verboden voor zwangeren! alleen voor zwangerworders! DEEL2

07-03-2012 23:07 2467 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic voor iedereen die net even wat meer moeite heeft om zwanger te worden...in de MMM of niet....als het even niet zo makkelijk allemaal gaat, sluit je dan bij ons aan



Kunnen we even lekker kletsen over het wel en wee...en al die irritante mensen om ons heen die in no time zwanger raken







NAAM:LEEFTIJD:BABY NUMMER:START MAAND:NOD:INFO/BIJZONDER:Cookie28291Zomer 1020 dec gelukkigmeisje312jan 1122 dec2o dec gyn Pachelbel302mei 116 dec half jr zelf proberenMarilene321okt 1126 decpco Illgirll 26 1 aug 114 dec Marissevisje 36 1 okt 10 8 dec IUI 5 met pregnylpietervrouw36 1 sept 09 13 dec korte LF druppel 352 nov 11 11 dec 12/12 gesprek nena33 1 okt 11 6 dec1mk:( missor 30 1 juni011 mk :( zaad niet topnb1987 25 1e nov 1119 decclomid ModestMouse 29 1e november 1113 decclomidKena 26 2e dec 11??1 mk
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, ik breek nog even een keer in. Bij het eerste verboden topic hebben we juist geen tabel gedaan. Dit omdat het dan weer zon groepje word dat steeds kleiner word, en je als 'achterblijver' er steeds weer mee geconfronteerd word als je het topic opent. We hadden wel een tabel met alle schrijfsters er in voor het overzicht, maar daar stonden meer dingen in zoals naam, leeftijd, en bijzonderheden. Bij mij stond bijvoorbeeld 'Verliefd op Italie en gek op honden, hekel aan alles wat klein is en kruipt, maar wil toch graag een baby;)'. Als er iemand gespermaband werd dan bleef diegene toch vaak in de tabel staan.

Zo voorkom je dat er weer een hele rij cheerleadertjes in een tabel komen, en daaronder een rijtje met meiden waar het niet lukt, dat is vaak zo confronterend.



Wil me nergens mee bemoeien, maar wou het gewoon even vertellen hoe 'wij' dat toen opgelost hebben.
Alle reacties Link kopieren
Vind ik eigenlijk wel een goed plan Eva, hoe denken jullie erover?
Alle reacties Link kopieren
@gelukkigmeisje, goed gedaan meis, ik zou zelf persoonlijk het kolom van zwanger en uitgerekend weglaten, dit omdat een nieuwe zwangere gespermabant word. Maar het ziet er netjes uit en ik hoop dat we een kort lijstje mogen hebben..Zet je jezelf er ook tussen en ik mis ninthe.



@kimmieh balen dat je ongesteld ben geworden meis, hoop dat de volgende ronde ook voor jou raak mag zijn! Ik gun het iedereen zo! Je kan hier iig je hart luchten, dat heeft mij ook ff goed gedaan en ik ben blij met dit topic, kunnen we allemaal ons ei kwijt! En hopelijk worden we allemaal snel gespermaband!



@valk, mijn man leeft wel mee, baalt ook altijd als ik ongesteld ben geworden, hij laat alleen niks merken en wil er liefst ook niks van weten als de test negatief is. Mijn man weet ook nauwelijks van hoe de vrouwelijke maand verloopt, voor mannen is het sowieso anders als voor ons vrouwen, wij staan er gewoon anders in. We hebben ook 'afgesproken' dat we het er niet over zullen hebben, praktijk is natuurlijk anders, hij vraagt het elke maand.'ben je nu al zwanger?' of 'we moeten er eens tussenuit, vrouwen schijnen het nodig te hebben om ff thuis weg te zijn, alles van zich af te zetten' heel lieve gedachte maar het legt bij mij ook weer druk op. Alsof als ik niet zwanger word tijdens een weekendje weg ik nooit zwanger word.



Mannen proberen zich ook nuchter op te stellen qua ons vrouwen, ze zijn net zo gelukkig met ons als we niet zwanger raken, ze willen geen druk op ons leggen. Lieve valk, miss moeten jullie er nog eens over praten op je niet zo vruchtbare dagen en jij qua dit allemaal redelijk nuchter in je vel zit, dat werkt bij ons altijd erg goed. Ik kan altijd heel stoer denken en zeggen van ' als het niet lukt dan maar niet, ik ben gelukkig met jou!' Dat is natuurlijk ook zo, alleen wij (vrouwen) hebben zo'n grote kinderwens..

Ik zal nu ook niet tegen hem zeggen dat ik temperatuur en volgende keer dat hij thuis is actief met ovulatietesten begin, dat wil hij eigenlijk niet weten en legt bij mij onbewust extra druk op..
Alle reacties Link kopieren
@mambo, ik weet niet helemaal dat idee van eva, lief meegedacht natuurlijk en ik vind ook wel dat er geen cheerleaders moeten komen als iemand zwanger raakt. Als er een zwangere is, gelijk verwijderen uit de lijst en alleen terugkomen om de rest een hart onder de riem te steken.

Vandaar mijn idee net om het zwanger en uitgerekend kolom uit de tabel te halen. Dit is voor de zwangerworders en als iemand van ons zwanger word schrijven ze/ we maar in en nieuw topic mee! Sorry als dit hard klinkt, maar ik denk dat dat mezelina's opzet ook een beetje was.!



Ben benieuwd hoe het met mezelina is nu, ga ff terug kijken in het vorige topic naar haar laatste bericht.



Ik hoop dat we allemaal snel in blijde verwachting mogen zijn en we allemaal gezegend mogen worden met een prachtig gezond mooi kindje!!



X
Alle reacties Link kopieren
Cookie lief gezegd van je en ik vind het ook fijn om te weten dat het er bij jullie ook zo aan toegaat dat "de man" niet van alle details op de hoogte is. Ik kreeg opeens de kriebel van hij MOET hierbij betrokken zijn!! Maar dat legt er idd alleen maar druk op. Ik ga het weer loslaten, het is prima zoals wij het doen. Wel lief van jouw man Rania, dat hij zo met je meeleeft.



Eens met liever geen zwanger & uitgerekend in de tabel!!



Maarreuh...volgens mij hebben we redelijk wat meiden die al een of meerder miskramen achter de rug hebben, dus misschien de eerste weekjes nog meeschrijven? Of liever niet?
Alle reacties Link kopieren
zo, nieuw topic en flinke tabel ;)



even kort; echo was goed! alles goed, schoon en ze kon ook een ei zien! blij dat lijf weer helemaal het oude is.



@cookie: dat was precies ook wat ik dacht wb tabel. maar goed, dat laat ik verder aan anderen over.



succes allemaal en balen dat je ongesteld bent geworden kimmieh (en ook nog eens tijdens het maken van de tabel!!)
Alle reacties Link kopieren
@mezelina, goed dat je hier ook weer bent!, was net je laatste berichtje aan het opzoeken. Goed nieuws dat je schoon bent en er zelfs een ei te zien was!

X
Alle reacties Link kopieren
@tabel: wat mij betreft mogen "zwanger" en "uitgerekend" ook weg, aangezien mensen daarna niet meer mee schrijven hier.

Over mij: 30 jaar, 2e kindje, gestart mei 2011, NOD 12-03
Alle reacties Link kopieren
29 Jaar, 2e kindje gestart Juni 2011 NOD 5-04
@mezelina: fijn dat alles weer schoon is, en zelfs een ei!

Zwanger en uitgerekend mag wat mijn betreft ook weg.

NOD 24 maart
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het er wel mee eens idd dat als iemand van ons zwanger word ze wel mee mogen schrijven maar dan 'offline'' ofzo. Denk dat we op gegeven moment toch een band krijgen ook al is het niet irl, we zullen toch wel nieuwsgierig blijven naar de zwangere toe!

We wensen uiteindelijk iedereen alle geluk van de wereld toe, dit is wel een clubje van zwangerworders en niet van zwangeren.



Hoe denkt de rest erover?

Miss een zwangere helemaal uit de tabel halen maar niet uit onze gedachten/ hart?!
Alle reacties Link kopieren
@pachelbel, volgens mij ben jij de eerstvolgende met de NOD,, hoop dat je de 12de/ 13de gespermabant word;)

X
Alle reacties Link kopieren
@Cookie, ik verwacht het niet hoor....Ik voel echt niets bijzonders, dus ik denk dit weekend gewoon weer ongesteld te worden en door te gaan naar ronde 12.
Alle reacties Link kopieren
@kimmy balen zeg dat je (weer) ongesteld bent!!



ok, wt we ipv tabel ook kunnen doen, is even een paar regels per persoon met bijzonderheden...en vetgedrukt een NOD?

Ik had de tabel zo gekopieerd van Kimmie...



idd, ik zit eerlijk gezegd ook niet zo te wachten op een combi van happy zwangeren en (nog)niet zwangeren...maar ja, mensen eruitgooien is ook zoiets he :D



dus mensen....zeg het maar :D had uitgerekend en zwanger al weggehaald, was me niet eens opgevallen



@bezigzijn vriend is er he-le-maal niet mee bezig...die zal zich bij wijze van spreken lam schrikken als ik een positieve test heb..uiteraard wil hij het ook wel, maar hij (zal wel typisch mannen zijn) is er zo nuchter over en er totaal niet mee bezig...en vindt mij geobsedeerd er mee bezig zijn...:D
Alle reacties Link kopieren
@gelukkigmeisje, tabel is wel goed zo, lijkt me vind ik pers leuker dan regels met vetgedrukte NOD's.. Ik vind het wel '....' (kan juiste woord niet vinden) te lezen dat het voor onze mannen beetje hetzelfde is, allemaal nuchter en ze zouden een gat in de lucht springen als we zwanger mogen worden maar tot die tijd...
Alle reacties Link kopieren
@pachelbel, dat hoeft niet zoveel te zeggen he dat je niks voelt, toch? Ik bedoel, ik dacht het de laatste keer echt zeker te weten dat ik wel zwanger was, maar helaas.! Dacht het aan alles te merken, maar lichaam had me voor de gek gehouden.. Ik zal voor je duimen dat je zwanger mag zijn!



Tot morgen dames, ik ga me bed weer opzoeken, als morgen net zo word als vandaag heb ik morgen n pittig dagje voor de boeg. Slaap lekker! X
Alle reacties Link kopieren
@pachelbel ik hoop het wel voor je....en idd..niks voelen hoeft niks te zeggen hoor!!!!
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik ben Alyne ben 28 jaar en wij hebben vorige maand besloten er voor te gaan. Zit dus nu op het wachtbankje van ronde 1. En als alles lukt gaat wordt dit ons eerste kindje.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het duimen! Ik durf ergens niet meer zo goed hoop te hebben, omdat ik de teleurstelling steeds zo moeilijk vind. Ik ga er dus maar liever van uit dat ik ongesteld word, zodat ik niet te veel hoop heb elke keer. Ik heb al zo vaak gedacht dat ik wat voelde (steekje hier en daar, pijnlijke borsten) sinds we proberen een tweede kindje te krijgen, maar elke keer was het toch niets. Zolang ik niet overtijd ben ga ik er van uit dat ik ongesteld word.



Over man: hij merkt dat het mij sinds een paar maanden wel veel doet als het weer niet gelukt is. Hij kijkt nu ook veel meer uit naar een 2e kindje dan toen we er in mei voor gingen. Ik kan er gelukkig wel goed met hem over praten. Hij weet ook wel wanneer de vruchtbare dagen zijn en wanneer ik verwacht ongesteld te worden.
Alle reacties Link kopieren
25 jaar, 1ste kindje, gestart mei, NOD 11-03 .. Ongeveer?!
Alle reacties Link kopieren
@ pachelbel, samen duimen!! We lopen gelijk ;)

Ik voel ook helemaal niets hoor ..
Alle reacties Link kopieren
Duimen dus voor pachabel en bult! En je lijf houdt je toch altijd voor de gek. Als je niet zwanger bent, heb je alle symptomen ook wel eens, dus waarom niet andersom...?



@gelukkig meisje, tabel is helemaal goed zo toch? Als er iemand een spermaban krijgt, kan die er wat mij betreft ook gewoon uit nietwaar?



@cookie, vandaag een betere dag...? Ik hoop het voor je! Hier schijnt het zonnetje, dat doet een mens al gauw goed ;)



Ik heb sinds gisteravond ontzettend pijnlijke borsten. De enige keer dat ik dit ook had, was toen ik net gestopt was met de pil en voor het eerst ongesteld moest worden.... Maar zoals ik hier boven al zei, je lijf kan je zo voor de gek houden!! Mijn vriend zegt nu meteen dat ik zwanger ben, maar ik durf nog niet te hopen.

Mijn vriend weet wel precies mijn cyclus en leeft ook wel mee. Volgens mij is hij zelf ook erg bang dat hij een verminderde vruchtbaarheid heeft (wil zich nog niet laten testen), gezien het bij hem allemaal niet lekker zit zeg maar. Heb het idee dat hij er meer mee zit dan dat hij zegt... Kan ik me ook wel voorstellen. Maar wellicht dat het niet zo is... we wachten maar weer rustig de komende weken af.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Alle reacties Link kopieren
de tabel begint er een beetje op te lijken....krijg het in de smeuzen *vind zichzelf een behoorlijke nerd dat zij dit kan :D *



jaaaa duimen voor de eerste twee ladies!!



och jeetje, heb ik nu weer gequote ipv gewijzigd ARGHHHHHHH..nou ja gelukkig toch niet zo nerdy als ik dacht :D
Alle reacties Link kopieren
zo als iemand wat info mist: SHOOT!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven