Mode & Beauty alle pijlers

Leuke bikini, kleine cupmaat

31-03-2012 17:24 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een kleine bhmaat en zoek voor de zomer een leuke bikini met pushup.

Weet iemand hier sites waar ze leuke bikini's verkopen voor kleine cupmaten? Het liefst geen buitenlandse online-shops.



Liefs,Kirsten
Meid, je bent gezegend. Zo'n beetje iedere lingeriezaak heeft bikini's in een kleinere cupmaat. Hünkemoller, Livera, V&D , noem maar op.
Alle reacties Link kopieren
Dat valt best mee hoor, waarbij.

Ik heb ook altijd moeite een bikini te vinden in mijn cupmaat, waarin het wel nog iets lijkt.

En met push-up is dat helemaal lastig, want het moet natuurlijk wel goed aansluiten.



Maar TO, ik zou als ik jou was wel gewoon naar een winkel als hunkermoller gaan zodat je kan passen en evt. advies kunt vragen
Nou, zo makkelijk is het niet hoor, want het moet natuurlijk ook nog wel een beetje staan! .... Ik heb een stuk of 8 bikini's die allemaal wél passen, dat wel ja.... maar eigenlijk is er maar 1 waarin ik me prettig voel en waarin het ook nog wat lijkt, zeg maar....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook altijd moeite met het vinden van een leuke passende bikini...
Mij staan deze goed: http://www.accessorize.nl En dan naar Collectie --> Beach --> en dan die twee soorten bikini's met drukke prints. Misschien kun je die eens proberen? Of anders die bandeau's? Is in ieder geval steviger en betere kwaliteit gebleken dan die H&M flodder dingen...
Alle reacties Link kopieren
@ailien

De bikini's op die site zijn geen pushup volgens mij, en dat heb ik echt wel nodig. Toch bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Een van de eerste hits op google:



http://www.bodyfashion-bo ... lling-art-c23080-c28880h/



http://www.bodyfashion-bo ... je-of-hipster-art-25.110/
Alle reacties Link kopieren
Passen is beter. Ik slaag gek genoeg bij V&D vrij goed voor bikini's.
Alle reacties Link kopieren
Bij hunkemoller kan je toch apart broekjes en hesjes kopen?
Alle reacties Link kopieren
@luna30v

Dankjewel!! Weet je of het een betrouwbare shop is?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er zelf nooit gekocht Kirsten maar zie wel een ThuisWinkel waarborg logo. Ziet er betrouwbaar uit in mijn optiek. Die rose die ik er nog onder heb geplakt lijkt me ook wel leuk trouwens!
quote:pichegru schreef op 31 maart 2012 @ 17:56:

Passen is beter. Ik slaag gek genoeg bij V&D vrij goed voor bikini's.Ik ook! V&D heeft leuke badkleding!
Alle reacties Link kopieren
@luna30v

Ik zie nu net dat de zwarte bikini uitverkocht is in mijn maat..Jammer! Die roze ga ik nog even bekijken :-)
Alle reacties Link kopieren
V en d verkoopt ook Catamar bikini's btw.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de hulp bij Bijenkorf ook heel goed,en die hebben ook een uitgebreide collectie. Succes met de zoektocht!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga binnenkort dan toch maar langs de V&D en de Bijenkorf..

Als jullie nog leuke onlineshops binnenschieten, posten hè!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu op de site www.nelly.com, ook een erg leuke site!
Alle reacties Link kopieren
quote:ailien schreef op 31 maart 2012 @ 17:43:

Mij staan deze goed: http://www.accessorize.nl En dan naar Collectie --> Beach --> en dan die twee soorten bikini's met drukke prints. Misschien kun je die eens proberen? Of anders die bandeau's? Is in ieder geval steviger en betere kwaliteit gebleken dan die H&M flodder dingen...wat een leuke site! ik wil die oranje bikini! helaas geen winkel bij mij in de buurt, en laat de bikini nou net niet in de webshop te koop staan
Alle reacties Link kopieren
Heb je al gekeken bij de H&M bikini's?

Zitten echt hele leuke bij - helaas pas ik er niet meer in.
Alle reacties Link kopieren
Bij kleine cupmaat is het toch juist makkelijk om bikini's kopen, heb zelf ook hele leuke van o.a. Roxy en O 'Neill.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie ze ook overal, erger nog, ik vind het verschrikkelijk.



Ik zoek namelijk een leuke bikini in kleine cup zonder push-up, wat tegenwoordig blijkbaar not-done is. Want als je een kleine cup hebt, moet je blijkbaar een push-up dragen....

Ik ben nu net zo iemand met een kleine cup die zich heel ongemakkelijk voelt in een push-up.
Alle reacties Link kopieren
mijn ervaring is dat het niet zo makkelijk is om een bikini voor een kleine cup te vinden.



:lelijke vullingen, die in een lichte bikini zichtbaar zijn

-te veel vulling, waardoor het nep lijkt

-te veel push up, waardoor je borsten echt te veel gelift worden

-geen vulling = plat

-bikini blijft niet op zijn plek zitten, als je in het water springt



etc etc
Alle reacties Link kopieren
@winterfeestjurk,

daarom vind ik het ook lastig om een bikini te vinden die mooi aansluit bij je borsten zonder dat je inkijk hebt en je de vullingen ziet zitten..
Alle reacties Link kopieren
@kirsten: dat heb k dus ook. heb je wel eens een bikini gehad, die perfect aansloot?



ik wil zelf een bandeau bikini (met push up) uitproberen, volgens mij staat dat best mooi.



heb je al geshopt/iets gevonden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven