vreemdgaan = celstraf ?!

09-03-2012 22:31 146 berichten
ik vroeg mij iets af



Geestelijke mishandeling, door iemand geestelijk te kwellen, angst aan te jagen of te vernederen

is verboden bij wet en maatschappij



op het moment dat je vreemd gaat kun je iemand anders zijn leven ruineren dus eigenlijk pure mishandeling

ik vind dat daar met gemak een mooie celstraf op mag staan

gezien je het heft niet in eigenhand mag nemen



je trouwt niet voor niets, en beloftes zijn dingen waar op gebouwd wordt

enige reden dat er geen contracten bij die beloftes zijn omdat men in de liefde gelooft



ik heb het nog niet mee gemaakt dat een persoon bij mij vreemd ging.. ik heb wel gezien wat het kan aan richten ...en in sommige gevallen hele ernstige gevolgen hebben!





Dus conclusie mensen hebben geen respect voor elkaar ...en als men dat niet heeft tracht de wet het hun bij te brengen

en ik vind dat bij vreemdgaan ook zou moeten kunnen



zou toch prachtig zijn man/vrouw gaat vreemd na getrouwd te zijn man/vrouw moet half jaar cel in zou goede les zijn voor sommige

(geen geld boete dat leer je niets van )



samenlevings contract en huwelijk zouden bindend contract moeten zijn dan

uiteraard hoeft de degene die opgelicht word geen aan gifte te doen maargoed dat is de keus voor iedereen opzich
Alle reacties Link kopieren
quote:bammetjebamie schreef op 10 maart 2012 @ 00:10:

[...]





Dat is niet toepasselijk.

Het moet wel met de misdaad te maken hebben...

Misschien kamermeisje in een 1-uurshotel?Ja!... dan kom ik er ook eindelijk eens achter waar die hotels zitten!.. ik betaal me nu altijd scheel!
Alle reacties Link kopieren
quote:rozalia schreef op 09 maart 2012 @ 23:19:

Denk toch een gevalletje van steekje los...Ik denk eerder een geval van kabels die compleet zijn losgerukt.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaschenca_2 schreef op 10 maart 2012 @ 00:12:

[...]



Ik denk eerder een geval van kabels die compleet zijn losgerukt.Komt nooit meer goed.. Meneer van UPC heeft het al opgegeven..
Alle reacties Link kopieren
quote:clearwater schreef op 09 maart 2012 @ 23:28:

hahaha naja duidelijk een punt waar de meeste mensen zich niet in kunnen vinden



ik denk dat het bij jullie gewoon bij het leven hoort dus deal with it!



hmm denk daar wat anders over ben van mening dat het ernstig kan zijn en in sommige gevallen bestraft mag worden



iedereen zijn mening dan maar !Jij bent lekker, zelf eerst buiten de post pissen, en daarna alle vreemdgangers naar het schavot leiden. Je spoort niet, totaal niet.
ja met bordje om de nek ik ben een vreemd ganger en op de rug de redenen hahaha doe ik het voorquote:Sensual_D schreef op 10 maart 2012 @ 00:08:

[...]





Vuil prikken op de albert cuyp?
jas



ah men kan leren



maar keer op keer zo iets doen ? is toch wel wat anders niet ?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk zomaar dat Clearwater is bekeerd, en oh gatsie, toen was vreemdgaan ineens fout. Echt helder is het allemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:clearwater schreef op 10 maart 2012 @ 00:16:

ja met bordje om de nek ik ben een vreemd ganger en op de rug de redenen hahaha doe ik het voor

[...]





Het gaat jou toch helemaal niets aan wat de redenen zijn..

Het gaat er om dat je leert inzien dat er veel meer achter zit dan jij denkt...



En vooral dat er in de meeste gevallen veel meer achter zit dan de reden dat JIJ vreemd gegaan bent..

Het blijft zo grappig, kostelijk, vermakelijk dat je zelf net zo'n vreemdganger bent die je hier zo negatief neerzet...
Alle reacties Link kopieren
quote:clearwater schreef op 10 maart 2012 @ 00:17:

jas



ah men kan leren



maar keer op keer zo iets doen ? is toch wel wat anders niet ?Helaas, jij behoort niet tot het groepje mensen dat kan leren.. anders had je dit topic niet geopend.. Dan had je al geweten wat voor redenen er achter kunnen zitten.. Dit is namelijk niet je eerste dag op dit forum..
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 maart 2012 @ 22:39:

[...]





Waarom geef je jezelf niet aan?







Ik zeg pek en veren!
*do not underestimate the power of stupidity*
Alle reacties Link kopieren
quote:clearwater schreef op 09 maart 2012 @ 23:42:

haha nou dan ben ik maar een eng persoon tenminste wel eerlijk



en je weet pcies wat je aan mij hebt ten alle tijden



en ja dat weerhoud mensen met mij inzee te gaan want ze weten wat de consequentie is mij te bedonderen



gelukkig zijn dat ook pcies de juiste mensen die dan niet met mij door 1 deur kunnen gaanBrrr je bent een heel eng mens, met je decadente opmerking over consequenties. Je partner is je eigendom niet en als die vreemd wil gaan is dat vervelend voor jou. Deal with it, maar wel binnen je eigen schedeldak.
*do not underestimate the power of stupidity*
Alle reacties Link kopieren
serieus??wat een onzin topic dit!



Eerst zelf lekker vreemd gaan,en nu lulletje rozenwater uithangen dat het o zo fout is...



Beetje vaag hoor CW
Alle reacties Link kopieren
gelijk stenigen, celstraf is te soft!!!

Wat een onzin is dit zeg!
quote:ietje67 schreef op 10 maart 2012 @ 11:30:

gelijk stenigen, celstraf is te soft!!!

Wat een onzin is dit zeg!



Hahaha, ik herinner me van een tijdje geleden dat er in Frankrijk iets dergelijks speelde (geplukt van internet):



"Jean-Louis heeft een boete van 10.000 euro opgelegd gekregen omdat hij te weinig seks met zijn vrouw had. De 51-jarige Fransman is door zijn echtgenote Monique voor de rechter gesleept. Ze had bovendien een scheiding aangevraagd, waar ze ook groen licht voor kreeg van de rechtbank.



De klacht die ze tegen haar man had ingediend, was dat ze geen actief echtelijk liefdesleven hadden. In Frankrijk zijn huwelijkspartners namelijk verplicht om regelmatig liefde te bedrijven met elkaar. De man verklaarde dat hij gezondheidsklachten heeft en zwaar vermoeid is door het werk. Dit excuus werd door de rechter van de tafel geveegd. Hiermee komt een einde aan het 21-jarige huwelijk van het koppel."



Dit ging nog maar over een boete en een scheiding, de volgende gaat dus de cel in?

Alle reacties Link kopieren
quote:grobbekuiken schreef op 10 maart 2012 @ 17:14:

[...]





Hahaha, ik herinner me van een tijdje geleden dat er in Frankrijk iets dergelijks speelde (geplukt van internet):



"Jean-Louis heeft een boete van 10.000 euro opgelegd gekregen omdat hij te weinig seks met zijn vrouw had. De 51-jarige Fransman is door zijn echtgenote Monique voor de rechter gesleept. Ze had bovendien een scheiding aangevraagd, waar ze ook groen licht voor kreeg van de rechtbank.



De klacht die ze tegen haar man had ingediend, was dat ze geen actief echtelijk liefdesleven hadden. In Frankrijk zijn huwelijkspartners namelijk verplicht om regelmatig liefde te bedrijven met elkaar. De man verklaarde dat hij gezondheidsklachten heeft en zwaar vermoeid is door het werk. Dit excuus werd door de rechter van de tafel geveegd. Hiermee komt een einde aan het 21-jarige huwelijk van het koppel."



Dit ging nog maar over een boete en een scheiding, de volgende gaat dus de cel in?

