Alle TTTOT-ers verzamelen!

28-03-2012 22:32 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als pasbenoemd President van de TTTOT* open ik hierbij ons eigen topic. (decreet twee).

Hier kunnen we alle decreten melden, net als gezellige kletstopics signaleren.

Dames: go your gang!

*Troll Topic Take Over Team

**Disclaimer: dit topic is niet bedoelt als troll-hunting topic, noch om bepaalde forummers een veer in de reet te steken of juist van het forum te jagen. Dit topic is bedoelt om Viva weer Viva te maken: gezellig ouwenelen over helegaar niets!

(t is maar goed dat we geen plaatjes kunnen plakken, want ik heb nog steeds geen idee hoe dat moet!)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 28 maart 2012 @ 22:58:

*kucht*

Beste, nee líeve mede TTTOT-ers,

Het is mij een eer jullie in zulke grote getale te mogen ontvangen in ons eigen hoekje van het VF. Ik ben me ervan bewust dat wij nog niet compleet zijn. Neen, driewerf neen! Het TTTOT is pas tevreden als 100% van het VF lid is van onze groepering. (nou ja, op 1 of 2 na dan)

Ons doel is een groots doel, een nobel doel! Wij, wij alleen zijn diegenen die het VF tot het gezelligste kletsforum van de wereld, neen, het universum maken! *wacht even tot gejuich en voetengestamp is bedaard* Ons doel is van enorm belang, wij dienen hiermee de mensheid en verheffen de forummers tot grote hoogte! *nog meer gejuich en hier en daar word al een traantje weggepinkt*

Dit, beste maisjes kunnen wij niet alleen, oh nee! Hierbij volgt dan ook decreet 3: werft u allen zovelen van onze nobele mede-maisjes zodat ons TTTOT een groepje van naam ende faam gaat worden!

*buigt naar alle kanten en word op handen weggedragen van het podium*Whahahahaha, Amen to that!
Ik zit net te denken... Als Egmond hier langs komt, ziet hij volgens mij niemand. We staan allemaal onder zijn negeerknop.
*applaus voor Hasse*

Ik pink een traantje bij de fantastische speech. Wat een eer om lid te mogen zijn van zo'n geweldige organisatie.
quote:molly74 schreef op 28 maart 2012 @ 22:59:

[...]

@Hasse: je had het in je OP over plaatjesplakken. Al zóu je weten hoe het moet, dan ging het nog niet. Die functie is tijdelijk buiten gebruik, totdat er forummers aangesteld zijn die een eventuele PP kunnen elimineren als er geen mods aanwezig zijn. Ben toch eigenlijk best benieuwd wie ze daarvoor gaan vragen...
quote:MEFS schreef op 28 maart 2012 @ 23:00:

Ik zit net te denken... Als Egmond hier langs komt, ziet hij volgens mij niemand. We staan allemaal onder zijn negeerknop.Alleen een titel
Yeah Hasse

Dit is echt het beste initiatief sinds máánden om het niveau van het Viva forum naar een hoger plan te trekken.
Hasse!!!
Wie heeft er in mijn zak paprikachips gezeten?
Poeh even broodje maken hoor. Martin en EC zijn toch naar bed, dus ik kan wel even pauze nemen nu.

*kucht*

Het is mij een eer jullie in zulke grote getale te mogen ontvangen in ons eigen hoekje van het VF. Ik ben me ervan bewust dat wij nog niet compleet zijn. Neen, driewerf neen! Het TTTOT is pas tevreden als 100% van het VF lid is van onze groepering. (nou ja, op 1 of 2 na dan)

Ons doel is een groots doel, een nobel doel! Wij, wij alleen zijn diegenen die het VF tot het gezelligste kletsforum van de wereld, neen, het universum maken! *wacht even tot gejuich en voetengestamp is bedaard* Ons doel is van enorm belang, wij dienen hiermee de mensheid en verheffen de forummers tot grote hoogte! *nog meer gejuich en hier en daar word al een traantje weggepinkt*

Dit, beste maisjes kunnen wij niet alleen, oh nee! Hierbij volgt dan ook decreet 3: werft u allen zovelen van onze nobele mede-maisjes zodat ons TTTOT een groepje van naam ende faam gaat worden!

*buigt naar alle kanten en word op handen weggedragen van het podium*
quote:MEFS schreef op 28 maart 2012 @ 23:00:

Ik zit net te denken... Als Egmond hier langs komt, ziet hij volgens mij niemand. We staan allemaal onder zijn negeerknop.Hahaha, ik nog niet trouwens denk ik, had nét even andere dingen te doen.

*kucht*

*buigt naar alle kanten en word op handen weggedragen van het podium*

Hier is Hasse te zien, met ons (alle vrouwen) in de zaal, juichend en klappend en aanbiddend!

Ze praat (als ze het in het Nederlands zou doen) zelfs zoals Hasse doet. "Maisjes" en "Joengen" e.d.

http://www.youtube.com/watch?v=5cJfUoANtaU
@Molly: een decreet is een bevel van de overheid. En de overheid, dat ben ik!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

*kucht*

Het is mij een eer jullie in zulke grote getale te mogen ontvangen in ons eigen hoekje van het VF. Ik ben me ervan bewust dat wij nog niet compleet zijn. Neen, driewerf neen! Het TTTOT is pas tevreden als 100% van het VF lid is van onze groepering. (nou ja, op 1 of 2 na dan)Ons doel is een groots doel, een nobel doel! Wij, wij alleen zijn diegenen die het VF tot het gezelligste kletsforum van de wereld, neen, het universum maken! *wacht even tot gejuich en voetengestamp is bedaard* Ons doel is van enorm belang, wij dienen hiermee de mensheid en verheffen de forummers tot grote hoogte! *nog meer gejuich en hier en daar word al een traantje weggepinkt*

*buigt naar alle kanten en word op handen weggedragen van het podium*Als ik niet bij die 1 of 2 hoor, kom ik mij schoorvoetend (want altijd wat onzeker in grote groepen) aanmelden. (Voor de zekerheid met grote doos bonbons, want daar maak je vrienden mee).
quote:lucretiatox schreef op 28 maart 2012 @ 23:02:

Wie heeft er in mijn zak paprikachips gezeten?oeps...

Wie heeft er in mijn zak paprikachips gezeten?Sorry, was mijn

Wie heeft er in mijn zak paprikachips gezeten?Ik wilde dat ik kon zeggen: Ik!!! Heb er de hele avond al trek in, maar niet in huis...
lucretiatox, 61 seconden geleden

Wie heeft er in mijn zak paprikachips gezeten?

*trekt kast open, en pakt nieuwe voor je*

Kijk eens!
Ik pas niet in een zak met paprika chips dus ik ben onschuldig *poetst aureool*

Yezka, welkom
quote:courage_ schreef op 28 maart 2012 @ 23:02:

[...]

Hahaha, ik nog niet trouwens denk ik, had nét even andere dingen te doen.Oh, dan plaats ik jou in het subteam; kwoot de TTTOT.
quote:

MEFS schreef op 28 maart 2012 @ 23:00:

Ik zit net te denken... Als Egmond hier langs komt, ziet hij volgens mij niemand. We staan allemaal onder zijn negeerknop.

Ik niet! Ikke niet!!!

Maar vandaag misschien wel trouwens..
quote:scamp schreef op 28 maart 2012 @ 23:04:

Ik pas niet in een zak met paprika chips dus ik ben onschuldig *poetst aureool*

Yezka, welkom

Dankjewel!

(Ik wacht met smart op het handboek. Ik denk dat ik het nodig heb.. )
Hoop stiekum dat mijn grote forumliefde ook nog even langskomt.

Ben wel in de mood voor nieuwe woorden...
Ik wil ook bij de T.T.T.O.T. horen
Voorzitter? Wanneer krijg ik die verjaardagskalender die mij beloofd was als tientjeslid? Met voor iedere maand een viva-troll in licht-erotische pose?

Mij is verteld dat voor de maand maart een niet nader te noemen figuur helemaal naakt is, met slechts de handtas van Thatcher voor zijn familiejuwelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven