Heeft u problemen met inloggen? Klik hier voor meer informatie.

Lezen

Boeken over spiritualiteit

1. Ik wil me meer gaan verdiepen in spiritualiteit en daar in 1e instantie meer over lezen.

Wat zijn goede boeken om mee te beginnen?
    Iemand tips?
Log nu in om te reageren
  1. Hey, iets spiritueels? Misschien de vliegeraar?
    Vind ik persoonlijk erg mooi. Je kan ook kiezen voor een leesmap Ik ben nu al 3 maanden lid en heb een prachtig spiritueel tijdschrift die elke week weer op de mat ligt. Super leuk! En erg leerzaam.
    Groetjes, Sandra
    sandradejong wijzigde dit bericht op 09-02-2011 19:43 met 1%: typfout
  2. Eckart Tolle schrijft toegankelijk. Kracht van het nu is goed te lezen met wat oefeningen.
    Paolo Coelho schrijft romans met daarin verweven de 'spiritualiteit'.
    Celestijnse Belofte vond ik een slecht verhaal met een mooie , goede boodschap (leest wel lekker weg).
    Ute Kretzschmar is ook erg goed, zij ontvangt channeling en schrijft deze op.

De Happinez vind ik weliswaar glossy, maar bevat hoop interessante artikelen en interviews, inspireert mij om een boek te lenen/kopen.

Good luck en lees alleen wat je aanspreekt!
  3. Kijk ook eens naar de boeken van het merk Mana. Dat zijn spirituele boeken met een nuchtere insteek. Heel fijn voor een 1e (of 2e, 3e) kennismaking, vond ik!
  4. De boeken van Esther Hicks zijn fenomenaal!

"Vraag en het wordt gegeven" is een hele goeie om mee te beginnen.

"Stap in The Vortex" is ook fantastisch. Kun je ook een meditatie DVD bij bestellen.

Esther Hicks is een medium die communiceert met "Abraham", een Collectief Bewustzijn dat gedachtenpakketjes doorgeeft aan Esther, die ze vertaalt naar hun fysieke woordequivalent.

Op YouTube zijn gigantisch veel hele boeiende en inspirerende filmpjes te vinden. Deze zijn opgenomen tijdens openbare channellingsessies:

http://www.youtube.com/re ... her+Hicks%2C+Abraham&aq=f

.
    Twinkle1001 wijzigde dit bericht op 19-02-2011 16:37 met 197%
  5. dubbel
    Twinkle1001 wijzigde dit bericht op 19-02-2011 16:34 met 98%
  6. Ik las op Twitter een quote van Esther Hicks/Abraham die iedereen op dit forum ter harte zou moeten nemen: "Worrying is using your imagination to create something you don't want."
  7. Interessant topic.

Eckhart Tolle ga ik binnenkort maar eens uit de bieb lenen!

De Hapiness lees ik inderdaad ook weleens.
  8. Theo Fischers De kunst van het nietsdoen is echt een aanrader maar ook De Creatiespiraal van Marinus Knoope is erg goed.

Een spirituele klassieker is ook Louise Hay's Je kunt je leven helen.

Kijk ook eens of er bij deze spirituele boeken iets staat wat je aanspreekt.
    spiritum wijzigde dit bericht op 28-04-2011 17:28 met 13%
  9. Alle boeken van deepak chopra
  10. Engelen in mijn haar
  11. Het eerste boek van Jed Mckenna. Spirituele Verlichting?
    Maar pas op. Je moet jezelf eerst afvragen wat spiritueel is want inderdaad het is nogal breed. Daarbij. Niets is waar.
  12. De gesprekken met god door neale donald walsch. Veel plezier.
Log nu in om te reageren