Mode & Beauty alle pijlers

Haren lang laten groeien, weinig geduld!

06-02-2012 21:44 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb veel en dik haar.

Heel lang een bob gehad, nu wil ik ze lang.

Maar ik ben nu op een rot lengte, dat ik soms denk; Grr.. de schaar er in! Maar dan krijg ik zo'n spijt!

Herkenbaar??
Alles weten maakt niet gelukkig...
Alle reacties Link kopieren
Aan de inhoud van je portemonnee is altijd behoefte; wat je terugkrijgt is een illusie, daar is kennelijk altijd een markt voor.



Oplichters verdedigen zich altijd met: mensen willen gewoon belazerd worden.
it's a big club and you ain't in it
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je al je haren in een keer kwijt bent met zwavelzuur en dan nog met een bijpassende knal ook



Voor de rest moet je de natuur haar werk laten doen. Op een dag is het ineens lang.

Zorg dat je wel voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt. Eiwitten kunnen heilzaam zijn voor de groei van je haar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Artpiraat schreef op 08 februari 2012 @ 14:52:

Ik denk dat je al je haren in een keer kwijt bent met zwavelzuur en dan nog met een bijpassende knal ook



Voor de rest moet je de natuur haar werk laten doen. Op een dag is het ineens lang.

Zorg dat je wel voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt. Eiwitten kunnen heilzaam zijn voor de groei van je haar.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, was even dit topic vergeten, oops!

Maar in tabletten geloof ik niet. Ik heb het nu meer in lagen geknipt maar de lengte gehouden. Als ik alles op 1 lengte heb, word het veel te zwaar en dat ziet er niet uit.

Nu kan ik er wel weer even tegen aan... ff volhouden.

Door deze lengte moet ik even heen. Het zit nu zo in mijn nek te porren!
Alles weten maakt niet gelukkig...
Alle reacties Link kopieren
Even dit topic opgezocht.



Ik ben mijn haren ook aan het laten groeien. Ik had het flink gemillimeterd (1 mm). Het groeit alleen niet snel genoeg, naar mijn zin.

Straks in de zomer maar veel buiten in de zon zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven