Speciaal/origineel cadeau voor een speciale vriendin

28-03-2012 00:20 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een van mijn beste vriendinnen is zwanger. Ik ben echt heel erg blij voor haar. Ze (en de aanstaande vader natuurlijk ook) heeft het echt verdiend. Mijn vriendin heeft een nare periode achter de rug en ik ben echt zo blij voor haar! Nu wil ik haar en haar vriend graag iets moois/bijzonders geven. Alleen ik weet nog niet wat. Ik wil iets geven om te laten zien hoe bijzonder en lief ik haar vind. Iets origineels. Ik heb alleen even geen inspiratie.



Heeft iemand nog leuke/goede ideeën. Ik wil ze allebei iets geven. Dus of een cadeau voor beide of voor allebei iets.
- Fotoshoot tijdens de zwangerschap

- Avondje uit samen als de misselijkheid over is

- Verwendag in de sauna

- Beiden een massage





Zoiets? Erg lief van je trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog niet helemaal voor ogen wat ik voor ogen wil hebben :-)

daarmee bedoel ik dat ik nog niet precies weet wat ik wil geven. Ik wil iets geven waarmee ik laat zien dat ik heel trots op ze ben en heel blij voor ze ben. Eigenlijk ook een link met de zwangerschap....eh een beetje een vaag verhaal.
Pretechopakket?



Dan kan ze een geslachtsecho en 3d echo laten maken.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het inderdaad leuk om ze iets te geven, waarbij ze samen iets kunnen ondernemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:helene31 schreef op 28 maart 2012 @ 00:28:

Pretechopakket?



Dan kan ze een geslachtsecho en 3d echo laten maken.Hihi, ze zijn er nog niet over uit of ze het geslacht willen weten.
Alle reacties Link kopieren
Wel een leuk idee!!
Alle reacties Link kopieren
Pff is het alweer zo laat. Ik ga lekker slapen. Ik ben benieuwd naar de reacties/ideeën



Ik hou het pretechopakket in gedachten....binnenkort even pijlen hoe ze er nu over denken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven