Vriendinnetjes uit Limburg!

20-03-2012 21:44 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben Daisy, 25 jaar en ik woon in het zuiden van Limburg. Ik ben op zoek naar vriendinnetjes om leuke dingen mee te doen; winkelen, kletsen, lachen, stappen, festivals bezoeken, filmpje kijken, terrasje pakken..



Ik heb een aantal leuke vriendinnen, maar sommige contacten zijn niet meer wat ze geweest zijn doordat ze beginnen te settelen of druk zijn met andere dingen.. erg jammer!



Lijkt het je wat? Mijn mailadres is; xdaisy87x@live.nl



X
Ik kom alleen even naar je zwaaien!

Ben veel te oud, gestetteld en druk, maar hee, naar een zuidlimburgse, kom ik als zuidlimburgse even zwaaien!

Alle reacties Link kopieren
Jeej Limburg!
Alle reacties Link kopieren
En dan zwaai ik, ondanks alles, natuurlijk even terug! :D
Halloo ,



Is Weer te ver weg ?
Alle reacties Link kopieren
Neeee hoor, dat is nog wel te doen :D
Alle reacties Link kopieren
hoi ik kom uit brunssum



nieuwe vriendinnen lijkt mij ook wel wat de mijne hebben zo weinig tijd tegenwoordig ben zelf 30 ik hou ook van gezelige dingen doen



gr imke
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Klinkt gezellig allemaal! Ik ben 24 en woon in Heerlen. Momenteel ben ik aan het afstuderen. Ik herken me in jullie, ook ik heb momenteel niet zoveel sociale contacten als ik zou willen. Ik hou van festivals, winkelen, terrasje, kortom leuke dingen doen. Ook ga ik zo nu en dan nog wel eens graag op stap.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden! Heb straks ook een berichtje in het limburg topic geplaatst ook ik zou graag meiden leren kennen, ik houd van gezelligheid, terassen, festivalletjes hier en daar en af en toe stappen etc etc. Ben 23 jaar en wonend in Weert
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Hebben jullie misschien een emailadres, facebook, of iets dergelijks? :D
Alle reacties Link kopieren
Email is enlightenme@hotmail.nl

Ben niet zo van t msnsn e.d. Maar een paar mailtjes op en neer om kennis te maken enz, daarn wellicht facebooken?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me leuk om te mailen! Email is lavendel_@live.nl

Groetjes en tot mails!
Alle reacties Link kopieren
Daisy: you've got mail back!

Bambi: you've got mail ;)
Alle reacties Link kopieren
Dankje! Jullie ook
Alle reacties Link kopieren
Ik zal jullie morgen weer eventjes terugmailen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven