De Wet van Martin

12-03-2012 15:37 2052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sommigen van jullie kennen misschien de Wet van Wuiles. Maar er is ook een Wet van Martin.

Een heel simpele poll: Als het in een bepaald topic gaat over de Wet van Martin, weet je dan wat daarmee wordt bedoeld of heb je geen clue waar het over gaat?

(Mochten er spoilers komen in dit topic, beantwoord de vraag dan als "Wist je wat de wet van Martin was voor het openen van dit topic?")

Edit: de vraag is dus niet of je de Wet van Martin onderschrijft of dat je het onzin vindt. De vraag is puur en alleen of je weet wat ermee bedoeld wordt.

Edit 2: De wet van Martin staat nu dus in mijn motto. "Als je als vrouw een vaste relatie wilt, dan minimaal de eerste maand geen seks". Ging het tot nu toe over de vraag of je wist wat met de Wet van Martin bedoeld werd, vanaf nu kan er ook worden gediscussieerd over de inhoud van de wet. Ben je het ermee eens of niet?

Weet je wat wordt bedoeld met de Wet van Martin?

Totaal aantal stemmen: 178

Ja (13%)
Nee (87%)
Charlotte w, daarom moet je ook voor de pc eten
quote:dolores007 schreef op 12 maart 2012 @ 17:31:

[...]

Ik had het ook niet over iemand of, over meerdere op dit forum.

Het valt mij gewoon op, dat Martin soms iets zegt... wat misschien vreemd overkomt, maar dat het (volgens mij) wel echt iets is wat er in zijn hoofd omgaat.. En niet alleen zozeer om aandacht te krijgen.

Ik begrijp het wel.. als ik bepaalde dingen zou posten.. dan word er waarschijnelijk ook gedacht dat ik graag aandacht wil, dus post ik enkel in kleine beetjes... alhoewel mijn reacties soms te lang zijn.

Maar bepaalde dingen houd ik voor mij, ook in real life..

Enkel omdat ik weet wat voor reacties je kunt krijgen.

En ik kan wel tegen kritiek... maar iedereen heeft een kans nodig.

Het is niet zozeer dat martin vreemd overkomt, en er misschien wat aparte gedachten op na houdt. Het gaat erom dat hij zich vanaf het begin af aan boven anderen stelt. Hij is intellectueel, succesvol, heeft goede smaak (volgens eigen zeggen allemaal) en stelt zichzelf met deze eigenschappen stelselmatig boven anderen. Als anderen hier schrijven dat ze een bepaald budget hebben voor boodschappen, schijt martin daar hard overheen door te brullen dat hij dat budget wel iedere dag aan lunch uitgeeft. Mensen die bij de Aldi inkopen doen zijn minderwaardig, hebben geen smaak. En wij forummers moeten onderwezen worden door hem, want hij heeft zoveel te bieden. Daarnaast is hij geobsedeerd door sex, jonge meisjes en thaise vrouwen. Ook wil hij graag erkenning, bevestiging en aandacht en hengelt hij hier naar vrouwen.

Martin wordt niet verkeerd begrepen, hij is niet een beetje vreemd en daardoor is er onbegrip. Hij is ronduit onbeschoft, asociaal en irritant. En groot vermaak voor velen. Dat dan weer wel.
quote:ster89 schreef op 12 maart 2012 @ 17:40:

Charlotte w, daarom moet je ook voor de pc eten Ja eigenlijk wel he
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:martin81 schreef op 12 maart 2012 @ 17:07:

Ik zweer op alles wat me lief is dat ik niets met deze Egmond te maken heb.

Eerlijk gezegd kwetst het me dat die flauwekul van Egmond kennelijk met mij wordt geassocieerd door sommigen.Hoe ordinair voor een man als jij.
Wat holt het niveau van het forum toch achteruit de laatste tijd
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:peecee schreef op 12 maart 2012 @ 17:16:

God Ster89....ga eens een baan zoeken.

Je zeikt gewoon om het zeuren en aandacht krijgen.Ja en jij om een beurt van Martin.
quote:charlottew88 schreef op 12 maart 2012 @ 17:49:

[...]

Ja eigenlijk wel he as we speak.....
Wat is de wet van Wuiles? Zie hem geregeld voor bij komen. Maar ook die ken ik niet. Wil iemand die toelichten?
quote:bbardot schreef op 12 maart 2012 @ 17:56:

Wat is de wet van Wuiles? Zie hem geregeld voor bij komen. Maar ook die ken ik niet. Wil iemand die toelichten?Hoe langer de openingspost, des te kleiner de kans van slagen. Van de relatie dus
quote:martin81 schreef op 12 maart 2012 @ 17:19:

Okee mensen, ik ga eten maken.

Ondanks alles hou ik van jullie, ondanks onze meningsverschillen (behalve dan van Yvonne). Ik waardeer onze soms scherpe discussies en vaak kan ik ook enorm lachen om jullie humoristische bijdragen.

Een fijne avond gewenst!

x Gelukkig maar, dacht al dat je van me begon te houden op je eigen egocentrische, narcistische manier.
quote:Star schreef op 12 maart 2012 @ 17:56:

[...]

Hoe langer de openingspost, des te kleiner de kans van slagen. Van de relatie dus Hoe langer de Tags, hoe kleiner de kans dat een wet wordt aangenomen op het VF.
ah, er is een tag functie!

oh ja, en deze :puke:
Kan iemand even en samenvatting geven van de afgelopen 16 pagina's?

Ik was namelijk gewoon werken vandaag.

Moet ik me bij deze wet net zo iets voorstellen als de Wet van Wuiles (KAK wat mis ik haar!!)

Want dan wordt de Wet van Martin zoiets als:

Hoe sneuer de OP, hoe meer reacties TO hoopt te ontlokken...of zoiets
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Yvonne77 schreef op 12 maart 2012 @ 17:57:

[...]

Gelukkig maar, dacht al dat je van me begon te houden op je eigen egocentrische, narcistische manier.Juich niet te vroeg, hij doelt vast op die andere
quote:Star schreef op 12 maart 2012 @ 17:56:

[...]

Hoe langer de openingspost, des te kleiner de kans van slagen. Van de relatie dus Ah, dank je. Goeie! Ben ik het wel mee eens :-)
laat maar, was een foutje.
quote:Star schreef op 12 maart 2012 @ 18:00:

[...]

Juich niet te vroeg, hij doelt vast op die andere OMG, is er nog een Yvonne hier die net als ik enorm van Martins topics houdt?
quote:Yvonne77 schreef op 12 maart 2012 @ 18:02:

[...]

OMG, is er nog een Yvonne hier die net als ik enorm van Martins topics houdt?

YvonneJaspers

Ik dacht even dat jij het was en een nickchange had ondergaan
quote:scamp schreef op 12 maart 2012 @ 18:03:

[...]

YvonneJaspers

Ik dacht even dat jij het was en een nickchange had ondergaan Nee, dat ben ik niet. Wil je de nou weer terug hebben?
quote:Yvonne77 schreef op 12 maart 2012 @ 18:04:

[...]

Nee, dat ben ik niet. Wil je de nou weer terug hebben? Nee hoor en je krijgt gewoon een extra
Ik ga even snel mijn vers ingevroren pompoen met broccoli en spinazie soep opwarmen... Misschien nog een fris lente-uitje erdoor mikken en dan ben ik weer.

Dus nu wel even wachten op mijn hé! Niet dat ik zo weer 15 pagina's bij moet lezen....
De tags worden steeds intressanter...
Ik kan geen tags zien op mn mobiel.
Waar komen al die tags toch vandaan?
Die kan je zelf toevoegen. Knopje zit ergens links boven OP.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven