Tuinmeubels

13-03-2012 17:13 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wordt het weer een beetje lekker , ga ik de tuinmeubels bekijken en ja hoor versleten. Nu maar eens gaan zoeken naar tuinmeubels, ik hou van gevlochten stoelen,lounge sets.

Iemand ideeen waar ik me het beste kan orienteren op internet????

bedankt alvast
Ik zou eens bij ikea kijken, heb er goede verhalen over gehoord en ziet prima uit.

klikkedieklik
Blokker.
verba volant, scripta manent.
Ik vind de meubels van Alliberti erg mooi..
Some people aim at nothing in life and hit it with amazing accuracy..
Op internet zoeken?

Ik zou gewoon naar tuincentra gaan.

Dan kun je ook voelen hoe ze zitten.
Leenbakker heeft vaak betaalbare loungesets, ook online.
Trouwens voordeliger om juist na afloop van het seizoen te gaan kijken, ipv vlak er voor.
echt na het seizoen scheelt bakken met geld!

Heb mijne trouwens van de praxis, stuk geodkoper dan de intratuin!
Zag wel bij intratuin mooie tuinset maar die prijs.................

zal in het weekend eens bij praxis kijken.
quote:Jamil schreef op 13 maart 2012 @ 17:53:

Ik vind de meubels van Alliberti erg mooi..

De meubels van Allibert (ik neem aan dat je die bedoelt) zijn volledig van kunststof, niet van het gevlochten wicker die TO bedoelt.

Er zijn genoeg leuke loungesetjes te koop in het lagere prijssegment, maar als je er veel tijd in doorbrengt zou ik echt letten op het zitcomfort van die sets. De goedkopere sets zijn vaak niet afgestemd op de westerse mens, dus bijv. zitdiepte te kort etc. Neem er dus de tijd voor en ga uitgebreid proefzitten. Het is meestal wel voordeliger om in het najaar/winter voor een nieuwe set te gaan kijken, want dan wordt er veel afgeprijsd.
Ligt aan je budget. Ik heb me gisteren zitten vergapen aan prachtige design tuinmeubelen in een woonblad, maar die kosten een vermogen... ik ben gisteren bij het tuincentrum geslaagd, maar was 1250 euro kwijt, wat ik toch veel geld vind. IKEA schijnt ook leuke dingen te hebben en anders de doe het zelf winkels, die hebben tegenwoordig ook van alles staan.
Vorig jaar heb ik trouwens wel mooie setjes zien staan bij Leenbakker.
Ik vind de meubels van Four Seasons het mooiste, maar ook schrikbarend duur. Ze schijnen wel lang mee te gaan.

Wij hebben vorig jaar op marktplaats een nep-Four Seasons-setje gekocht, maar dat begint nu al een beetje te roesten aan de onderkant. Volgens mij is dat met het Gamma-Ikea en Leenbakker-spul ook snel.
Ik heb nog een tip. Je kunt online een buitenolie krijgen die je niet meer kaal hoeft te schuren als het na een jaar of 3 wat minder word. Ik heb het weekend voor het eerst weer opnieuw olie op onze tafel gedaan en het was soppen, licht met de hand over de leuningen heen om het ruwe eraf te halen en smeren maar. Het stinkt totaal niet en het is milieu en dus kindvriendelijk. Ik vind het ideaal. Heb zelf licht grijs genomen, maar vind de wit en donkergrijze ook wel mooi. Misschien doe ik die nog wel. Ik denk niet dat ik het merk mag noemen maar het is vernoemd naar molens en het bedrijf zit in Waarland. Het is een buitenolie. Echt super mooi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven