp, maar zoals hij hem uitnodigde eens even flink te keer te gaan en dan vervolgens vernederende dingen in zijn oor te fluisteren waardoor die kerel natuurlijk helemaal pissed werd vind ik echt beneden niveau. Dat kan volgens mij ook op een andere manier zonder iemand zo de grond in te boren. Gordon Ramsey is gewoon verbaal sterker dan iedereen en dult geen tegenspraak.
Lekker!!!! vind ik hem in ieder geval in geen geval! Yaaaaiks!!!
Lekker!!!! vind ik hem in ieder geval in geen geval! Yaaaaiks!!!
woensdag 12 maart 2008 om 00:04
Hm, Shining, why am I not surprised?
Ik vind Gordon fantastisch. Ik vind het fantastisch dat iemand zijn anger issues - want dat wil ik dan wel beamen, het is een zeer boze man, haha - op zo'n constructieve manier kan ombuigen tot een mega succesverhaal. En ik vind zijn passie voor zijn vak echt adembenemend, ik wil echt dolgraag eens bij hem eten. Ik zou er ooit met mijn moeder naartoe gaan, maar dat is er om obvious reasons niet meer van gekomen.
Ik vind hem trouwens geen knappe man, maar door die energie vind ik hem wel heel erg sexy. Maar in principe is mijn tvcrush niet zo zeer ingegeven door zijn sexy-heid (haha, dat is geen woord) , maar door zijn enorme drive.
Ik vind Gordon fantastisch. Ik vind het fantastisch dat iemand zijn anger issues - want dat wil ik dan wel beamen, het is een zeer boze man, haha - op zo'n constructieve manier kan ombuigen tot een mega succesverhaal. En ik vind zijn passie voor zijn vak echt adembenemend, ik wil echt dolgraag eens bij hem eten. Ik zou er ooit met mijn moeder naartoe gaan, maar dat is er om obvious reasons niet meer van gekomen.
Ik vind hem trouwens geen knappe man, maar door die energie vind ik hem wel heel erg sexy. Maar in principe is mijn tvcrush niet zo zeer ingegeven door zijn sexy-heid (haha, dat is geen woord) , maar door zijn enorme drive.
Am Yisrael Chai!
woensdag 12 maart 2008 om 00:10
woensdag 12 maart 2008 om 00:13
Hahaha, je zal het ongetwijfeld onaardig bedoelen, maar mij in dezelfde categorie als een kok met een stuk of 20 michelinsterren, een titel in martial arts, een hoge rang bij een eliteeenheid van het britse leger en topsporter plaatsen vind ik persoonlijk een mega compliment. I wish!
Am Yisrael Chai!
woensdag 12 maart 2008 om 00:16
Zijn passie is inderdaad inspirerend. En ik kan me ook helemaal voorstellen dat je graag dingen van hem wilt aannemen, het hem naar de zin wilt maken en dat je een complimentje uit zijn mond heel erg waardeert. In die zin is hij dus ook wel aantrekkelijk (maar niet op een "fuck me" manier, das nog steeds Yaaaiksss!).
Ik vind het trouwens ook fantastisch dat hij heel goed ruwe diamanten weet op te sporen. Hij herkent talent, gedrevenheid, het juiste karakter in mensen van wie je het in eerste instantie niet verwacht en hij kan zulke mensen echt tot bloei laten komen. Dat vind ik wel bewonderingswaardig.
Ik vind het trouwens ook fantastisch dat hij heel goed ruwe diamanten weet op te sporen. Hij herkent talent, gedrevenheid, het juiste karakter in mensen van wie je het in eerste instantie niet verwacht en hij kan zulke mensen echt tot bloei laten komen. Dat vind ik wel bewonderingswaardig.
woensdag 12 maart 2008 om 00:21
woensdag 12 maart 2008 om 00:25
*mm, ik lag er opeens uit, nog maar n keer dan*
Heb het gemist vandaag en vorige week. Ik heb het wel een seizoen eerder gevolgd, vind het een erg leuk programma. Hoorde hem ook eens vertellen dat hij uit een behoorlijk problematisch gezin en ellendige jeugd komt met een broer die uit ellende junk is 'geworden' . Om, op een vreemde manier, het heldenverhaal compleet te maken
In het andere programma, die kok-wedstrijd, is me ook duidelijk geworden (of gemaakt) dat vriendelijke beleefdheid echt niet genoeg is in de keuken. Dat resulteert in allemaal tegelijk aan hetzelfde toetje knoeien en het hoofdgerecht vergeten.
Vooruit, het is geen crush maar ik heb wel bewondering voor de eerder genoemde drive.
Heb het gemist vandaag en vorige week. Ik heb het wel een seizoen eerder gevolgd, vind het een erg leuk programma. Hoorde hem ook eens vertellen dat hij uit een behoorlijk problematisch gezin en ellendige jeugd komt met een broer die uit ellende junk is 'geworden' . Om, op een vreemde manier, het heldenverhaal compleet te maken
In het andere programma, die kok-wedstrijd, is me ook duidelijk geworden (of gemaakt) dat vriendelijke beleefdheid echt niet genoeg is in de keuken. Dat resulteert in allemaal tegelijk aan hetzelfde toetje knoeien en het hoofdgerecht vergeten.
Vooruit, het is geen crush maar ik heb wel bewondering voor de eerder genoemde drive.
woensdag 12 maart 2008 om 00:33
Op die manier heb ik het denk ik ook wel...
Ik bewonder hem op veel vlakken, maar toch... ik vind hem toch ook wel vaak te ver doorslaan met zijn gevloek en getier en denk serieus dat hij die Martin van vandaag bijvoorbeeld op een waardigere manier de aftocht had kunnen laten blazen. (Alhoewel ik "zoete broodjes bakken" ook niet de manier vind en het wel terecht vond dat die Martin eens flink de waarheid werd gezegd. Het is alleen de manier waarop...)