Alle reacties Link kopieren
quote:grobbekuiken schreef op 10 maart 2012 @ 17:14:

[...]





Hahaha, ik herinner me van een tijdje geleden dat er in Frankrijk iets dergelijks speelde (geplukt van internet):



"Jean-Louis heeft een boete van 10.000 euro opgelegd gekregen omdat hij te weinig seks met zijn vrouw had. De 51-jarige Fransman is door zijn echtgenote Monique voor de rechter gesleept. Ze had bovendien een scheiding aangevraagd, waar ze ook groen licht voor kreeg van de rechtbank.



De klacht die ze tegen haar man had ingediend, was dat ze geen actief echtelijk liefdesleven hadden. In Frankrijk zijn huwelijkspartners namelijk verplicht om regelmatig liefde te bedrijven met elkaar. De man verklaarde dat hij gezondheidsklachten heeft en zwaar vermoeid is door het werk. Dit excuus werd door de rechter van de tafel geveegd. Hiermee komt een einde aan het 21-jarige huwelijk van het koppel."



Dit ging nog maar over een boete en een scheiding, de volgende gaat dus de cel in?







Getsie, ben ik nét te laat met mijn 'stenigingtip'.....vond het zo'n mooie!!!

En dat van die Fransman heb ik ook in de krant glezen, heb het zelfs mn vriend laten lezen haha, maar helaas, hij begreep de hint niet. Misschien moet ik eens een nachtje cel riskeren........
Alle reacties Link kopieren
Ik was toevallig aan het googlen op internet of ik tegen mijn ex-partner op de e.e.a. manier aangifte kan doen.

Jarenlang vreemdgaan, jaren mijn leven moeten delen met andere dames, mijn relatie met hem is een grote leugen geweest.

En dan natuurlijk niet te vergeten ... eigenlijk het allerbelangrijkste, mijn leven die hij jaren op het spel gezet dankzij de vele onsafe sex die meneer gehad heeft.



Nu ben ik er gelukkig goed van af gekomen .. maar hoe vernederend denk je dat dit was, hoe respectloos, hoe mijn vertrouwen finaal kapot gemaakt is ?



Dus ik ben het er wel mee eens .... zou maar wat graag willen dat hij een poosje mag zitten en eens goed kan nadenken over de ellende die hij mij en zijn vorige echtegenote aangedaan heeft !!



En weet je ... hij doet het de volgende keer gewoon weer ....
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij anders best een gezellige bedoening worden in zo'n gevangenis. Hoop dat we dan wel allemaal bij elkaar worden gezet. Dan krijg je een soort seksvakantie ofzo. Ik zie wel voordelen.

Maar wordt er dan wel voldoende kinderopvang geregeld? Anders moet mijn vriend een half jaar vrij nemen om voor de kinderen te zorgen, terwijl ik de tijd van mijn leven met gelijkgestemden heb. Dat kost mijn vriend dan geld en misschien wel zijn baan. Dat gun ik hem niet.



Oh en Clearwater, leuk hoor dit soort malligheid maar nou toch maar's stoppen met spijbelen tijdens Nederlands. Is toch jammer, je punt willen maken terwijl je de Nederlandse taal zo slecht beheerst, dat gaat toch een beetje ten koste van de inhoud, vind je ook niet?
Alle reacties Link kopieren
Goeie topic,



jammer dat mensen elkaar feliciteren met een plaatje.....



Indien je niets anders te melden hebt, ga dan pictionary spelen..
Alle reacties Link kopieren
quote:gelderlander schreef op 13 maart 2012 @ 14:03:

Goeie topic,



jammer dat mensen elkaar feliciteren met een plaatje.....



Indien je niets anders te melden hebt, ga dan pictionary spelen..Wat bedoel je te zggen hier? Kan het niet volgen vrees ik.
Alle reacties Link kopieren
dat wanneer iemand een onderwerp geplaatst heeft, je best een eigen mening mag hebben, maar ga elkaar niet lopen feliciteren met een leuke avatar, pfff

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven