Actueel
alle pijlers
Stort je Wilderiaanse hart maar uit.
woensdag 12 maart 2008 om 15:36
De Multikulturele samenleving is failliet. Het gedrag van Islamitische medeburgers staat negatief in de belangstelling, en terecht mijns inziens.
Geert is de vaandeldrager van alles wat er mis is met de Islam. Ik begrap mezelf maar ook medelezers op ideeen die pittig zijn om de ellende te beteugelen.
Laten we nou eens allemaal zeggen wat we denken (of niet willen denken). Ik stel voor om zo veel als mogelijk Wilderiaanse gedachten te spuien, zonder taboes, en na afloop stellen we vast wat wel en niet bruikbaar is. Ik denk dat dit heel opluchtend werkt. Er komt ook een Groenlinks topic.
Waarschuwing: ik wil geen nare zaken met moord en doodslag hier hebben. Ook geen verminking. Mensen gaan de bak in, eventueel terug naar het land van herkomst, maar verder geen gruwelzaken.
Daar gaan we (Wilders modus aan, niet perse mijn meningen, maar ik geef een schot voor de boeg).
-Criminele allochtonen het land uit, na een gepaste gevanenisstraf!
-Speciale allochtonenwijken, eventueel met eigen bestuur (niet eens zo slecht eigenlijk). Ingrijpen pas dan als het misgaat.
-Stopzetten van Islamitisch onderwijs (al het op godsdienst gebaseerde onderwijs).
-Geen burka op school of op het werk.
-Verplicht Nederlands leren, anders korting op uitkering.
-Vrouwen verplicht hun huis uit, en aan het werk. Wie dat niet wil mag terug (ouders met kinderen evt. uitgezonderd). Verplichte integratie cursussen voor Moslim vrouwen.
-Islamitische haatzenders aan banden.
-Geweld tegen homo's zwaar bestraffen.
-Geen huwelijksmigratie meer toestaan voor Moslims.
Pff, ik dacht het worden rare gedachtes, maar tot nu toe klinkt het heel redelijk.
Wie weet er nog iets Wildersachtigs?
Geert is de vaandeldrager van alles wat er mis is met de Islam. Ik begrap mezelf maar ook medelezers op ideeen die pittig zijn om de ellende te beteugelen.
Laten we nou eens allemaal zeggen wat we denken (of niet willen denken). Ik stel voor om zo veel als mogelijk Wilderiaanse gedachten te spuien, zonder taboes, en na afloop stellen we vast wat wel en niet bruikbaar is. Ik denk dat dit heel opluchtend werkt. Er komt ook een Groenlinks topic.
Waarschuwing: ik wil geen nare zaken met moord en doodslag hier hebben. Ook geen verminking. Mensen gaan de bak in, eventueel terug naar het land van herkomst, maar verder geen gruwelzaken.
Daar gaan we (Wilders modus aan, niet perse mijn meningen, maar ik geef een schot voor de boeg).
-Criminele allochtonen het land uit, na een gepaste gevanenisstraf!
-Speciale allochtonenwijken, eventueel met eigen bestuur (niet eens zo slecht eigenlijk). Ingrijpen pas dan als het misgaat.
-Stopzetten van Islamitisch onderwijs (al het op godsdienst gebaseerde onderwijs).
-Geen burka op school of op het werk.
-Verplicht Nederlands leren, anders korting op uitkering.
-Vrouwen verplicht hun huis uit, en aan het werk. Wie dat niet wil mag terug (ouders met kinderen evt. uitgezonderd). Verplichte integratie cursussen voor Moslim vrouwen.
-Islamitische haatzenders aan banden.
-Geweld tegen homo's zwaar bestraffen.
-Geen huwelijksmigratie meer toestaan voor Moslims.
Pff, ik dacht het worden rare gedachtes, maar tot nu toe klinkt het heel redelijk.
Wie weet er nog iets Wildersachtigs?
woensdag 12 maart 2008 om 16:15
Ja, ja.... Eén grote grap.
Een lijst vol censuur en uitzonderingsmaatregelen die het principe van de rechtsgelijkheid tarten. Inhoudelijke discussies elders uit de weg gaan, maar achter elkaar de Wilders-propagandamolen op toeren houden, dat is het devies. En maar kraaien dat de Vrijheid van Meningsuiting wordt aangetast als iemand vraagtekens zet bij de Wilders haatzender......
Hallo? Wakker worden allemaal! (Voorzover je dat nog niet bent....).
woensdag 12 maart 2008 om 16:26