Entertainment alle pijlers

Gordon Ramsay: "Fuck me!"

11-03-2008 23:35 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jawel lieve forumdames, om maar met zijn eigen woorden te spreken: Fuck me. Wat een held. Wat een superheld. Wat een enorme topkok is het toch en wat ben ik blij dat het nieuwe seizoen Kitchen Nightmares USA tegenwoordig weer uitgezonden wordt.

Wie kijkt er ook?

Vanavond een aflevering waar ik nu nog misselijk van ben. Ik heb voor het eerst in mijn leven met mijn ogen dicht naar een keukenprogramma gekeken, holy fuckeroly, wat een waanzinnig smerige keuken was dat. Echt, het zal lang duren voordat ik weer eens naar een restaurant durf, want men oh men, wat een walgelijkheid en wat een smerigheid. Kakkerlakken, ratten, vliegen, rottend voedsel, ik krijg er nog de rillingen van.

Maar meeeeeeeeeeeeeen, wat is Gordon Ramsay toch een held. I'm on the Gordon Ramsay lovetrain, wat vind ik die man toch fantastisch. Wie heeft er nog meer een hopeloze tvcrush op Gordon?

Oh ja, gelukkig zat er in deze aflevering weer het welbekende Gordon-in-zijn-blote-bast-terwijl-hij-zijn-kokshemd-aandoet shot, dat miste ik al in de eerste aflevering van vorige week.

Wie zwijmelt en griezelt er met me mee? Fuck me!
Am Yisrael Chai!
WTF is Gordon Ramsay?
Ik heb mee gegruweld. Kippenvel van het ongedierte en bedorven voedsel. En 3 managers die niets deden. Goed dat die luilak-manager Martin eruit ging. Wat een metamorfose van een louche tent tot iets wat er iig op het oog schoon was en redelijk goed eten.

Ja ik heb weer "gesmuld" van deze aflevering.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Yes, ik vind Gordon ook heeeeerlijk. heb de aflevering van vanavond opgenomen en ga nu meteen maar ff kijken, want door jouw aankondiging van dat blote-bast shot kan ik niet meer wachten tot morgen :-p
Ik vind die Gordon Ramsey een lul. Beledigt mensen, gaat tekeer, schreeuwt, scheldt, bedreigt enz.
Die Martin was wel erg trouwens.
O en ik vind ook dat die Gordon er vies uitziet. Vettig haar.,
Ik heb vandaag ook gekeken. Ben op een zekere manier wel onder de indruk van Gordon Ramsey. Hij durft het roer om te gooien, de dingen bij de naam te noemen en mensen te confronteren. Maarrrr...die Martin van vandaag was echt een ramp, maar zoals hij hem uitnodigde eens even flink te keer te gaan en dan vervolgens vernederende dingen in zijn oor te fluisteren waardoor die kerel natuurlijk helemaal pissed werd vind ik echt beneden niveau. Dat kan volgens mij ook op een andere manier zonder iemand zo de grond in te boren. Gordon Ramsey is gewoon verbaal sterker dan iedereen en dult geen tegenspraak.

Lekker!!!! vind ik hem in ieder geval in geen geval! Yaaaaiks!!!
Hm, Shining, why am I not surprised? X-D

Ik vind Gordon fantastisch. Ik vind het fantastisch dat iemand zijn anger issues - want dat wil ik dan wel beamen, het is een zeer boze man, haha - op zo'n constructieve manier kan ombuigen tot een mega succesverhaal. En ik vind zijn passie voor zijn vak echt adembenemend, ik wil echt dolgraag eens bij hem eten. Ik zou er ooit met mijn moeder naartoe gaan, maar dat is er om obvious reasons niet meer van gekomen.

Ik vind hem trouwens geen knappe man, maar door die energie vind ik hem wel heel erg sexy. Maar in principe is mijn tvcrush niet zo zeer ingegeven door zijn sexy-heid (haha, dat is geen woord) , maar door zijn enorme drive.
Am Yisrael Chai!
Was aan het bellen en aan het kijken tegelijk.

Brrrr, die tomaat!!!

Maar mr. Ramsey vind ik fantastisch. Rauw maar oprecht.

Fash, ik crush met je mee.
Wat wilde ik nou toch typen?
Tja FV. Ik ben ook niet verbaasd dat jij hem wel leuk vindt. Had niet anders verwacht. Als je hem een zak vond was ik pas verbaasd geweest. Mensen trekken elkaar aan.
Ik wist trouwens al dat Gordon Ramsay profvoetballer is geweest, maar ik lees net in een artikel over hem dat hij bij de SAS heeft gezeten en Martial Arts grootmeester is. Komt er dan geen eind aan zijn sexy-heid?

*drijft weg* :rofl:
Am Yisrael Chai!
Tegenstellingen trekken toch aan?
Wat wilde ik nou toch typen?
shining schreef op 12 maart 2008 @ 00:08:

Tja FV. Ik ben ook niet verbaasd dat jij hem wel leuk vindt. Had niet anders verwacht. Als je hem een zak vond was ik pas verbaasd geweest. Mensen trekken elkaar aan.

:-O

Ik vind zijn drive ook wel facinerend, en inspirerend. Verder wel een goed tijdstip van uitzending, tegen die tijd heb ik meestal al gegeten :-p
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
shining schreef op 12 maart 2008 @ 00:08:

Hahaha, je zal het ongetwijfeld onaardig bedoelen, maar mij in dezelfde categorie als een kok met een stuk of 20 michelinsterren, een titel in martial arts, een hoge rang bij een eliteeenheid van het britse leger en topsporter plaatsen vind ik persoonlijk een mega compliment. I wish!
Am Yisrael Chai!
Mimsey,

Die tomaat was echt afschuwelijk. En die kakkerlakken, oh man oh man. Je hoorde gewoon de afschuw in Gordon's stem. Ik ging met mijn hoofd onder de deken, want ik durfde niet te kijken :rofl: .
Am Yisrael Chai!
Zijn passie is inderdaad inspirerend. En ik kan me ook helemaal voorstellen dat je graag dingen van hem wilt aannemen, het hem naar de zin wilt maken en dat je een complimentje uit zijn mond heel erg waardeert. In die zin is hij dus ook wel aantrekkelijk (maar niet op een "fuck me" manier, das nog steeds Yaaaiksss!).

Ik vind het trouwens ook fantastisch dat hij heel goed ruwe diamanten weet op te sporen. Hij herkent talent, gedrevenheid, het juiste karakter in mensen van wie je het in eerste instantie niet verwacht en hij kan zulke mensen echt tot bloei laten komen. Dat vind ik wel bewonderingswaardig.
fashionvictim schreef op 12 maart 2008 @ 00:13:

[...]

Hahaha, je zal het ongetwijfeld onaardig bedoelen, maar mij in dezelfde categorie als een kok met een stuk of 20 michelinsterren, een titel in martial arts, een hoge rang bij een eliteeenheid van het britse leger en topsporter plaatsen vind ik persoonlijk een mega compliment. I wish!
Dream on.........
duploo schreef op 12 maart 2008 @ 00:16:

Zijn passie is inderdaad inspirerend. En ik kan me ook helemaal voorstellen dat je graag dingen van hem wilt aannemen, het hem naar de zin wilt maken en dat je een complimentje uit zijn mond heel erg waardeert. In die zin is hij dus ook wel aantrekkelijk (maar niet op een "fuck me" manier, das nog steeds Yaaaiksss!).

Ik vind het trouwens ook fantastisch dat hij heel goed ruwe diamanten weet op te sporen. Hij herkent talent, gedrevenheid, het juiste karakter in mensen van wie je het in eerste instantie niet verwacht en hij kan zulke mensen echt tot bloei laten komen. Dat vind ik wel bewonderingswaardig.
Oh, ik bedoelde het Fuck me juist zoals hij het altijd zelf zegt, met zo'n mengeling van adoratie, afschuw en verbazing. Ik bedoelde niet letterlijk Fuck me (hoewel ik hem er niet uit zou trappen als ik hem in mijn bed vond, dat ook weer niet, maar dat bedoelde ik niet).
Am Yisrael Chai!
*mm, ik lag er opeens uit, nog maar n keer dan*

Heb het gemist vandaag en vorige week. Ik heb het wel een seizoen eerder gevolgd, vind het een erg leuk programma. Hoorde hem ook eens vertellen dat hij uit een behoorlijk problematisch gezin en ellendige jeugd komt met een broer die uit ellende junk is 'geworden' . Om, op een vreemde manier, het heldenverhaal compleet te maken ;-)

In het andere programma, die kok-wedstrijd, is me ook duidelijk geworden (of gemaakt) dat vriendelijke beleefdheid echt niet genoeg is in de keuken. Dat resulteert in allemaal tegelijk aan hetzelfde toetje knoeien en het hoofdgerecht vergeten.

Vooruit, het is geen crush maar ik heb wel bewondering voor de eerder genoemde drive.
fashionvictim schreef op 12 maart 2008 @ 00:21:

[...]

Oh, ik bedoelde het Fuck me juist zoals hij het altijd zelf zegt, met zo'n mengeling van adoratie, afschuw en verbazing.

Op die manier heb ik het denk ik ook wel...

Ik bewonder hem op veel vlakken, maar toch... ik vind hem toch ook wel vaak te ver doorslaan met zijn gevloek en getier en denk serieus dat hij die Martin van vandaag bijvoorbeeld op een waardigere manier de aftocht had kunnen laten blazen. (Alhoewel ik "zoete broodjes bakken" ook niet de manier vind en het wel terecht vond dat die Martin eens flink de waarheid werd gezegd. Het is alleen de manier waarop...)
duploo schreef op 12 maart 2008 @ 00:01:

Gordon Ramsey is gewoon verbaal sterker dan iedereen en dult geen tegenspraak.

Dan iedereen?

haha,well bring him on!!

(ben een beetje opstandig)

Maar om nog ff wat toe te voegen,dit was echt het meest walgelijke wat ik heb gezien.Ik zou echt kotsend door die keuken lopen als ik er net wat had gegeten.
Ik zie een nieuw programmaformat:

"Gordan vs ...." Een verbale battle tussen Gordon and whoever dares! Je hebt verloren als je wegloopt/ gaat janken/ fysiek gaat aanvallen.
Goede duploo!

Ik doe mee!

Ik scheld(in principe) nooit naar andere mensen omdat ik dat kwetsend vind.

Maar ik ga er vanuit dat onze chefkok er geen nacht wakker van zal liggen.

Dus lijkt mij heerlijk als uitlaatklep!
Oh ,je verliest ook als je fysiek gaat aanvallen....hmmm,dat verkleint wel mijn winkansen denk ik als je mij erg uit de tent lokt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven