Moet ik het forum verlaten?

22-03-2012 15:19 2027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De afgelopen maanden is het forum een belangrijk deel van mijn leven geworden. Ik heb er vriendinnen gemaakt, fijn gediscussieerd, mensen geholpen en mijn eigen geest gescherpt.

Echter, het is onmogelijk om te kunnen functioneren zonder draagvlak. Het doet me dan ook pijn dat, ondanks al mijn constructieve posts en inzet voor (het niveau van) het forum, er soms wordt gezegd dat ik "op moet donderen".

Ik heb het beste met iedereen voor en wil mijn steentje bijdragen aan dit forum en een betere wereld.

De liefde moet echter van twee kanten komen. Daarom wil ik weten hoe over mijn rol op dit forum wordt gedacht, zodat ik er consequenties uit kan trekken.

Vind je dat Martin zou moeten opdonderen van dit forum?

Totaal aantal stemmen: 600

Nee, Martin heeft leuke bijdragen (3%)
Nee, Martin heeft zinvolle bijdragen (2%)
Nee, je kunt iemand ook negeren als je hem niet leuk vindt. (26%)
Nee, niet iedereen die anders of irritant is, moet oprotten. (11%)
Nee, want er zijn anderen die hem WEL leuk vinden (3%)
Ja, Martin moet oprotten. (56%)
quote:martin81 schreef op 23 maart 2012 @ 10:07:

[...]

Dat is zeker niet waar. In dat geval was ik zeker weggegaan.

We mogen toch wel vaststellen dat dit een onverwachtse steunbetuiging is? Ook voor mij hoor. Ik doen dan wel heel zelfverzekerd, maar stiekem was ik ook bang voor 97% oid van de posters die op "Martin moet weg" zouden stemmen.

Maar Martin veel mensen geven aan je manier van posten zeer irritant te vinden ook de mensen die nee hebben gestemd waaronder ik zelf.

Ga je daar nog wat mee doen? Eigenlijk ben je dat wel aan je ''fans'' verplicht!
quote:martin81 schreef op 23 maart 2012 @ 10:09:

[...]

Dank je wel! De uitslag en de felicitaties doen me ongelofelijk goed. Zeker na de vervelende tijd die ik heb gehad.Och, arme jij...
Echt kap eens met taggen. Er is geen doorkomen aan zo!
quote:rosanna08 schreef op 23 maart 2012 @ 08:32:

[...]

Jij dacht serieus dat Martin de enige neppert is hier? Dat hij daar uniek in is?

Er zijn een hoop echte mensen hier op het forum, maar net zoveel mensen die maar een verhaaltje ophangen, die lopen te hengelen, die mensen stalken, die een heel eigen leven fantaseren. Ik heb hier de afgelopen 4 jaar een hoop malloten langs zien komen hoor.

Ja? Dus? Als het er zo dik bovenop ligt worden mensen toch gewoon eruit gebonjourd? Zeker mensen die hengelen en stalken?

En Martin gaat wel heel erg ver hoor, in de creatie van zijn identiteit. Zelden iemand gezien die zo'n fantast was.
Hele nacht aan je 'statement' gewerkt?

Hoe krijg je die crap over de scores en je aanhangers je toetsenbord uit?

Hier ook terug op negeer!
Martin, zelfs al beweer je dat. Het staat er gewoon weg niet.. Er is niet eens een optie: Martin moet niet weg.. Don't bother, ik lees je gewoonweg niet meer
Ga terug onder je brug in Noorwegen.
Het is duidelijk dat Martin dusdanig vergroeid is met zijn oogkleppen dat zelfs operatief verwijderen geen zin heeft.

Stukje van internet over blinde vlek:

Martins hersenen versimpelen de werkelijkheid

Martins hersenen geven geen getrouwe blauwkaart van de werkelijkheid. Integendeel, ze vertrouwen vaak op het eerste plaatje waarmee we uit de voeten kunnen. Vaak is dat een verarmd, versimpeld of verstoord beeld. De overvloed aan prikkels waarmee we gebombardeerd worden, wordt - geleid door onze verwachtingen - vrijwel direct in bestaande referentiekaders geplaatst zodat we vooral oog hebben wat voor ons relevant is.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Jij bedankt dat je m'n verhuisstres iets luchtiger gemaakt hebt door mij zo hard aan t lachen te maken met dat statement!!!!

quote:Yvonne77 schreef op 23 maart 2012 @ 10:10:

[...]

Je statement is één groot l*lverhaal. Er heeft een meerderheid op JA gestemd. Voor het gemak verdraai je alle feiten. Wat ben je toch een enorm triest figuur!Welk deel van mijn statement ben je het niet mee eens dan? Ik heb nooit gezegd dat ik de grens zou leggen bij 50% en het zou ook raar zijn geweest om dat wel te doen (zie mijn uitleg daarover).

[...]

We mogen toch wel vaststellen dat dit een onverwachtse steunbetuiging is?

Is dat zo? Je kunt het ook omdraaien.. 43% zegt dat je niet weg MOET, maar dat betekend niet dat deze mensen graag willen dat je blijft. Ik gok dat een deel hiervan je liever wel ziet gaan, maar niet zover wil gaan door op JA te stemmen.

Tel daarbij op dat 57% wel op JA durft te stemmen..........................
quote:jukebox schreef op 23 maart 2012 @ 10:07:

[...]

Vreemde reactie. Vind ik niet Martin vraagt het immers zelf. Klopt, maar dat betekent nog steeds niet dat ie bij 100% vóór-stemmers weg moet Hij is diegene die een poll houdt. Het is toch niet zo dat hier stemmingen worden gehouden waarbij anderen worden weggestemd door algemene polls? Klopt ook en dus kun je aan de uitslag van zo'n poll geen 'rechten' ontlenen.

Vreemd om de bal naar mij terug te kaatsten. Dit topic gaat helemaal niet over mij. Jij reageert hier toch? Kun je ook 'de bal' terug verwachten

Daarnaast valt Martin's gedrag gewoon in de categorie 'trollengedrag'. Trollengedrag valt te definieren als gedrag waarbij je zeer doelbewust reacties uitlokt en daarmee probeert content te genereren.

Hoe weet je dat? Misschien is Martin echt zo,l misschien niet. Misschien ben jij wel een troll. Of ik. Of de Viva-mod, weten wij veel....

Als je dat tolereert sloop je een forum van binnenuit.

Een forum wordt gesloopt door de kinderachtige reacties op dit topic, op de tags. Niet door een forummerT als Martin. Er zijn zoveel 'Martin's' geweest in al die jaren dat ik hier kom, die slopen de boel niet hoor.

Ik ben zelf ook een man. Ja, én? Maar op een forum gekoppeld aan een vrouwenmagazine vind ik dat je je als man op zijn minst enigszins terughoudend kunt opstellen. Waarom dat dan?
Well echt heel grappig dat het statement van Martin precies zegt wat ik voorspeld had!

Echt super, ik voel me vereerd.

Ik had het zelf zo niet kunnen verwoorden maar goed ik had er dan ook maar twee zinnen voor nodig.
Martin sta ik onder je negeerknop? :(
quote:martin81 schreef op 23 maart 2012 @ 10:19:

[...]

Welk deel van mijn statement ben je het niet mee eens dan? Ik heb nooit gezegd dat ik de grens zou leggen bij 50% en het zou ook raar zijn geweest om dat wel te doen (zie mijn uitleg daarover).De meeste mensen zouden alleen genoegen nemen met een meerderheid. Jij blijkbaar niet. Triest.

[...]

We mogen toch wel vaststellen dat dit een onverwachtse steunbetuiging is?

Onverwachte.. Moet jij als intellectueel toch weten.

Kon het niet laten
quote:pingpang schreef op 23 maart 2012 @ 10:22:

Martin sta ik onder je negeerknop? :(Nee, maar Martin heeft alleen tijd voor de belangrijkste vragen te beantwoorden. Hij heeft het heel erg druk hoor. (met zich in te beelden dat hij hier nodig is)

[...]

We mogen toch wel vaststellen dat dit een onverwachtse steunbetuiging is? Ook voor mij hoor. Ik doen dan wel heel zelfverzekerd, maar stiekem was ik ook bang voor 97% oid van de posters die op "Martin moet weg" zouden stemmen.

Je overschat hiermee je belangrijkheid hier, Martin. Een paar mensen ergert zichhier zo aan je dat ze rot op hebben gestemd, 57 procent datbis veel. Maar het meerendeel kent je nauwelijks of vindt gewoon dat je het zelf moet weten.

Dat jij de uitslag als steun wilt zien is een goed recht, maar diepin je hartje weet je wel beter.

[...]

We mogen toch wel vaststellen dat dit een onverwachtse steunbetuiging is? Ook voor mij hoor. Ik doen dan wel heel zelfverzekerd, maar stiekem was ik ook bang voor 97% oid van de posters die op "Martin moet weg" zouden stemmen. Voor mij hoef je niet weg hoor, Ik vermaak mij prima om met jou.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Zijn er meer mensen die Martin puur cabaret vinden?

Ik denk nog steeds dat een paar zich vervelende studenten blauw achter hun PC-tjes liggen door de reacties die hier door een van hun corpsmaatjes teweeg worden gebracht.

Ik beschouw Martin als een vorm van vermaak en ja, of het je humor is, dat is natuurlijk persoonlijk maar ik kan nou echt niks van wat hij schrijft serieus nemen.
quote:martin81 schreef op 23 maart 2012 @ 10:19:

[...]

Welk deel van mijn statement ben je het niet mee eens dan? Ik heb nooit gezegd dat ik de grens zou leggen bij 50% en het zou ook raar zijn geweest om dat wel te doen (zie mijn uitleg daarover).

Toevallig heb je dat wel gepost.

Maar ja, ik wist al dat je toch niet weg zou gaan, en dat jij niet wilt inzien dat bijna iedereen je als een troll ziet/je topics en niet zo serieus als jij wilt geloven. Is wel tegen dovenmansoren maar geeft niet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Siepel schreef op 23 maart 2012 @ 10:23:

[...]

Onverwachte.. Moet jij als intellectueel toch weten.

Kon het niet latenMartin maakt meer spelfouten dan gemiddeld.
Wat een schoolplein gedoe zeg. Iemand die opvalt maken we met zijn allen een kopje kleiner. Want hoe dúrft iemand op te vallen zeg........
quote:eleonora schreef op 23 maart 2012 @ 10:25:

Zijn er meer mensen die Martin puur cabaret vinden?

Ik denk nog steeds dat een paar zich vervelende studenten blauw achter hun PC-tjes liggen door de reacties die hier door een van hun corpsmaatjes teweeg worden gebracht.

Ik beschouw Martin als een vorm van vermaak en ja, of het je humor is, dat is natuurlijk persoonlijk maar ik kan nou echt niks van wat hij schrijft serieus nemen.Ja en het is nog gratis ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven