Overig
alle pijlers
Kan iemand iets Grieks vertalen?
dinsdag 27 maart 2012 om 22:22
dinsdag 27 maart 2012 om 22:25
quote:penelopeia schreef op 27 maart 2012 @ 22:23:
Oud-Grieks kan ik prima vertalen, Nieuw-Grieks niet. Maar als je de tekst hier plaatst komen we er vanzelf wel achter of het oud of nieuw is toch?
nvm ik lees nu dat je het liever niet hier post.Ik zal wel een klein stukje posten, misschien dat het meer op levert, een moment even de foto uploaden.
Oud-Grieks kan ik prima vertalen, Nieuw-Grieks niet. Maar als je de tekst hier plaatst komen we er vanzelf wel achter of het oud of nieuw is toch?
nvm ik lees nu dat je het liever niet hier post.Ik zal wel een klein stukje posten, misschien dat het meer op levert, een moment even de foto uploaden.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
dinsdag 27 maart 2012 om 22:27
quote:oogappeltje schreef op 27 maart 2012 @ 22:25:
Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd. Of is dat niet de manier voor prive berichten? Ik heb geen idee hoe dat moet eigenlijk.
Ja volgens mij wel, dan kan ik je een mail sturen. Een moment, even de foto uploaden.
Hmm krijg net een melding dat ik me moet inloggen om een bericht te sturen en dat ben ik al haha dus zal het wel hier even uploaden. 1 minuutje.
Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd. Of is dat niet de manier voor prive berichten? Ik heb geen idee hoe dat moet eigenlijk.
Ja volgens mij wel, dan kan ik je een mail sturen. Een moment, even de foto uploaden.
Hmm krijg net een melding dat ik me moet inloggen om een bericht te sturen en dat ben ik al haha dus zal het wel hier even uploaden. 1 minuutje.
dinsdag 27 maart 2012 om 22:36
dinsdag 27 maart 2012 om 22:40
dinsdag 27 maart 2012 om 22:42
quote:oogappeltje schreef op 27 maart 2012 @ 22:40:
Oei, het is wel moeilijk lezen. Daar heb ik toch mijn brilletje voor nodig en die heb ik nu niet hier liggen. Mocht je vanavond nog iemand anders kunnen vinden dan moet je dat zeker proberen en anders krijg je het morgen van me, beloof ik! Nu ga ik mijn nestje in. Succes!Maar het is wel Grieks dus? Ik hoop zeker dat je terug komt ik zit hier in spanning haha! Alvast super bedankt en hoop je morgen terug te zien.
Oei, het is wel moeilijk lezen. Daar heb ik toch mijn brilletje voor nodig en die heb ik nu niet hier liggen. Mocht je vanavond nog iemand anders kunnen vinden dan moet je dat zeker proberen en anders krijg je het morgen van me, beloof ik! Nu ga ik mijn nestje in. Succes!Maar het is wel Grieks dus? Ik hoop zeker dat je terug komt ik zit hier in spanning haha! Alvast super bedankt en hoop je morgen terug te zien.
dinsdag 27 maart 2012 om 22:47
quote:penelopeia schreef op 27 maart 2012 @ 22:42:
Jeetje deze Griekse letters lijken absoluut niet op wat ik gewend ben! Ik vermoed dat het een soort Grieks schoonschrift is ofzo, maar daar ben ik echt verder niet bekend mee. Het lijkt me ook Nieuw-Grieks..Hmmm ik heb werkelijk geen idee. Ik ben nu even naar het koptisch alfabet aan het kijken, maar daar vind ik bepaalde letters ook niet in terug.
Jeetje deze Griekse letters lijken absoluut niet op wat ik gewend ben! Ik vermoed dat het een soort Grieks schoonschrift is ofzo, maar daar ben ik echt verder niet bekend mee. Het lijkt me ook Nieuw-Grieks..Hmmm ik heb werkelijk geen idee. Ik ben nu even naar het koptisch alfabet aan het kijken, maar daar vind ik bepaalde letters ook niet in terug.
dinsdag 27 maart 2012 om 22:53
Zoals ik al zei is het erg moeilijk lezen en zal ik het morgen even moeten uitprinten maar dit zijn voor zover ik kan zien geen normale griekse letters (niet allemaal althans). Ben wel erg benieuwd geworden dus ik ga het morgen proberen uit te pluizen voor je. Als je duidelijkere stukjes hebt, dan graag!
dinsdag 27 maart 2012 om 22:54
Ik herken het redelijk goed, maar niet alles... heb ook maar drie jaar (oud)grieks gehad, dus kan er niet echt iets van maken. De sigma's lijken me wel behoorlijk vervormd (echt zesjes). En het verschil tussen oud- en nieuw grieks zou ik zo niet weten, aangezien het alfabet toch redelijk hetzelfde is gebleven. Ga deze post wel even volgen, ben benieuwd! Wat voor ansichtkaart komt het van (of ben ik nu te nieuwsgierig )?
dinsdag 27 maart 2012 om 22:59
http://tinypic.com/r/2q9vvb8/5
Het gaat om het stukje tekst wat een beetje in een bochtje loopt
Het gaat om het stukje tekst wat een beetje in een bochtje loopt