Zwangere vrouw aantrekkelijk??

13-03-2008 09:11 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me eens af.. Laatst op mijn werk met een paar mannen aan het praten over hoogzwangere vrouwen.. En of ze dan wel of niet aantrekkelijk zijn..

Nou hun vonden van niet ze werden er niet bepaald opgewonden van.. Ik zelf vind ook dat je dan op je onvoordeligst uit ziet en vind er ook niks aan.. Of hetzelfde een vrouw die aan het bevallen is pffff sorry maar ziet er vaak niet uit.. Ik kan me indenken dat er mannen zijn die na het zien van zijn vrouw die een baby net uitgeperst heeft voorlopig geen zin in sex meer heeft...

Ben ik de enigste die zo denkt of hoe denken jullie hierover!
jolantje schreef op 13 maart 2008 @ 13:08:

Ik was net 19 en heel erg bang toen ik beviel.. Hartstikke misselijk de hele dag en schaamde me dood daarvoor.. Urenlang persweeen gehad met maar 1cm ontsluiting een bevalling die oneindig leek te duren, kortom een niet leuke bevalling.. Wel meteen verliefd op mijn kleine mannetje maar voor mij hoefde het niet meer..

Zal vast met je leeftijd te maken hebben gehad, maar eigenlijk is het toch van de zotte??? Hoop dat je nu wat ouder en wijzer bent.

Bovendien, tijdens datgene waardoor je negen maanden later moet bevallen, zie je er over het algemeen ook niet op zn aantrekkelijkst uit. Objectief gezien.
Geloof dat ik dit beter maar niet aan mijn zusje kan laten lezen.. Want zij is als de dood om te poepen bij de bevalling..
Fleurtje misschien dat ik daar ooit nog weleens achter kom..

Ik heb dan ook groot respect voor een verloskundige want zo'n leuk beroep lijkt me het niet..

Mijn toenmalige partner steunde mij ook niet echt tijdens bevalling en er is nog iets maar dat ga ik niet hier op topic vertellen..
Een verloskundige is over het algemeen niet gedwongen om verloskundige te worden. Het is ook niet iets waar je 'maar' op solliciteert omdat je geen andere baan kunt krijgen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Over het algemeen is poepen tijdens de bevalling een goed teken, dus ik zou er maar blij mee zijn.
Sorry... ik wil er niemand mee voor het hoofd stoten... maar het is een nog niet vervulde wens! een FETISH zeg maar.. Een hoogzwangere vrouw, natte haren, grote oorbellen..... en dan.. BRRRR dat is zo ongelofelijk aantrekkelijk.... vrouwen worden zachter en mooier als ze zwanger zijn... dus wie het wil weten.. ik vind het PRACHTIG !
Tja die grote oorbellen maken het compleet he hahaha
Ik vind vrouwen niet sexy of aantrekkelijk als ze er duidelijk zwanger uitzien. Ik vind het ook niet bijzonder 'mooi', maar ik vind dat dat ook helemaal niet nodig is tijdens een zwangerschap. Ik vind het wel bijzonder om te zien hoe zo'n lichaam verandert, dat wel. Sommige zwangere vrouwen stralen echt, maar je ziet ook vaak dat hun haar juist vet wordt, dat ze pukkels krijgen, constante wallen, een doffe huid... Ik zou dat zelf wel onplezierig vinden denk ik. Zo'n buik hoort er toch een beetje bij, maar ik zou het vervelend vinden als ik verder er ook minder mooi door word.

Ik snap niet dat er mannen zijn die een zwangere vrouw echt aantrekkelijk vinden, maar ik hoop toch wel dat ze hún zwangere vrouw mooi vinden. Ze draagt toch het kind.

Ik vind zwangere vrouwen zéker niet afschuwelijk of afstotelijk.

Ik ben ooit wel heel erg geschrokken van zo'n buik. k had nog nooit van dichtbij een zwangere buik gezien en een ex-collegaatje wilde graag haar zéér zwangere buik showen. Ze had alleen haar navelpiercing te lang ingehouden (toen wel verwijderd), maar dat was dus ontzettend gaan ontsteken, en die ontsteking zat er toen nóg. Omdat de huid zo onder spanning stond genas het niet goed. En die navel was zo eng ver uitgeploept, dat heb ik daarna nooit weer gezien. En overal zat striae. Ik ben daar toen van geschrokken. Haar buik ná de bevalling vond ik trouwens ook eng, hahahah. Maar inmiddels heb ik gelukkig gezien dat het ook minder kan :)
Geplopte navels vind ik altijd een heel apart gezicht, vooral als ie zo erg geplopt is, dat je het door de kleren heen ziet. Heb ik nooit gehad, mijn navel verdween gewoon ;-)

Striae ook niet, maar als ik het wel zou hebben: so be it. Niet zo heel veel aan te doen, al kan ik me voorstellen dat je er weleens van zou balen. Aan de andere kant: het is wel je kind dat erin gezeten heeft...
Ja ok, maar sommige vrouwen vinden dat blijkbaar ook een reden om niks meer aan hun lichaam te doen. En ik vind eigenlijk wel dat je, zodra je weer goed kunt bewegen natuurlijk, het jezelf een beetje verschuldigd bent om dan ook weer te gáán bewegen. Dat hoort toch bij het goed voor jezelf zorgen?

Ik vind het jammer als je als vrouw na zo'n bevalling niks meer aan je lichaam doet en daarom zo'n zachtige buik overhoudt.

Heel eerlijk? Ik zie er tegenop, tegen zo'n zwangerschap.

Nu heb ik sowieso lang getwijfeld of ik wel kinderen wil, maar ik ben inmiddels zo ver dat ik ze toch misschien wel wil, in de toekomst. (Met de juiste man)

Maar er verandert zoveel aan je lichaam, daar zie ik ontzettend tegenop. Ik hou er niet van om conditie te verliezen, ik ben 'bang' voor striae, ik wil niet misselijk zijn, het lijkt me heel raar om een veranderend lichaam te hebben, om nog maar te zwijgen van de bevalling. (lijkt me vreselijk)

En ik heb zo'n vermoeden dat ik zo iemand ben die tot de 8e maand in de sportschool staat en 2 week naar de bevalling zichzelf er alweer heensleept ;-)
tangerine schreef op 13 maart 2008 @ 13:56:

Ja ok, maar sommige vrouwen vinden dat blijkbaar ook een reden om niks meer aan hun lichaam te doen. En ik vind eigenlijk wel dat je, zodra je weer goed kunt bewegen natuurlijk, het jezelf een beetje verschuldigd bent om dan ook weer te gáán bewegen. Dat hoort toch bij het goed voor jezelf zorgen?

Ik vind het jammer als je als vrouw na zo'n bevalling niks meer aan je lichaam doet en daarom zo'n zachtige buik overhoudt.

Heel eerlijk? Ik zie er tegenop, tegen zo'n zwangerschap.

Nu heb ik sowieso lang getwijfeld of ik wel kinderen wil, maar ik ben inmiddels zo ver dat ik ze toch misschien wel wil, in de toekomst. (Met de juiste man)

Maar er verandert zoveel aan je lichaam, daar zie ik ontzettend tegenop. Ik hou er niet van om conditie te verliezen, ik ben 'bang' voor striae, ik wil niet misselijk zijn, het lijkt me heel raar om een veranderend lichaam te hebben, om nog maar te zwijgen van de bevalling. (lijkt me vreselijk)

En ik heb zo'n vermoeden dat ik zo iemand ben die tot de 8e maand in de sportschool staat en 2 week naar de bevalling zichzelf er alweer heensleept ;-)
Tja, als je je uiterlijk zo belangrijk vindt, dan zou ik het maar niet doen. Of wachten tot je veertig bent, want dan heb je sowieso aan een bepaalde mate van aftakeling moeten wennen en kan een zwangerschap er nog wel bij.
Ik ken genoeg 40-jarigen die er hartstikke goed uitzien. Ik zie de 'aftakeling' niet.

Wat zeg ik, 50+ers kunnen er nog geweldig uitzien. Maar die verzorgen zichzelf dan wél ja...
Ik zie er ook goed uit voor veertig plus. Maar ik ben niet de babe die ik ooit was. Na een bevalling ben je moe moe moe. Ik tenminste, en boeit je uiterlijk je minder. Persoonlijk ben ik blij dat dat stomme geobsedeer over je uiterlijk later minder belangrijk wordt. Je bent blij als je gezond bent. Niet meer totaal gestyled de deur uitgaan is niet hetzelfde als verwaarloosd zijn.
Beste Dames, bedankt voor de genuanceerde uitspraken...ik had niets anders verwacht.

Geen wonder dat er hier tegenwoordig geen echte discussies meer mogelijk zijn, ze zijn bang geworden om afgeslacht te worden.

Ik zit hier nu al zeker 3 jaar dus ben wel wat gewend....

Hoeveel moeite kost het om je mening te geven zonder met de botte bijl te hakken??

Even voor de goede orde.....manlief vindt een zwangere vrouw dus echt niet mooi....maar mij wel.
Ik ga nooit totaal gestyled de deur uit, dat is een vooroordeel.

Maar dat moe moe moe moe moe, dat lijkt me niks nee. Ik vind dat wel zonde, dat er vrouwen zijn die na de bevalling gewoon continu met wallen lopen. Dat vind ik niet aantrekkelijk nee, en dan vraag ik me ook af of je niet wat beter voor jezelf kan zorgen. Gek genoeg zien die mannen van ze er namelijk nog wél vitaal uit. Dus is er dan niet gewoon iets hartstikke mis in de taakverdeling?
lieverdtie schreef op 13 maart 2008 @ 14:18:

Beste Dames, bedankt voor de genuanceerde uitspraken...ik had niets anders verwacht.

Geen wonder dat er hier tegenwoordig geen echte discussies meer mogelijk zijn, ze zijn bang geworden om afgeslacht te worden.

Hoeveel moeite kost het om je mening te geven zonder met de botte bijl te hakken??

Even voor de goede orde.....manlief vindt een zwangere vrouw dus echt niet mooi....maar mij wel.
Zie dus wel een man die het ook niet mooi vind..
Jolantje, je vindt zwangeren niet aantrekkelijk, maar uhm, wat opwinding betreft is dat toch sowieso je doelgroep niet? Het zou imo anders zijn, als je op vrouwen valt (je zegt dat je een vriend hebt, dus ik ga er gemakshalve van uit).

Btw: als ik zelf (nog) niet geil ben en mijn vriend wel, dan vind ik zijn blik ook eerder grappig dan opwindend. Heeft niets met uiterlijk te maken.

Oja, en verloskundige is een súperberoep! :d
anoniem_3928 wijzigde dit bericht op 13-03-2008 14:23
Reden: woordje vergeten
% gewijzigd
Natuurlijk Jolantje zijn er mannen die een zwangere vrouw niet mooi vinden maar die reageren hier echt niet....
Blumpke er zat vrouwen die andere vrouwen aantrekkelijk vinden ook al is het niet hun doelgroep. Maar ik heb gewoon niks met zwangere vrouwen.. T wordt al wat als ik met mijn zusje mee naar zwangerschaps gym ga.. Haar vriend kan niet dus ben ik de vervanging haha..
Maar je hoeft toch ook niet aantrékkelijk te zijn als zwangere?

Ik vind sommige zwangere vrouwen ook niet mooi, en sommige dan weer wel. Maar dat heeft meer met uitstraling en gezicht te maken :)
Maar aantrekkelijk in mooi vinden en aantrekkelijk in geil vinden zijn toch 2 verschillende dingen?
Nogmaals, ik zou het maar niet doen tangerine. Stel je voor dat je met wallen de deur uitmoet! En dat iedereen achter je rug zegt, djees, he die tangerine is me toch een partij uitgedijd en heb je die wallen van dr wel eens gezien? Waarom houdt ze niet op met borstvoeden en laat ze dr vent gewoon een fles geven snachts, scheelt trouwens straks ook met uitgezakte borsten. En het is toch al twee weken geleden dat ze bevallen is ? En ze heeft nog ontzettende pens en ze was vandaag alweer niet bij tai bo les. Dat dr kerel nog uberhaupt bij dr is ! Ik heb gehoord dat ze tijdens de bevalling gewoon lag te schijten en dat ze dr schaamhaar niet had bijgerkt voor de bevalling. Dr mascara was helemaal uitgelopen, dat werk je tussen de weeen toch gewoon ff bij ? Oh, ze heeft een huilbaby? Ja kan ik me voorstellen met zo'n onverzorgde moeder !
blumpke schreef op 13 maart 2008 @ 14:27:

Maar aantrekkelijk in mooi vinden en aantrekkelijk in geil vinden zijn toch 2 verschillende dingen?
Ik kan een vrouw aantrekkelijk mooi vinden maar ook wel geil hoor..
tangerine schreef op 13 maart 2008 @ 13:56:

Met kans op weer een keizersnee, heb je écht geen zin om aan je buikspieren te werken. Nooit meer buikspieren tijdens een keizersnee :-)
lieverdtie schreef op 13 maart 2008 @ 14:18:

Was jij het waarvan de man vond dat het zwangeren maar verboden moest worden om zich buiten te begeven? Je zou haast denken dat JIJ wel een beetje met botte opmerkingen om moest kunnen gaan......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven