uitgerekend in november 2012

16-03-2012 15:39 2167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg op:

november 2012

We hebben een algemeen account, zodat we met meerdere de tabel bij kunnen werken.





Lin0230 okt1eMEISJEjipsie3117-10-2012!!3+4 2 JONGENSBessie85262 nov3e MEISJE Gorgi372 nov2e JONGEN Rodina263 nov2e JONGETJEZeelinde273 nov1e MEISJEAisee237nov1eJONGENPriempje309 nov2e MEISJETienofozz3313 nov1e:JONGEN Bowie79-14 nov2eJONGENPanda_jet3318 nov1+2 2 JONGENSMiepie112419nov1e JONGENBoschbolleke3021 nov1e JONGETJE Tess_292922 nov1e MEISJESipie3824 nov3eMEISJESuuzzz3126 nov1eMEISJEOh_life3528 nov2eJONGETJEMambo25 nov2eJONGETJELislislislis-20 nov1e MEISJE





Schrijven helaas niet meer mee door MK



Huismussie

Klavertje

Purple Flower

Kimmake

Muis

Limoenchi

Tiepetje



We wensen jullie veel sterkte..





Wijzigingen voor de tabel, graag in dikgedrukte letters



Voor de mobiele forumers onder ons,

kun je dik gedrukt doen door de tekst maken door:

[b.] Hier de tekst [/b.] (maar dan zonder de punten
Alle reacties Link kopieren
Phoe phoe wat een werk, maar hij is er! Een tabel, hij is lang!!!

Voor degene die willen helpen hem bij te houden kunnen mij mailen voor het wachtwoord:

miepie11 @hotmail . nl



Zou idereen de gegevens willen geven die nog ontbreken?
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-03-2012 17:28
Reden: spam
% gewijzigd
jeffrey spamt, dus niet op zijn links klikken.
Alle reacties Link kopieren
Wat mooi! Hierbij een aanvulling: klavertje5, uitgerekend 17 nov, leeftijd 35.



@Panda: 1 dag voor m'n NOD had ik een beetje heeel lichtroze bloedverlies. Vandaag 2 drupjes donkerbruin. Ik heb "ergens" gelezen dat het op zich niet zo erg is, zo lang het bij een klein beetje blijft en je geen buikkrampen hebt.



Volgende week moet ik toch langs de huisarts en dan noem ik het voor de zekerheid toch even.



@boschbolleke: Begin deze week had ik ook opgezette klieren en een zere keel, het ebt nog wat na. Dacht dat het 'gewoon' een beginnend verkoudheidje was maar misschien heeft het wel iets met al die hormonale veranderingen te maken. ;)
anoniem_132524 wijzigde dit bericht op 16-03-2012 17:10
Reden: Vergeten stukje vetgedrukt te maken... :$
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat goed; een tabel daar ben ik niet zo goed in.



Ik wil er bij!



Rodina, 26 jr., 2e baby, 3 november.





Ik heb net een goede echo met hartje gehad!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Fijn rodina! Ik las in een ander topic dat je je wel zorgen maakte, dan is het dubbel fijn!



Mijn extra gegevens voor de tabel: echo 11 april, 29 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Wauw Miepie goed bezig zeg! Hier nog aanvullingen: 23 jaar, 10 april intake en echo



Volgens mij begint hier de misselijkheid te komen... Pff voel me lamlendig zeg. 0,0 energie, geen eetlust en voel me nu beroerd. Vanmorgen weer eens op de weegschaal gestaan, ben 3 kilo afgevallen. Nou ja, zit er straks vast ook zo weer aan!



Hoe is het met jullie allemaal?
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig met de tabel!

32, 29-03 echo bij gyn, zwanger met hulp van puregon/pregnyl



Hier gaat het wel goed. Vanmorgen heel even wat misselijk, maar dat was het dan ook. In de ochtend zijn mijn borsten nog oke maar aan het eind van de dag doen die pijn zeg.

En wat betreft mijn roze/bruin verlies. Dat komt en gaat. Heel soms. Gisteren eigenlijk weer niet en vanmorgen weer wel.

Maar geen krampen en bloed, dus dan is er niks aan de hand lees ik overal.

Ik probeer het naast me neer te leggen, maar schrik toch steeds weer even. Ach ja, er zijn ook dames die dat 9 maanden lang hebben of zelfs tijdens zwangerschap nog gewoon ongesteld worden. Alles kan met het bijzondere vrouwenlichaam.



Is jullie man/vriend ook zo in de 7e hemel?

Wij hebben er natuurlijk wel lang over gedaan, maar mijn vriend is helemaal gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Leuk een tabel! Ik wil er ook wel bij: 27 jaar, 3 nov.uitgerekend,1e kindje,20 maart intake verloskundige en 1e echo.
Alle reacties Link kopieren
Wow wat een tabel! Goed joh! Wat zijn we met veel, wat gaan er veel kindjes geboren worden. Ik mail je zo even miepie. Eerst kindjes eten geven hier.
Alle reacties Link kopieren
@
Alle reacties Link kopieren
@miepie: super goed, leuk om hier alles te kunnen delen!



@klavertje: keel is nu ook wag rustiger hier idd. En geen verkoudheid oid gehad nee, gek he?!



@panda: mijn vriend is ook enorm blij ja, hahaha! Gaat hier haast nergens anders meer over. En zelfs met de slapeloosheid doet hij nu mee, och arme! Ik lag alleen maar weer stuiterend in bed te denken aan alles wat ik voel en hij aan dat we moeten sparen, haha!
Alle reacties Link kopieren
Panda, mijn man is ook heel erg blij. We praten er ook heel veel over.



Ik heb steeds een beetje buikkrampjes. Niet pijnlijk, maar ik voel het wel. Maak me toch een beetje zorgen. Lastig...

Gister ook een beetje bruine afscheiding, maar dat is nu weer over.



Volgens eigen berekening ben ik nu 5 weken.
Alle reacties Link kopieren
@miepie: volgens mij horen die krampjes er bij hoor! Hoor het ook van vriendinnen met kids...
Alle reacties Link kopieren
ik heb ook die krampjes... En veel van ons ook dat beetje bloedverlies, ik heb nu dat bruine vieze spul; sorry voor de details.

Oh mijn jongste dochter wil spelen, tot later...
Alle reacties Link kopieren
@miepie: Krampjes horen er inderdaad bij, schijnt de baarmoeder te zijn die wat oprekt. En de bruine afscheiding is ook niet erg, is oud bloed wat ontstaan kan zijn met innesteling of door seks ofzo. Geen zorgen maken hoor!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt ik ben weer wat gerustgesteld. Heb ook nog even googleld en het schijn er inderdaad helemaal bij te horen. Bij een miskraam heb je echt flinke pijn en rood bloed.



Rodina, wat fijn dat de echo goed was. Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
@rodina: wat mooi van die echo! Ik zit al helemaal te rekenen... hmm... twee weken later uitgeteld... zou ik dan over twee weken ook al een echo krijgen waarop het hartje te zien is?



@boschbolleke: nee, ook hier geen verkoudheid idd. Zal wel een grapje van de hormonen zijn dan. ;)



@panda: man is blij en trots, maar is niet zo'n prater. Daarom vind ik dit forum echt een uitkomst, zeker omdat nu nog bijna niemand het weet. Ik merk dat ik echt de behoefte voel om erover te praten.



Hier ook af en toe nog een heel klein beetje bloed (soms niks, soms 1-2 drupjes)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook fan van het forum. Lekker je verhaal kwijt kunnen en ook nog tips enzo krijgen.

Vandaag zware dag gehad. Ochtend klein beetje misselijk, verder alles oke. 's Middags eerst roze, toen rood. Niet veel. Inlegkruisjes erbij. Maar de paniek was wel compleet. Bah bah.

Was op mijn werk en kon geen kant op. Niemand daar die ervan weet. Nu thuis en nergens last van....pffff. Wel echt zere borsten trouwens. In de avond meer dan in de ochtend.



Met een positieve zwangerschapstest alleen ben je er nog niet blijkt. Ik probeer positief te blijven, maar het is moeilijk. Je wil ook zo graag dat het goed gaat he? Ookal weet je dat het ook anders kan zijn.
Alle reacties Link kopieren
Oef wat naar panda! Hopelijk houdt dat gauw op... En ja, het hoort er allemaal bij, de zorgen. Pfffft.

Mijn liefste din feliciteerde me eergister en zei: vanaf nu maak je je altijd zorgen!

En gelijk heeft ze. Tis wat...
Alle reacties Link kopieren
Poeh, ga ik wel weer ooit normaal slapen....?! *gaaaaap*

maar wel zojuist weer een test gedaan (omdat ik met de early predictor had getest eergister) en is toch echt nog steeds ontzettend zwanger hoor!! Erg fijn om dat weer even te zien (niet dat ik het niet voel, maar toch)
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan hier vandaag ook nog even testen, gewoon voor de zekerheid. Vorige week was ik één dag overtijd en was er een heeel licht streepje te zien, veel lichter dan de controlestreep. In de gebruiksaanwijzing stond dat dat ook gewoon telt. Maar toch hè?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook regelmatig krampjes maar verder 0,0 kwaaltjes. Bij mijn dochter was ik moe moe en nog eens moe. Nu ja, dat word ik vast vanzelf want ik slaap echt slecht, vannacht vanaf 2.30 uur wakker gelegen!
Hey meiden,



Ik lees vaak met julie mee, maar ben eigenlijk nog een beetje bang om op dit topic te schrijven

ik ben nu precies 5w&1D ( eigen berekening) zwanger. En ook zo onzeker en bang dat er iets mis gaat.

Als kwaaltjes ben ik erg moe en steeds honger. Verder zijn mijn darmen van slag en 's avonds heb ik een hele opgezette buik.

Ik hoop echt ook voor jullie op een zorgeloze zwangerschap..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven