spijt van verbreken contact met date

28-02-2012 13:55 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuw hier, heb al meerdere topics gelezen maar wil even wat meningen van anderen horen.



Ik heb tot voor kort 7 maanden gedate met een leuke vrouw 7 keer afgesproken. Nu heb ik aangegeven haar leuk te vinden en haar graag weer wil zien. Ze zegt dit ook te willen maar tot afspraak komt het niet. 4 weken geleden begon ze minder contact op te nemen maar liet toch steeds even wat horen maar deed een beetje vaag. 3 weken geleden heb ik gezegd dat ik er geen zin meer in heb. Hier schrok ze van en ze vond dit niet leuk. Ze gaf aan dat ze het allemaal even niet wist. En heb ook echt het idee dat ze me leuk vind maar op de 1 of andere manier niet durft.



Nu heb ik dus al 10 dagen niks van haar gehoord, moet ik weer contact met haar opnemen omdat ik gezegd heb dat ik er geen zin meer in had of moet zij maar laten zien dat ze wil?
Alle reacties Link kopieren
7 dates in 7 maanden. Dat klinkt niet als een erg goede start. Als je elkaar leuk vind, wil je elkaar zien. En met die spelletjes schiet je niets op.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet ook wel dat ik door moet gaan maar dat lukt me nu even niet. voel me zo erg aangetrokken tot haar. En ze smst me best nog wel vaak, krijg je toch wel weer een beetje hoop..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven