Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??



Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Die ronde niet?
Alle reacties Link kopieren
girl-1983 schreef op 14 maart 2008 @ 21:01:

Ja idd Frames, die kaaskoekjes. Weet nog dat ik die bij een vriendinnetje altijd at; en dan met zn tweeen rol rol wegkanen. En dat in de rondte eten deed ik ook! (hmm, ben jij misschien dat vriendinnetje van vroeger ;-])

Het yoghurtijs was ook erg lekker (een beetje de illusie dat je gezond bezig was hihi)







Haha, inderdaad. Yoghurtijs klinkt toch al een stuk gezonder dan roomijs ;-) Weet jij toevallig nog hoe het heet? Ben er nog steeds niet achter.



Volgens mij is de smaak van de Fromandikoekjes niet veranderd sinds ze rechthoekig zijn, maar ja dat ronde, dat deed het 'm hè 8-P
Alle reacties Link kopieren
Maar ik heb dus echt pas ronde kaaskoekjes gegeten!
Alle reacties Link kopieren
Die vierkante dozen ijs: iets van zomergaard fruit? Zoiets. Vond het ook erg lekker. Vooral de gele variant
Alle reacties Link kopieren
Geen idee hoe het heette maar ooit was er een super heerlijke stroperige chocopasta te koop, jammer dat het uit de handel is genomen want het was de lekkerste ooit |-)
Alle reacties Link kopieren
Vinyl schreef op 14 maart 2008 @ 21:37:

Maar ik heb dus echt pas ronde kaaskoekjes gegeten!




Dat bedoelde ik ook Vinyl. Heb ze idd ook gegeten, maar t snaakte anders. Zeg al, het kan zijn dat het echt anders is, of dat het allemaal anders achter is gebleven in mijn geheugen..



Dat yoghurtijs...hmm, dat zomergaard ofzoiets zegt me wel iets, maar weet niet of dat nu hetzelfde was...
Alle reacties Link kopieren
girl-1983 schreef op 14 maart 2008 @ 21:48:

[...]





Dat bedoelde ik ook Vinyl. Heb ze idd ook gegeten, maar t snaakte anders. Zeg al, het kan zijn dat het echt anders is, of dat het allemaal anders achter is gebleven in mijn geheugen..



Dat yoghurtijs...hmm, dat zomergaard ofzoiets zegt me wel iets, maar weet niet of dat nu hetzelfde was...




Oh.... ik wilde al naar de winkel rennen en een doos naar je opsturen, hihi

Hmmm.. das wel balen dan ja...
Alle reacties Link kopieren
Ben ff aan t googlen geweest: heette dat ijs niet zuivelzacht?
Alle reacties Link kopieren
Ohhh jah bokkenvet ik ben al vele bakkers langs gegaan, maar nergens meer te krijgen :-(



tussentijd........



zit ik net ff te googlen vindt ik het gewoon!



zie ; www.drop-it.nl

en dan bij borsthoning! dushhh voor de echte liefhebbers je kan via de site bestellen!!!! ;-) :cheer2: :worship: X-D
Alle reacties Link kopieren
Vinyl schreef op 14 maart 2008 @ 21:51:

[...]





Oh.... ik wilde al naar de winkel rennen en een doos naar je opsturen, hihi

Hmmm.. das wel balen dan ja...
Bij welke supermarkt heb je ze gezien Vinyl? Ik ga morgen boodschappen doen en ik wil ze eigenlijk wel eens proeven.
Alle reacties Link kopieren
girl-1983 schreef op 14 maart 2008 @ 21:52:

Ben ff aan t googlen geweest: heette dat ijs niet zuivelzacht?
Jaaa! Volgens mij is dat het. Het werd volgens mij ook niet verkocht als yoghurtijs maar meer als een combinatie van yoghurt en ijs. En dan werd er in de reclame bij vermeld dat je het kon vinden in het vriesvak.
Alle reacties Link kopieren
Frames schreef op 14 maart 2008 @ 21:57:

[...]





Bij welke supermarkt heb je ze gezien Vinyl? Ik ga morgen boodschappen doen en ik wil ze eigenlijk wel eens proeven.
Bij de AH.
Alle reacties Link kopieren
Thanks! Ik ga morgen meteen kijken.
Alle reacties Link kopieren
esmee1975 schreef op 13 maart 2008 @ 10:12:

De Conimex dipsaus voor kroepoek mis ik! Een jaar of 6 geleden een keer in mijn kerstpakket gekregen, daarna aan verslaafd geraakt en ineens werd het niet meer verkocht. Erg jammer!


Jaah, die heb ik eens op een feestje gegeten supersuperlekker.

Ben volgende dag op zoek gegaan echt nergens te vinden.

Baal er nog van!
Alle reacties Link kopieren
Bijna-naamgenoot-21, ik had dus sikkevet / bokkevet / borsthoning gekocht bij zo'n Oud-Hollandsch winkeltje. Maar het smaakte helemaal niet zoals vroeger, ik vond het niet lekker. Twee anderen die samen met mij enthousiast sikkevet gekocht hadden, vonden het ook niet smaken zoals vroeger.



Mamz, http://www.simonlevelt.nl/TheeWinkel/Products.aspx?coi=2145 of http://www.koffiecentrale.nl/nl/shop/lapsang.cfm voor zakjes, daar kun je hem nog bestellen. Of in de Simon Léveltwinkel. Ik kocht hem gewoon in de supermarkt, maar ik ben dus niet zo vlot met lekkere thee opdrinken. Ik heb 'gebruiksthee' en 'lekkere thee', zeg maar. Weet je wel hoe lang die Country Garden al uit de handel is, daar heb ik dus ook nog wat zakjes van 8-P
Alle reacties Link kopieren




Moet het van een bepaald merk zijn ofzo mamzelle?

Want hij Simon Levelt kan je verschillende soorten krijgen. Als je naar www.simonlevelt.nl gaat en dan naar de theewebwinkel, en zoekt op lapsang souchong krijg je vijf soorten in je scherm! Misschien is er een vestiging bij jou in de buurt? Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb!





sorry mosterd!
anoniem_56739 wijzigde dit bericht op 14-03-2008 22:26
Reden: mosterd...
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sarah Scott schreef op 14 maart 2008 @ 15:38:

Ik mis nog altijd de duo penotti met de lichtbruine en donkerbruine samen in de pot. Wie kent deze nog?
Bedoel je die met speculaas soms? Die was ook zo GODDELIJK lekker! Vorig jaar nog op de Huishoudbeurs kunnen kopen maar nu hadden ze het daar helaas ook niet meer :-(
Alle reacties Link kopieren
Het plaatje van bokkevet/borsthoning of hoe jullie dat noemden deed mij denken aan die grote brokken druivensuiker die kregen wij vroeger weleens.

Als je er veel van at kreeg je zo'n "wrange" smaak in je mond.

(Of zou het hetzelfde spul zijn als wat jullie bedoelen en noemden wij dat gewoon zo?)

In het snoepwinkeltje (naast de middelbareschool waar vind je die nog, haha) hadden ze ook van dat gekleurde eetpapier ouwel, heerlijk.

Ouwel is zowiezo nergens meer te krijgen, ik wilde laatst kokoskoekjes bakken en kon het nergens meer vinden.
Alle reacties Link kopieren
Brummetje schreef op 14 maart 2008 @ 19:41:

Niet iets wat uit het schap is, maar ik vind het jammer dat ze hier geen spezi verkopen (oke je kan het zelf maken, maar dat is nooit échte spezi).

En nog iets wat in Oostenrijk gedronken word: soort van appelsap met koolzuur erin. Weet niet meer hoe dat heet.
Bedoel je Apfelschorle?
Alle reacties Link kopieren
Leuk om te lezen, allemaal die 'historische' dingen. Bij sommige kan ik me het reclamedeuntje ook nog herinneren.



Ik Tjolk op de camping.



Pasta Choco: beeeeeeeregoed!



De mooiste pauzes zijn lila, Lila Pauze van Milka.....
Alle reacties Link kopieren
Wat ook zo lekker was waren de voorlopers van de bugles, die zaten in een grote doos (in mijn herinnering rood met wit) ze waren groter en veel lekkerder dan de bugles.(Niet zo zout)

Dan met zo'n tube smeerkaas, die met die koksmuts.

Tussen je vingers die hoorntjes stoppen, volspuiten met die kaas en afhappen, deden mijn zusje en ik op zaterdagavond (stiekem) in bed.

Heerlijk!!
Alle reacties Link kopieren
clogs schreef op 14 maart 2008 @ 22:37:

[...]





Bedoel je Apfelschorle?
Nee, wel iets met apfel. Het zat altijd in een grote (dikke) fles met rood-wit etiket.
Alle reacties Link kopieren
Brummetje schreef op 15 maart 2008 @ 00:22:

[...]





Nee, wel iets met apfel. Het zat altijd in een grote (dikke) fles met rood-wit etiket.




ALMDUDLER!! I LOVE IT!

(oeps, capslock.. maar dat verdient de almdudler ook;-))
Alle reacties Link kopieren
Oh Fromandi vond ik ook lekker.....



Wat ik echt heel erg mis zijn de Cream&Chives Chips van Lays, was zo'n mintgroene zak....heb nooit iets gevonden wat in de buurt komt.... :cry:



En wat ik ook nergens meer zie is magnetron popcorn met botersmaak.
Alle reacties Link kopieren




Hmmm!! nou heb toevallig van de week zitten zoeken in de supermarkt.

Wij noemde dat altijd teer-thee.

Volgens mij nog wel in speciaalzaken te koop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven