Entertainment alle pijlers

Live optredens/concerten-Topic

31-03-2012 13:43 477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eén van de leukste dingen om te doen vind ik het bezoeken/ervaren van live muziek. Praten/lezen erover doe ik ook graag. En ik ben nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen, dus hier een paar vragen.



1. Welke artiest/band heb je het laatst bezocht?

2. Hoe was het?

3. Had je deze artiest/band al eerder live gezien?

Zo ja, was het beter/slechter dan de vorige keer?

4. Wat is je volgende concert (en wat verwacht je ervan)?
Alle reacties Link kopieren
Tweede ring ga ik nergens zitten. Ik heb hoogtevrees. Eerste ring is me meer dan hoog genoeg.
Jullie moetenook gewoon gaan staan!
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 31 maart 2012 @ 16:47:

[...]





Omdat jij het bent.



Graafje, de pijn is weg, ook de pijn die ik voor de operatie altijd had





I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Roos, dat is zeker een waard, dus ik doe ook ff mee
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 31 maart 2012 @ 13:43:





1. Welke artiest/band heb je het laatst bezocht?



Toto

2. Hoe was het?

goed, duh

3. Had je deze artiest/band al eerder live gezien?

pas een keer of 14

Zo ja, was het beter/slechter dan de vorige keer?

nog beter, ze hadden er echt zin in

4. Wat is je volgende concert (en wat verwacht je ervan)? nog geen idee, wensen genoeg, maar helaas geen geld
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
gezellig Moos!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Dan kan je lekker bij je volgende concert.
Ik ben vergeten dat ik ook bij Novastar in Paradiso ben geweest. Heel mooi!



Volgens mij was dat het.



Fijn Rosanna! Ik ben blij voor je!
Alle reacties Link kopieren
zeker weten Moos!



thx Juul





oh en ik ben vorig jaar ook naar Bospop geweest en daar was het optreden van Roger Hodgson van Supertramp echt geweldig! Hij speelde de tent echt plat en genoot er zelf ook duidelijk van
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Festivals, ook zo heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben naar de Kaiser Chiefs geweest. Ik kan me niet herinneren dat ik ze eerder op bv Lowlands heb gezien.



Was heel goed. Locatie was te vergelijken met Paradiso, en dat vind ik persoonlijk wat leuker.



Volgende concert weet ik nog niet. Ben nu twee keer in mijn eentje geweest en vind het nu wel weer leuk om met iemand te gaan die die muziek erg keuk vindt. Ik ga ongeveer vijf keer per jaar een band kijken waarvoor ik een ticket koop (Pixies, Sam Roberts vorig jaar). Dit was nr 2.
Alle reacties Link kopieren
Pixies, geweldig.

Ik vind Paradiso, Melkweg, Paard ook 100x leuker dan die grote zalen.Vermijd ze ook liever, maar ja, soms moet je wel.
Alle reacties Link kopieren
Tinus, hoe was Racoon gisteravond?
Alle reacties Link kopieren
Lees hier nu ook weer over ziggodome.. Net even site bekeken en snap niet dat er nog een concertlocatie bijkomt. Vind de HMH ook wel goede locatie??
Alle reacties Link kopieren
1. Welke artiest/band heb je het laatst bezocht? Within Temptation

2. Hoe was het? Erg mooi

3. Had je deze artiest/band al eerder live gezien? Ja, fan sinds the start. Ik heb er al heel wat gezien.

Zo ja, was het beter/slechter dan de vorige keer? Dit was de theater tour, accoustisch. Mijn laatste keer was een full electric en dan ga ik toch meer uit mijn dak. Bij de theater tour worden oude speciale nummers gespeeld, dat vind dan wel weer heel gaaf.

4. Wat is je volgende concert (en wat verwacht je ervan)?

Anneke van Giersbergen, wat kan dat mens zingen! Over 2 weken nogmaals naar Within Temptation in Carre. En nog 5x Nightwish door heel Europa. Ben gek op concerten en daar geef ik ook heel veel geld aan uit.
Martini, qua grootte zit het tussen de HMH en stadions in, als ik het goed begrijp. Een grootte die we in Nederland nog niet hebben. Maar in het buitenland wel, tot volle tevredenheid.



Volgens mij kunnen er 15.000 mensen meer in dan in de HMH.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook vaag dat het zo dichtbij de Arena en de HMH gebouwd wordt. Had het liever in Den Haag gehad Hier missen we zo'n grote zaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:tbl1966 schreef op 31 maart 2012 @ 21:17:

Lijkt me leuk, dit is de plattegrond volgens de site van de Ziggo Dome



PlattegrondNog bedankt trouwens, met vaknummer op m'n kaartje erbij herkende ik nu e.e.a. terug. Leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:giuliettacapuletti schreef op 01 april 2012 @ 12:59:

Martini, qua grootte zit het tussen de HMH en stadions in, als ik het goed begrijp. Een grootte die we in Nederland nog niet hebben. Maar in het buitenland wel, tot volle tevredenheid.



Volgens mij kunnen er 15.000 mensen meer in dan in de HMH.Volgens mij heeft het dezelfde capaciteit als Ahoy.
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 01 april 2012 @ 12:08:

Tinus, hoe was Racoon gisteravond?Het was geweldig!! Zoals ik tijdens het concert al liet weten vond ik Bertolf ook leuk, alleen was het geluid niet best. Gelukkig was dat verholpen toen Racoon zelf ging spelen. Wat een stem heeft die vent zeg! En met dat orkest erbij was het echt een spektakel! Van voor naar achteren zitten genieten....
quote:Gravinnetje schreef op 01 april 2012 @ 16:40:

[...]





Volgens mij heeft het dezelfde capaciteit als Ahoy.



Nee, Ahoy heeft een capaciteit van 30.000 bezoekers. Het Ziggo Dome 16.000. En de HMH 5500 (de eerdere schatting die ik maakte klopte niet, sorry).



Het zit er dus echt tussen in.
Alle reacties Link kopieren
Ahoy heeft een capaciteit van 15.000 bezoekers met concerten, net zoveel als Ziggo Dome dus.
Alle reacties Link kopieren
Voor het eerst sinds jaren niet naar Frank Boeijen. Er waren nog kaarten, maar geen puf.
Ik had het van de site van Ahoy af, die 30.000 bezoekers. Maar ik zie nu dat het geldt voor alle hallen bij elkaar.



Ik snap het niet, waarom er dan gezegd wordt dat het Ziggo Dome qua capaciteit zo uniek is. Feitelijk onjuist dus, als Ahoy net zo groot is.
Alle reacties Link kopieren
Niemand een leuk live concert gezien deze week?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven