Hoe kunnen jullie mannen nog vertrouwen na alle onderzoeken?

16-03-2012 22:03 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
We weten allemaal hoe mannen zijn. Toch willen we geloven in iets wat niet bestaat.



Mannen kunnen opzich wel van een vrouw houden, daar geloof ik in MAAR



Als ze de kans krijgen gaan ze vreemd. Nu kun je wel zeggen van mijn man doet dat niet enzo. Als een aantrekkelijke vrouw zich aanbied zal geen enkele hetero man nee zeggen, vooral als hij weet dat niemand er achter zou komen. Ze blijven ontkennen geven het nooit toe echt nooit tenzij er keihard bewijs is. Zelfs mannen met de mooiste vrouwen gaan nog steeds mis dus hoeveel hoop is er voor ons?



Je kunt het gewoon accepteren dat ze vreemdgaan en liegen dan heb je een kans op een goede relatie maar aub hou jezelf niet langer voor de gek.
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 16 maart 2012 @ 22:55:

Verstandig hoor, cheerHaha, ach alleen omdat je zwanger bent hoef je niet al je hobby's op te geven toch
Alle reacties Link kopieren
In Frankrijk geven ze dit advies aan dames die vrezen voor vreemdgaan van hun partner:



Si vous voulez empecher votre mari de courir, casse-lui la jambe



(als u uw man wilt verhinderen weg te lopen, breek hem dan zijn been)



Vrij vertaald: als je niet wilt dat je man vreemdgaat, put hem dan sexueel zo uit dat hij het wel uit zijn hoofd laat.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 16 maart 2012 @ 23:57:

In Frankrijk geven ze dit advies aan dames die vrezen voor vreemdgaan van hun partner:



Si vous voulez empecher votre mari de courir, casse-lui la jambe



(als u uw man wilt verhinderen weg te lopen, breek hem dan zijn been)



Vrij vertaald: als je niet wilt dat je man vreemdgaat, put hem dan sexueel zo uit dat hij het wel uit zijn hoofd laat.Wat moet ik nou? Zij been breken of hem bewusteloos pijpen?
Alle reacties Link kopieren
quote:jaschenca_2 schreef op 17 maart 2012 @ 00:06:

[...]



Wat moet ik nou? Zij been breken of hem bewusteloos pijpen?



Bewusteloos pijpen!???



Wow......



Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Het liefst beide, dan heb je 100% zekerheid dat hij je nooit zal verlaten x-D
Alle reacties Link kopieren
quote:elastiekje schreef op 17 maart 2012 @ 00:09:

Het liefst beide, dan heb je 100% zekerheid dat hij je nooit zal verlaten x-D



Volgens mij komt een bewusteloze man niet echt ver....

Hoef je ook nog niet eens zijn been te breken.



Je kan ook overdrijven.



Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
quote:palanja schreef op 17 maart 2012 @ 00:10:

[...]





Volgens mij komt een bewusteloze man niet echt ver....

Hoef je ook nog niet eens zijn been te breken.



Je kan ook overdrijven.



Die Franzosen toch!
quote:secondhandsuus schreef op 16 maart 2012 @ 22:55:

[...]





Zummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

De kaarten zeggen dat ze je man iets gaat vragen. Iets heel persoonljks. Hij zal hier aanstoot aan nemen en zich geen houding meer weten te geven. Er zal spanning zijn. Veel spanning.

Hij zal zich schuldig voelen door haar onzekerheid.



De bol is errug wazig vanavond.... Ik zie iets met een mes... Iets wittigs, schuim, iets met... Ik zie het niet goed, ik zie een badkamer? Ja een badkamer....met een wasbak....

Iets met scheren? Kan dat? Scheerschuim en... Wacht.... Wacht...

Een scheermes?



Herken je daar iets in? Zegt het je iets?Een lekker scherp ding ben je!
Alle reacties Link kopieren
quote:wgaca schreef op 16 maart 2012 @ 22:10:

Jullie negeren waar het om gaat. De onderzoeken, statistieken en feiten die toch bewijzen dat ik gelijk heb. Er zal wel een klein percentage zijn die trouw blijft denk aan te lelijk, sociaal ongemakkelijk en dat soort dingen, maar daar moet je dan ook maar mee samen willen zijn, een win situatie is er niet.Vrouwen doen het net zo goed (waarschijnlijk zelfs nog vaker) maar die doen het stiekemer, en liegen er over in onderzoeken.
quote:joop_2000 schreef op 17 maart 2012 @ 00:31:

[...]



Vrouwen doen het net zo goed (waarschijnlijk zelfs nog vaker) maar die doen het stiekemer, en liegen er over in onderzoeken.

PRECIES!

Niet dat ik het doe. anders had ik het wel toegegeven op een forum.

Maar ben te schuldbewust.



TO

Maar goed.. zo houd je nooit een vent natuurlijk en wij negeren niks... jij negeerd iets erg belangrijks... hulp voor je paranoïde.. want op deze manier... word het erger en erger...
Alle reacties Link kopieren
Geen zin om het hele topic te lezen, mogelijk zeg ik een aantal dingen die overbodig zijn.



Ben een man, ben te vertrouwen, genoeg vrouwen gehad, lig goed in de markt, maar ik heb mijn eigen eer, ik ben monogaam. Dat wil zeggen dat ik streef naar het hebben van een relatie met een vrouw waarin zij, terecht, het gevoel mag hebben mij te vertrouwen. Dus niet alle mannen gaan vreemd, zelfs niet als ze de kans krijgen vreemd te gaan. Nogmaals: ik heb mijn eigen eer (wat een aantal mensen, als ik dit forum lees, niet hebben).



Als ik dit forum overigens lees dan zijn er zoveel vrouwen die voor een behoorlijke tijd vreemdgaan met een andere man (die vaak ook getrouwd blijkt te zijn, wat het dubbel zo erg maakt in mijn visie).



Er is misschien hier een forumbias: er posten meer vrouwen dan mannen, waardoor het lijkt dat er meer nare mannen dan nare vrouwen bestaan. Maar dat klopt niet denk ik.



Ik heb niet alle berichten gelezen, dus misschien vertel ik dingen die andere mensen ook al gezegd hebben.
Alle reacties Link kopieren
Je vergeet dat mensen niet alleen geleid worden door hun driften maar ook iets als discipline hebben eeuwige trouw daar geloofr ik dan niet in maar de mens is serieel monogaam
Alle reacties Link kopieren
quote:dolores007 schreef op 16 maart 2012 @ 22:26:

[...]





Och lieverd toch,... en ik maar denken dat IK beschadigt was...

Maar ja... jij spant de kroon.

Hoe kun je ooit van iemand houden, als je zo'n instelling hebt?

En wat is je in godsnaam overkomen dat je zo verbitterd bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 16 maart 2012 @ 22:33:

[...]



Ik denk dat je gewoon niet kunt pijpen.Vrouwen zouden zich eens beter moeten gaan beseffen welke macht ze hebben door te gaan pijpen.
Alle reacties Link kopieren
quote:secondhandsuus schreef op 16 maart 2012 @ 23:06:

Ach, weet je, ik doe miijn best, en als die van mij denkt dat hij het ergens anders beter krijgt, dan moet hij zijn spullen pakken en gaan.

Vreemdgaan doet ie niet, weet ik zeker. Heb hem heel subtiel duidelijk gemaakt wat ik met hem kan als ik erachter kom.



Bovendien ben ik een kei in orale sex. En alle andere sex ook trouwens.



Ik ben blij dat je zo zelfverzekerd bent. Maar goed zijn in sex zegt helemaal niks over het feit of iemand vreemd gaat of niet. Het gaat juist vaak om de spanning die het vreemdgaan met zich meebrengt. Dat jij goed kan pijpen is fijn voor jou en je mannetje, maar hij wil ook wel eens wat anders he..dáár gaat het om.



En dat jij zegt dat je man niet vreemdgaat en je weet dat zeker, is nogal tegenstrijdig met de opmerking dat hij weet wat je met hem doet als jij erachter komt. Nogal wiedes dat jij "zeker weet" dat hij niet vreemdgaat he..hij kijkt wel beter uit.



Oh ja..en de opmerking hier dat als er mannen vreemd gaan, er statistisch gezien net zo veel vrouwen vreemd zouden moeten gaan snijdt geen hout. Er zijn 1 meer vrijgezelle vrouwen. en 2. genoeg vrijgezelle vrouwen die veel mannen achter zich aan hebben die getrouwd zijn/een relatie hebben.



Nee, er hoeven dus statistisch gezien helemaal niet net zo veel vrouwen vreemd te gaan als mannen. Rekensommetje lagere-school-niveau, van het kaliber: "als 80% van de criminelen Marokkaan is, dan zullen de meeste Marokkanen wel niet deugen".
Alle reacties Link kopieren
quote:wgaca schreef op 16 maart 2012 @ 22:03:

We weten allemaal hoe mannen zijn. Toch willen we geloven in iets wat niet bestaat.



Tja, errug hé!
Alle reacties Link kopieren
@ Marsepeintje



Vrouwen die in een relatie zitten gaan net zo vaak vreemd als dat mannen doen.

In feite hebben vrouwen de laatste 20 jaar een enorme inhaalslag gemaakt.

"Statistisch bekeken" zou je zelfs kunnen stellen dat vrouwen mannen op dit gebied aan het overvleugelen zijn.



Er is nogal wat serieus en minder serieus onderzoek naar gedaan, google wat en laat je verrassen.
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg ook niet dat dat niet zo is Palanja. Er zal best onderzoek naar gedaan zijn en de uitkomsten kun je geloven of niet.



Alleen de redenering die hier gebruikt wordt klopt niet (uitgaande van de stelling: bij elke vreemdgaande man hoort een vreemdgaande vrouw)
Alle reacties Link kopieren
quote:Marsepeintje schreef op 17 maart 2012 @ 13:08:

Ik zeg ook niet dat dat niet zo is Palanja. Er zal best onderzoek naar gedaan zijn en de uitkomsten kun je geloven of niet.



Alleen de redenering die hier gebruikt wordt klopt niet (uitgaande van de stelling: bij elke vreemdgaande man hoort een vreemdgaande vrouw)



Oh dat klopt zeker, vreemdgangers doen dat per definitie niet met vreemdgangers.

Net zo goed dat er getrouwde vrouwen zijn die het doen met vrijgezelle mannen.



Jouw zinsnede;

Oh ja..en de opmerking hier dat als er mannen vreemd gaan, er statistisch gezien net zo veel vrouwen vreemd zouden moeten gaan snijdt geen hout. Er zijn 1 meer vrijgezelle vrouwen. en 2. genoeg vrijgezelle vrouwen die veel mannen achter zich aan hebben die getrouwd zijn/een relatie hebben.



Suggereert toch een beetje dat mannen per definitie vreemdgangers zijn en dat bij vrouwen eerder uitzondering dan regel is.
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof niet dat vrouwen minder vreemdgaan,wel dat ze het beter weten te verbergen dan mannen.
Alle reacties Link kopieren
quote:superstar_2 schreef op 17 maart 2012 @ 13:19:

Ik geloof niet dat vrouwen minder vreemdgaan,wel dat ze het beter weten te verbergen dan mannen.





Mannen zijn nogal naief op dat gebied.

Tsja, wat wil je ook; de meeste vrouwen blazen nogal hoog van de toren dat ze dat principïeel nooit zouden doen, en plotseling 'overkomt' het ze.



Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Vrouwen gaan zeker zoveel vreemd en ze werken er bovendien aan mee dat mannen vreemd kunnen gaan. (zie de hoeveelheid topics hier op het forum over 'relaties' met een getrouwde man)... dat hele idee dat mannen allemaal zo slecht zijn, daar klopt gewoon niks van.



Meestal zijn het de bedrogen vrouwen die alle mannen over één kam scheren... Maar er zijn toch echt wel lieve en trouwe mannen te vinden.
En ik denk trouwens dat een mooie/populaire man, die gewend is aan aandacht van vrouwen, minder snel vreemd zal gaan, dan een stuntel die ineens een vrouw krijgt aangeboden. Dat is voor hem natuurlijk heel bijzonder en hij zal hier eerder op ingaan dan een man die wel gewend is om om te gaan met vrouwen die zich aanbieden.
Alle reacties Link kopieren
quote:palanja schreef op 17 maart 2012 @ 13:17:

[...]

Oh dat klopt zeker, vreemdgangers doen dat per definitie niet met vreemdgangers.

Net zo goed dat er getrouwde vrouwen zijn die het doen met vrijgezelle mannen.



Jouw zinsnede;

Oh ja..en de opmerking hier dat als er mannen vreemd gaan, er statistisch gezien net zo veel vrouwen vreemd zouden moeten gaan snijdt geen hout. Er zijn 1 meer vrijgezelle vrouwen. en 2. genoeg vrijgezelle vrouwen die veel mannen achter zich aan hebben die getrouwd zijn/een relatie hebben.



Suggereert toch een beetje dat mannen per definitie vreemdgangers zijn en dat bij vrouwen eerder uitzondering dan regel is.



Nee, want ik zeg alleen dat er niet "per definitie" net zoveel vrouwen vreemd hoeven gaan als mannen gebaseerd op de opmerking dat bij alle vreemdgaande mannen een vreemdgaande vrouw hoort. Want vreemdgaande mannen munten het vaak op vrijgezelle vrouwen als ik om mij hen kijk, en er is inderdaad een vrouwenoverschot dus veel meer alleenstaande vrouwen dan mannen, wat maakt dat het echt niet zo hoeft te zijn dat een man met een relatie alleen maar vreemd gaat met een vrouw met een relatie.



Ik zie meer vreemdgaande mannen om mij heen dan vreemdgaande vrouwen maar dat komt denk ik omdat ik zelf een vrouw ben. Vriendinnen zullen ij niet aan mijn neus gaan hangen dat ze vreemdgaan terwijl ik wel van vrijgezelle vriendinnen hoor dat er weer eens een "gebonden" man achter haar aanzit. Dat geeft een vertekend beeld, maar het hoeft zeker niet zo te zijn dat er meer mannen vreemdgaan dan vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
@ Marsepeintje,



Dan zitten we weer op 1 lijn.



Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven