Lijf & Lijn alle pijlers

Zomer, rokjes, blote benen -> Schurende bovenbenen

10-03-2012 15:29 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,

Met het oog op de zomer die er weer aan komt en de blote benen onder de jurkjes en rokjes,

Hoe doen jullie zwaardere meiden dit?

De binnenkant van mn bovenbenen schuren langs elkaar en dat gaat dus ook ontzettend pijn doen.



Ik draag tot nu toe elke zomer leggings tot de knie of een kort broekje onder mn kleding maar ben benieuwd of iemand een andere tip heeft (behalve afvallen, working on that haha)



Groetjes
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Je wilt een andere tip dan het dragen van een broekje met pijpen? Liposuctie dan maar
Een paar jaar geleden kwam hier de tip voorbij om Vevina te gebruiken en dat werkt echt! Ik heb ook schurende bovenbenen maar met dit middeltje geen last. Het schuurt wel maar het gaat geen pijn doen en wordt ook niet rood en schraal.
Alle reacties Link kopieren
Vriendinnetje van me droeg altijd een oma-onderbroek, zo'n ding met lange pijpjes. Dan heb je er niet meteen een ''echte'' broek onder. Of draag je al zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Dat is bij mij toch het enige dat helpt, iets er onder dragen.

Vaseline, creme, talkpoeder, niks helpt. Ik loop het tot bloedens toe kapot.



Dus helaas, korte legging die je net niet ziet is voor mij de enige optie...

Maar ben benieuwd of er toch andere tips binnenkomen, ik lees mee!
Het heeft trouwens te maken met de vorm van je bovenbenen, niet alleen met je gewicht. Ook (hele) slanke mensen kunnen er last van hebben.
Alle reacties Link kopieren
Vevina?? Wat is dat dan precies en waar te koop? (en hoe duur?)

Dat schuren is niet erg, alleen wel dat t pijn gaat doen na een tijdje
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Weet ik datdus, maar zo was het even makkelijk schrijven (qua uitleg) en de meeste slanke meiden hebben dit toch niet echt, dan ben je al wat zwaarde bij bvb je benen
Internagelaktisch
quote:maaique schreef op 10 maart 2012 @ 15:33:

Vevina?? Wat is dat dan precies en waar te koop? (en hoe duur?)

Dat schuren is niet erg, alleen wel dat t pijn gaat doen na een tijdje Je kunt het online kopen (ff googlen). Hoe duur het is weet ik zo niet maar je hebt er maar heel weinig van nodig en het werkt ook lang. Ik smeer het ook als ik een dag naar het strand ga en dan alleen 's ochtends een keer. Ik zweer erbij!
Alle reacties Link kopieren
Hier hetzelfde probleem... Ik draag leggings of sloggi's met pijpjes onder mijn rokje. Bij de zeem*n hebben ze katoen-stretch wielrenbroekjes, die zijn ideaal en kosten maar 5 euro! Maar ik lees mee voor de gouden tip!
Alle reacties Link kopieren
quote:datdus schreef op 10 maart 2012 @ 15:34:

[...]





Je kunt het online kopen (ff googlen). Hoe duur het is weet ik zo niet maar je hebt er maar heel weinig van nodig en het werkt ook lang. Ik smeer het ook als ik een dag naar het strand ga en dan alleen 's ochtends een keer. Ik zweer erbij!Maar daar lees ik testimonials dat iemand geen bultjes krijgt na een paar uur lopen. Bij mij is het na 20 minuten al helemaal kapot. Ik kan me bijna niet voorstellen dat ik met een creme wel uren kan lopen zonder problemen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb meestal met korte broekjes enzo dat die net niet lang genoeg lijken te zijn of opkruipen en dan heb ik alsnog last..



Vevina klinkt wel goed, doe je lang met zo'n tube?
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ik draag een wielrenners broekje of zo'n oma broek eronder.

Bij mij helpt niks, net als bij Vinyl.



Ik droeg altijd leggings maar ik bein er een hekel aan te krijgen. Ik wil ook wel eens met blote benen in een rokje/jurkje.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook last van, maar weiger broekjes onder mijn rokjes/jurkjes te dragen. Zo maar eens googlen op Vevina. Bedankt voor de tip!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik ook, dan rolt het op en dan is het alsnog foute boel...
Alle reacties Link kopieren
Wat je ook kunt doen is van die klemmen kopen die ze om deuren doen zodat ze niet hard dicht vallen. Om elk been zo een klem?
quote:Vinyl schreef op 10 maart 2012 @ 15:36:

[...]



Maar daar lees ik testimonials dat iemand geen bultjes krijgt na een paar uur lopen. Bij mij is het na 20 minuten al helemaal kapot. Ik kan me bijna niet voorstellen dat ik met een creme wel uren kan lopen zonder problemen?



Op het gevaar af te gaan klinken als een Amerikaanse reclame: het werkt echt!

Ik geloofde het ook niet, kreeg de tip van een vriendin die het op de Huishoudbeurs had gekocht (off all places). Heb al veel vriendinnen blij gemaakt met deze tip.

Ik heb hele stevige bovenbenen, een groot oppervlakte wat schuurt zeg maar. En hiermee geen bultjes of rode huid.
Alle reacties Link kopieren
Pompsnol, als je geen nuttige bijdrage kut leveren mag je van mij wel stoppen met reageren hoor.

Hier help je niemand mee
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Zelfde probleem, ook toen ik nog erg slank was.

Ik draag tegenwoordig van die lange Sloggi's onder mijn jurkjes en heb er nu geen last meer van.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 10 maart 2012 @ 15:37:

Ik heb er ook last van, maar weiger broekjes onder mijn rokjes/jurkjes te dragen. Zo maar eens googlen op Vevina. Bedankt voor de tip! Ik wilde dat ik kón weigeren, ik loop mijn benen finaal stuk als ik het niet doe
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed datdus, ik ga dit zeker bestellen als het blote benen weer is :D
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
ik draag een broekje met pijpen onder mijn jurk of rok, heb nu vrij dikke gekocht op de markt, die kruipen helemaal niet op en de stof ademt toch, sterker nog soms rol ik ze zelf een stukje omhoog.

maar ik zal de vevina toch eens overwegen, klinkt wel erg goed.
Nu maar hopen dat het snel Rokjesdag is!
Alle reacties Link kopieren
quote:pompsnol schreef op 10 maart 2012 @ 15:38:

Wat je ook kunt doen is van die klemmen kopen die ze om deuren doen zodat ze niet hard dicht vallen. Om elk been zo een klem?Dat ik daar niet éérder aan gedacht heb zeg...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven