Is de strakheid van het kutje van belang?

15-03-2008 09:58 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van "Does size matter?" dacht ik eraan om eenzelfde topic te openen, maar dan over de wijdte/strakheid van het kutje van een vrouw.

Niet alleen de grootte van het gereedschap van de man is van belang, maar ook of een kutje lekker strak en nauw is is van belang, maar velen vergeten dat.

Vinden de anderen dat ook? Is een te wijde kut een reden om een prille relatie stop te zetten? Of niet?

Helaas voor de vrouwen doen bekkenbodemspieroefeningen er niet zoveel toe. Dat is slechts een doekje voor het bloeden. Helaas is het zo dat er wel degelijk verschil zit in de kutjes.
Wat een vreselijke titel van je topic. Denigrerend.
moet je het echt zo noemen? brrrrrrrrrr
Are you kiddin' me???!!!!!
Wat denk je zelf Gusher?
Ach, ik zag de poster bij de topictitel staan en verbaasde me niet meer. Ik ken zijn "soort" O.o (een woord dat Gusher zelf graag gebruikt)
Helaas voor jou zul je bedoelen.
Nee. Belangrijker is dat het kutje naar pepermunt ruikt, paars/oranje gestreept is, en smaakt naar abrikozen vla.
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
jojanneke66 schreef op 15 maart 2008 @ 10:18:

Nee. Belangrijker is dat het kutje naar pepermunt ruikt, paars/oranje gestreept is, en smaakt naar abrikozen vla.
Precies! Dat weet toch echt elke man, alleen Gusher niet. X-D
Jaschenca schreef op 15 maart 2008 @ 10:20:

[...]

Precies! Dat weet toch echt elke man, alleen Gusher niet. X-D
Blijkbaar heb ik toch een gevoelig thema bij jou geraakt. :cheer2:
mmmz er zei ook een man tegen me he kutje die man ik heb ik heel hard geschopt. Helaas kan ik jouw niet schoppen.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik heb geen idee, ik hoor er eigenlijk ook nooit klachten over.

Zelf dacht ik altijd dat ik vrij ruim en nat was. Voelde er dan soms niet zoveel van.

Tot ik dus mijn vriend ontmoette en ik van hem moest horen dat ik het strakste was van alle vrouwen die hij heeft ontmoet. Dat verbaasde me, ik kan me vrij goed ontspannen, maar ik pers ook en dat persen blijkt juist vaak strakker te maken integenstelling tot dus samentrekken.

Wat mannen betreft (al heb ik niet op het topic gereageerd) merk ik ook dat de grote er niet zo gek veel toe doet, maar wel wat je er mee doet.

Het is eigenlijk niet iets wat mij nou erg bezig houd. Jou wel? Soms is hemels lekker en soms wat minder. Maar met grote heeft dat wat mij betreft niet zo gek veel te maken, wel met gevoel, passie inleving en echt contact met elkaar. Inspelen op elkaar enz. Dus fantasievol en niet gedachtenloos pompen. Want dan doet zelfs een groot geschapen man me echt niet zoveel.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
teleurstellende uitslag gehad bij het meten gehad gusher?

Goeie woordkeus trouwens!!
gusher schreef op 15 maart 2008 @ 10:22:

[...]

Blijkbaar heb ik toch een gevoelig thema bij jou geraakt. :cheer2:
Ik doe niet aan wedstrijdjes lulletjes meten of wie het verst kan spuiten/pissen, dus nee ik kan niet zeggen dat je een gevoelig "thema" O.o bij mij hebt geraakt. Ben benieuwd wat jouw volgende "snaar" O.o is. "Vrouwen met harde tepels aantrekkelijker?", zit ik aardig in de richting? |-)
Gusher, je raakt een gevoelig onderwerp. Een lekker strak kutje is hemels, maar daar willen de dames niets van weten. De grote van onze piemels mag wel besproken worden. Ik weet dat dat hypocriet is.

Inmiddels heb ik het ook met een paar moeders gedaan, en toch was het lekker. Dus het is niet altijd gezegd dat een dame een wijde doos overhoudt aan een geboorte.
Sorry maar ga deze discussie op een mannenforum voeren ofzo, wat moet je hier als vrouw nou over vinden......(behalve dat ik dus niet tegen dit soort topictitels kan)
Maar toch hebben Antonio en Gusher wel gelijk; het formaat van een penis wordt hier wel in geuren en kleuren besproken en kleine piemels worden feitelijk als "nutteloos" afgedaan maar als de mannen hetzelfde doen met ons geslachtsorgaan dan wordt dit ineens als beledigend gezien. Is dit niet een beetje meten met twee maten (leuke woordspeling)?

Ik ben trouwens wel benieuwd naar wat de heren vinden!
Ze doen maar, maar waarom óp een vrouwenforum. Er zijn vast ook hele interessante forums voor mannen.

Verder bedoel ik niet dat de mannen in het algemeen wegmoeten, bij de andere topics heb ik er geen problemen mee, net zo gezellig, maar dit 'past' voor mijn gevoel niet hier (zie de woordspeling ;-]). Maar goed, zolang dat ding niet steeds rechts van mn scherm blijft opduiken vind ik het ook prima hoor.
ik hou van lekker nat
van mij mogen ze het er best over hebben, ik zou alleen een andere woordkeuze willen zien
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Zo'n titel bij nieuwe topics trekt wel aan :)

Ik heb nergens meegedaan over een discussie of size matters, en ik ga er zelf ook van uit dat het er om gaat wat een man doet ipv hoe groot hij geschapen is. Maar kan me best voorstellen dat een erg kleine penis, of juist een hele grote niet altijd even fijn zal zijn voor een vrouw. Dus kan ik me ook prima voorstellen dat een heel ruime yoni of juist weer een te strakke ook zo z'n nadelen kan hebben.

Voel me daarom ook niet beledigd door dit topic en ben het met muis80 eens. Als "we" echt ergens praten over de grootte van penissen meten "we" met twee maten als er geen topic over de strakheid van vrouwen geopend kan worden.

Misschien voelen de dames zich te veel aangevallen door het woord kutjes (vind ik ook niet echt passen bij vivavrouwen)? Ik heb daarom ook maar heel braaf yoni gebruikt. Vind ik eigenlijk ook een vraag woord, maar goed..... :)
Ha, mosterd dus, zie itsme26. Die kan het allemaal veel korter verwoorden :)
Natuurlijk kan dit ook besproken worden. Al had het net als in het andere topic wel iets andere topic titel kunnen hebben.

Ik merk zelf dat het voor mij betreft gemiddeld mag zijn bij een man. En dat het er inderdaad van af hangt hoe je bij elkaar past op dit gebied. Een kleine kut en heel grote lul zal net zo min ideaal zijn als andersom. Maar dat betekend dus niet dat er dan niets aan hoeft te zijn omdat het ook gaat om aandacht voor elkaar.

Ik voel net zo min iets als meen man met een grote lul me neukt en tegelijk naar een videoscherm kijkt. Ik vraag me dan ook af wat hij aan het doen is. Maar een man die inspeelt op me en misschien wat kleiner geschapen is zou me dan wel weer in extase kunnen brengen. En ik denk dat dat andersom ook zo is.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Mede dankzij ons Goedele (Liekens) praten wij al wat "opener" ;-) over dit onderwerp (taboe?).

Ik weet heel zeker dat mannen aangenaam verrast zijn wanneer ze een euh "spannerdje" hebben. Kind gekregen of niet, het is gewoon de bouw van de vrouw ...

Dat er vrouwen zouden zijn die zo "groot" zijn dat het niet lekker meer is, weet ik niet. Dat hoor ik graag van de mannen.
Hy Gusher,

Dat er verschil zit in kutjes, om jouw woordkeus te gebruiken, is natuurlijk een waarheid als een koe. Een meid van 18 of een vrouw van 50 is natuurlijk een groot verschil. Ik ben een vrouw maar kan me best voorstellen dat een man het liever met een jong ding doet. maar wat moet ik hiermee? Ben zelf gelukkig jong en strak en ook nog lekker nat. Maar dit blijft niet zo en wat dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven