Lijf & Lijn alle pijlers

Wie fietst er ook?

05-03-2012 20:45 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoewel, misschien is 'ook' een beetje te enthousiast. Ik moet nog beginnen eigenlijk.



Maar ik ben benieuwd wie hier fietst. Ik heb zelf een crosshybride fiets gekocht en ben nu aan het verdwalen in de wereld van fietskleding, verenigingen, al dan niet georganiseerde tochten, fora voor fietsers etcetera. Het ziet er allemaal erg leuk uit, dat zeker!



Om er toch even een concrete vraag in te gooien: Is iemand hier lid van NTFU? Is dat aan te raden?
Alle reacties Link kopieren
Ha ik dacht hetzelfde.



Ik had begin van de middag een stuk getypt hier maar dat was zomaar 'lost in cyberspace'.



Ik vroeg me af (met crosshybridefiets) hoe het zit met fiets fit, of ik dan beter bij de racers of bij MTB kan aanlsuiten.

Of evt de trainingen op een andere fiets doen. Maar dan kan ik het best even informeren bij ze denk ik.



Ik vind het een erg schappelijke prijs die ze vragen voor de trainingen.



(Nog een optie is om andere wielen of banden onder mijn fiets te zetten, bedenk ik nu. Dus of smaller of breder met meer profiel)
Alle reacties Link kopieren
Geen idee, je kan ze zo een mail sturen - adres staat op de site.
Alle reacties Link kopieren
Ik haat fietsen, echt.

Maar met de benzineprijzen van vandaag de dag, zit ik ook vaker op mijn ouwe ros.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zelf de fiets fit denk ik ook maar volgen...

Mis eigenlijk ook de technische kennis...

En dan heb ik tenminste ook een stok achter de deur.



Weet je al of je mee kan doen met je fiets?
Alle reacties Link kopieren
Zou je dan de race-fiets fit doen, lecco?



Ik heb ze gemaild, heb nog geen antwoord. Zit zelf ook te twijfelen.



Denk dat ik de voorkeur heb voor de race-training omdat ik komende tijd toch meer op verharde wegen verwacht te gaan fietsen. Ik ben niet zo'n boscrosser.

Maar ik wacht even af wat er aangeraden wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven