Op zoek naar vriendinnen Den Haag,

07-11-2011 10:28 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden,



Ben op zoek naar gezellige en betrouwbare meiden in omgeving Den Haag om mee te shoppen, lunchen, eten, praten enz

Door mijn werk (collega's zijn veel ouder) heb ik op dit moment weinig echte vriendinnen en zou daar heel graag verandering in willen brengen.

Mijn hobbys zijn reizen, lekker eten, lezen, pilates en fitness.

Laat een bericht achter als het je leuk lijkt om een keertje af te spreken.

Zou ook super zijn om met een groep dames iets leuks te gaan doen.



Groetjes Zappy
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Is dit topic nog actief? Ik zou graag een keer aansluiten als er een borrel komt! Woon in Leiden, werk in Delft, ben 27 en zo'n beetje de enige single van mijn vriendinnen. Houd van borrelen, etentjes, kroegen induiken, festivals en concerten en en gewoon veel gezelligheid!
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is nog een klein beetje actief geloof ik! Maar misschien kunnen we weer wat leven in de brouwerij brengen?! Lijkt mij ook heel leuk om met wat meiden een keertje drankje te doen. Ik had dit topic iets te laat ontdekt, want er was al een borrel geweest had ik gelezen. Maar bij deze een idee om een datum te prikken en kijken wie zich aanmeld?
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben 27 jaar en woon en werk nu een jaartje in Den Haag. Ik zou ook graag mijn sociale leven willen uitbreiden.

Groetjes,

Marjolein
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in Den Haag en ik zoek stapvriendinnen voor: dance/techno feesten, concerten, bios, terrasje enz enz!

*Het leven is een eeuwig spel van energieën in miljoenen vormen* Osho
Alle reacties Link kopieren
Mijn email is: veganatje@yahoo.com
*Het leven is een eeuwig spel van energieën in miljoenen vormen* Osho

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven