Het meest genante wat me ooit is gebeurd!

11-11-2011 22:09 630 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me dood en dit mag nooit iemand te weten komen. In ieder geval niet iemand die ik ken. Ik moet het toch kwijt.

Ik heb vanavond gewoon in mijn broek, nou ja panty gepoept! Ik was onderweg naar huis en ik kon het niet meer houden... hevige krampen en waterdunne diarree... Wat genant!!!

Wat is met meest genante wat jullie is overkomen? Gedeelde smart....
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 09 maart 2012 @ 11:07:

[...]



waarom niet kon je niet gewoon melden dat het toilet verstopt is en dat je daar helaas pas achter kwam na je grote boodschap?

Vind het een beetje aso eigenlijk om ze daar met de troep te laten zitten...misschien schaam je je om het te melden, maar nu weten ze ook wel dat jij het was.



hahahaha ja vast wel, maar gelukkig woon ik niet in die stad en hoop ik noooooit meer in dat restaurant te komen

Dus ik hoef niet met een knalrood hoofd te zeggen dat ik de wc verstopt heb, veel te genant!!!!
Alle reacties Link kopieren
Jaren geleden -ik woonde nog thuis, ouders waren weg- lag ik met mijn toenmalige vriendje een beetje te zoenen op bed. We werden wat eh...'verhit' en schuurden (met de kleren aan) flink tegen elkaar aan.

Hij had een beige broek aan. Na een tijdje zegt hij van: "jeetje; bloed! Ben je ongesteld ofzo..?" en idd; mijn en zijn kruis zaten helemaal onder het bloed (!?) Ik schaamde me een paar seconden rot, tot ik me realiseerde dat ik helemaal niet ongesteld was .

Bij nader onderzoek was het ZIJN bloed; in zijn enthousiasme had hij wat te ruw gedaan en was het 'toompje' (waarmee de voorhuid aan de eikel vastzit) een beetje gescheurd. Aangezien het op dat moment nogal een eh...'goed-doorbloed-gebied' was zag het er meteen erg dramatisch uit.

Rest van de tijd bezig geweest met zijn beige broek in een biotexbadje schoon te maken en te drogen met een fohn voordat mijn ouders weer thuis kwamen! Had me het 'naspel' anders voorgesteld, hahaha!



Was meer een genant moment voor hem dan voor mij, hahaha!
Alle reacties Link kopieren
Ik had net 2 weken een nieuwe baan toen ze personeelsfeest hadden. Toen ik daar aan kwam was ik ervan overtuigd dat iedereen er al was. Ik ging mijn auto even draaien zodat ik naderhand makkelijk weg kon. Dus ik rij achteruit zonder op letten. Ram ik daar toch bijna de erg dure auto van de financieel adviseur (die ik nog niet ontmoet had) met in de auto de hele directie van het bedrijf. Wat heb ik me rot geschaamd zeg.
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha! Zeker weten dat ze jouw naam niet zo snel meer vergeten! Werk je er nog steeds...?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikje86 schreef op 08 maart 2012 @ 16:36:





Was in londen, rende allemaal politie het winkelcentrum in. Dus ik denk oh ik ga even kijken. Maar toen zag ik een hele leuke winkel, maar na veel trekken kreeg ik de deur nog steeds niet open. Hadden ze opslot gedaan. Die mensen in de winkel konden mij gewoon zien, werd werd er nog geen 20 meter naast me een bankrover opgepakt die met zn motor het winkelcentrum ingereden was en die daar ook naast op de grond lag! Zat echt helemaal in mn eigen wereltje haha

Oh erg, haha!
Alle reacties Link kopieren
Wie o wie heeft er nog een leuke blunder???
Alle reacties Link kopieren
Tjoenie=spam
Alle reacties Link kopieren
Haha wat een leuk topic,

Heb er ook nog wel 1 die ik nooit meer zal vergeten.



Eerste kerstdag,gezellig wezen uiteten met mijn ouders,

Het was allemaal zo lekker dat ik het niet over me hart kon verkrijgen iets te laten staan.

Met veel moeite heb ik dan ook het laatste hapje ijs na binnengewerkt (dom ik weet het)

Vlak erna werd ik ZO beroerd,ben na de wc gerend en net toen ik de deur dicht had kwam het er van boven uit

Kon gelukkig wel net optijd op de wc gaan zitten want toen kwam het er van onder ook nog eens uit.

Man wat een opluchting,stank en een vieze wc tegelijk.

Heb het een beetje schoon geprobeerd te maken maar wat schaamde ik me zeg!

1 ding heb ik geleerd,eet nooit meer dan je op kan.
Alle reacties Link kopieren
Een wijze les, Kwebbel!



Ook erg, maar nog net niet genant; 10 minutengesprekjes op school, waarbij ik de juf verbaasd bekijk en mijn partner aanstoot en zeg van "wist-jij-dat-ze-zwanger-was? Daar heeft Ikbenik-kind toch niets over gezegd, wel? En zo te zien al bijna uitgerekend ook!" Partner wist me nog net op tijd een por te geven voordat ik haar hand schud. Ik heb (dankzij de por) mijn mond GELUKKIG gehouden want ze bleek helemaal niet zwanger te zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ik dit hier al verteld had.

Laatst na lange tijd met vrienden wezen stappen. Ik aardig wat gedronken en dacht, ga ff naar de wc.. Maar die vloer liep daar schuin af naar genre naar de wc's!

En ja hoor ik hup daar naar de wc en glijd me daar toch onderuit op m'n kont! Midden voor de mannen wc!

Heb nog een paar dagen last gehad van m'n kont.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Schuin af naar beneden bedoelde ik
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Haha, wat een verhalen allemaal:p

Ik heb er ook eentje! Ik was met een vriendin winkelen in de H&M en ik moest al de hele tijd naar de wc. Toch dacht ik mijn blaas nog wel even de baas te blijven en ik vertrok met een stapeltje kleren de paskamer in. Helaas kon ik mijn plas echt niet ophouden en ik kon er niets aan doen, het liep gewoon al. Omdat ik wilde verhinderen dat mijn plas via een straaltje de paskamerdeur onderdoor zou lopen, heb ik heel snel een kledingstuk gepakt om de schade zegmaar wat te dempen. Ik was zeer opgelucht dat ik niet meer hoefde, maar schaamde me wel dood voor dat natte, geurende vot!
Heb 'm al eens eerder gepost jaaaren geleden dus even terug gezocht en hier weer geplakt:



maandag in de klas (8jr was ik of zo) in de kring vertellen over je weekend. Het kind dat het laatst had verteld, mocht de beurt doorgeven aan een ander kind.

Thomas.. waar ik stiekem verliefd op was, was aan het vertellen en toen hij klaar was en mocht kiezen wie de volgende werd, stak ik mijn vinger in de lucht: "yes yes.. mie mie!" Iedereen wilde altijd graag gekozen worden en niet eens zo zeer iets vertellen.



Ik verwachte totaaal niet dat die leuke Thomas mij zou kiezen dus was niet voorbereid toen hij ineens zei: "Twompie".



Uh.... Uhhhhhh.... UHMMMMM...

Iedereen was stil, luisterde en keken naar me want ik ging iets vertellen. Maar ik wist helemaal niets en was helemaal overdonderd dat ik aan de beurt was zo ineens. Ik dacht me suf en zat blijkbaar letterlijk te persen om er nog iets zinnigs uit te krijgen. Wilde net wat over mijn cavia gaan vertellen:

uhhh.. Uhhhh uhhh Uh mijn caaviaaa uhhh MWAAAAAB!!!

KEIHARDE RUFT in die doodstille klas dat werd gevolgd door 25 kinderen die BWAAAAHHHHHH IIEEHHHHHHHH STIIIIIINK riepen en van me weg rende de kring uit!



Ik keek nog hoopvol naar de juf, zij kon me nog redden misschien? Nou neuh hoor, die lag he-le-maal dubbel om deze situatie en er liepen tranen over haar wangen.

Het poepie stonk trouwens helemaal nul en is vast daarom door de klas weer snel vergeten maar ik vergeet het noooit meer!
leuk zoeken trouwens, hoe ga ik dat verhaal nou ook alweer vinden, zoekwoorden: cavia ruft twompie hehehe
Alle reacties Link kopieren
Ik was van de week in een flauwe bui, en ik stond in de hal heeeeeeeel erg hard te zingen en heeeeeeeel erg raar te dansen. Mijn vriend moest lachen en ging meedoen. Wij met zijn tweeën (we zijn in de 30) raar dansen en heel hard zingen en raar "uit de maat" klappen. Kijk ik ineens recht in het gezicht van de buurman die zijn vuilnis buiten zette! Ik bukte meteen, maar mijn vriend hupste nog gezellig door! Haha! Die man zal wel gedacht hebben!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er nog eentje, niet echt een blunder, maar wel gênant.

Ik was bij de Zara en zag een heel mooi leren jasje hangen. Ik passen. Rits deed al een beetje lastig, maar ik deed hem toch dicht, even kijken of hij goed aansloot.

Nou dat deed ie. Het jasje zat als een handschoen, mooi aangesloten.

Ik wilde hem kopen en was helemaal in mijn nopjes!

Toen ik hem uit wilde trekken gaf de rits niet mee mee. Ik trekken, sjorren, weer trekken. Ondertussen kreeg ik het steeds warmer. Ik kreeg hem met geen mogelijkheid meer uit!

Ik het pashokje uit, vragen aan de kleedkamer dames of ze konden helpen. Mensen begonnen te lachen. Enfin, die meiden kregen de rits ook niet open. Ik kreeg het warmer en warmer.

De dames zeiden dat ik maar naar de heren afdeling moest gaan, want daar waren wat sterkere mannen.

Ik naar boven, daar uitgelegd. Twee jongens begonnen verlegen aan de rits te trekken (op mijn borst hoogte). Ik hield het niet meer!

Uiteindelijk heb ik letterlijk gezegd: t maakt me niet uit als die handen bij mijn boezem komen, maar dat jasje moet uit!!!

Uiteindelijk hebben ze hem over mijn hoofd getrokken, mijn borsten zaten zwaar in de weg, maar na heel wat getrek was ie gelukkig wel uit. Stonden we daar allemaal met een rood hoofd (en zere tieten).

Heb het jasje trouwens wel gekocht, nadat Zara er gratis een nieuwe rits in had laten zetten, die ik eerst dertig dicht en open heb getrokken voor ik hem aan deed!



Zo dat was weer mijn bijdrage!
Alle reacties Link kopieren
Whahahaha! Mooi verhaal Goldmember!
Alle reacties Link kopieren
Leuk vermaak op 'n saaie vrijdag!!



Eerste vakantie met vriendje.. prachtig weer en we hadden het zwembad voor ons alleen. Na het topless-zonnen ging ik ook topless zwemmen. Vriendje maakte daar een foto-serie van.. en de poses werden steeds hilarischer. Pamela Anderson was er niets bij.. met een zwoele blik hield ik m'n borsten vast, en drukte ze flink tegen elkaar. Eh.. die foto's waren bedoeld om te wissen.. En niet om af te drukken. En al helemaal niet om tijdens de koffie met schoonfamilie rond te gaan..

Na schoonpa, schoonma, was zwager aan de beurt om de kiekjes te kijken. "Sodeju! Wat een een jopen!" riep m'n zwager.

Toen pas besefte vriendje dat die foto er nog tussen zat..

Eeh.. nog koffie.. iemand? Nee, wij zijn maar snel weggegaan, de autorit naar huis was niet gezellig ..
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of deze in het rijtje thuis hoort...



Ik was 18 en had een vriendin van 16. Zij had van haar oudere zus een jasje geleend, maar daar met die zus wel wat ruzie om gehad (2 pubermeiden, je kent het wel) Maar uiteindelijk mocht ze die jas lenen.



Ze was bij mij thuis en van het een kwam het ander. Einde van de rit: ik kom klaar, per ongeluk precies op het jasje van die zus! Tijd om te wassen hadden we niet meer en zus wilde die avond per se dat jasje aan naar een feestje.

Uiteindelijk met de hand de vlek er uit gewassen en de jas onderweg naar huis laten drogen....
Alle reacties Link kopieren
Ooooo, Pop77....!

Voel me helemaal in hoe jij je gevoeld moet hebben...!!!!!

(*waar is dat gat in de grond om in te verdwijnen...?* )
Alle reacties Link kopieren
Aan het spelen met vriendinnen (13 jaar ofzo en nog maar een paar maanden ongesteld) en ik droeg een witte broek. Enthousiast radslagen en handstanden maken. Kom ik weer thuis en merk ik dat ik echt ontzettend doorgelekt had... hele rode plek op mijn broek...
Alle reacties Link kopieren
Hahaha! Leuk weer wat genante situaties .



Een paar jaar geleden ging ik met mijn broertje, een vriendje van hem en mijn vriendje op de fiets naar het strand. Het was heel warm en ik had een kort rokje aan. Door de warmte ging mijn bovenbeen lekker schuren tegen het zadel dus toen we eenmaal op het strand aankwamen had ik een mooi schaafwond zitten ter hoogte van mijn kruis.



Toen we weer naar huis gingen, ging ik even langs de EHBO om een pleister te vragen, want zo kon ik natuurlijk niet naar huis fietsen. Dus ik zeg tegen die man, ik heb een brandwond mag ik een pleister? Die man zegt, oh die plak ik wel even erop, waar zit het? Dus ik laat die plek zien, die man een knalrood hoofd en geeft mij de pleister. "Doe het zelf maar!!!" Hahahaha!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga die dingen niet vertellen, zijn allemaal heel erg en heel erg grappig, maar te persoonlijk. Heb wel al zin om jullie verhalen nog te lezen vanavond!
Alle reacties Link kopieren
bij mijn ex thuis had ik een keer weer last van de menstruatie buikkrampen, die waren altijd heel heftig bij mij, en ik moest toen weer overgeven (hij had gelukkig wel een teiltje voor me gehaald), best genant vond ik, zijn ouders waren ook thuis, boven in bed, maar die hadden het vast ook wel gehoord



oja op de middelbare school was het een keer doorgelekt, dikke vlekken aan de achterkant zag ik later...vandaar dat die gastjes die achter me liepen in de gang zo lachten...
Alle reacties Link kopieren
quote:Francisca21 schreef op 09 maart 2012 @ 12:08:

[...]





hahahaha ja vast wel, maar gelukkig woon ik niet in die stad en hoop ik noooooit meer in dat restaurant te komen

Dus ik hoef niet met een knalrood hoofd te zeggen dat ik de wc verstopt heb, veel te genant!!!!Zou ik ook niet doen hoor. Gewoon zsm weggaan. Zelfde bij dat plassen-in-pashokje. Niks zeggen en wegwezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven