Ervaring met bdsm

03-04-2012 18:08 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren heb ik mijn eerste echte ervaring met bdsm gehad. Via een website, waarop ik had aangegeven onderdanige gevoelens te hebben, ben ik in contact gekomen met een ervaren Dominante man, die me wil trainen. Het was een hele bijzondere ervaring. Een soort van thuiskomen, zo voelde het. Maar het is ook erg verwarrend. Ik ben heel benieuwd of jullie hier ervaring mee hebben en wat jullie ervaringen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ja, best wel wat ervaring en het woord training geeft me meteen een soort van kippenvel, een heel verkeerd soort kippenvel.
Alle reacties Link kopieren
Waarom?
Alle reacties Link kopieren
Omdat dit vaak gezegd wordt door nep-dominanten. Dat ze een subje gaan trainen.

Het is een vrij negatief woord in bdsm-land.



Maar misschien is dat woord wel van jou en voel jij het zo, dan is het misschien anders. Ik persoonlijk vind het een eng woord.

Zeker als je de dominant op internet hebt gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Maar om op je andere vraag ook antwoord te geven, ik heb dus inderdaad ervaring.

Wat zou je willen weten?
Alle reacties Link kopieren
Wel ervaring. Maar ik ga niet zomaar alles op het forum plempen. Stel anders eens een vraag?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds 2 maanden bezig met bdsm. Heb een man gevonden die graag mijn dominante kant naar boven wil halen. Ik ben in het dagelijks leven een heel dominant persoon maar verlang er enorm naar dat ik uiteindelijk geen controle meer heb over mijn geest en lichaam, als ik bij hem ben. We hebben nu 2 keer afgesproken en het was voor mij ook echt een geweldige ervaring. Vind het wel moeilijk om te doen wat hij van mij wil en ik bedenk altijd zelf dingen die hij dan vervolgens niet doet, haha.

Maar zo kreeg ik vorige keer een pak slaag ( billenkoek ) en man o man wat werd ik daar opgewonden van. Momenteel hebben we veel contact via de mail en app en als hij echt gaat doen wat hij allemaal zegt zal het volgende week een geweldige dag worden. Zo staan er al 30 zweepslagen te wachten omdat ik veel te brutaal was, haha.



Scamp, heb jij ervaring als dominant ? Als jij een vrouw leert kennen die haar eerste stappen in de wereld van de bdsm zet , hoever ga je dan ? Ik ben bang dat ik te ongeduldig ben, maar had wel een streng kledingvoorschrift verwacht, alhoewel ik geen lingerie mag dragen als ik bij hem ben en een perse een rokje aan moet. Maar dat is nu pas, de eerste keer mocht ik zelf beslissen wat ik aan wou. Ik kijk er echt naar uit dat ik alleen mag klaarkomen wanneer hij zegt dat het mag, dat ik discipline moet laten zien en straf moet ondergaan omdat ik me niet goed aan een opdracht heb gehouden. Zit ik voor jou gevoel dan in de goede richting. Ik denk overigens ook echt niet aan trainen, dit gevoel zit bij mij echt diep van binnen en heeft echt geen training nodig. Ik heb juist een strenge hand nodig, hihi.
Soms moet je veranderen om jezelf te blijven
Alle reacties Link kopieren
Scamp, ik zie nu pas dat je een vrouw bent. De eerste zinnen kun jij dus niet beantwoorden.

Maar ik kan de vraag wel anders stellen, ben ik te ongeduldig ? De man die ik heb leren kennen is best rustig begonnen en niet helemaal los met zware zweepslagen enz. Wel pijn bij mijn tepels , maar dat heb ik al snel. De tweede keer vond ik dat er teveel sex was, dit heb ik hem ook verteld. Hij gaf mij als reden dat dat voor hem bij de verkenning hoorde.

Omdat we tussendoor veel contact hebben en ik makkelijker eerlijk ben over de mail heb ik al veel van mijn gevoelens geuit, zoals dat ik hem te lief vond. Hij heeft er ook echt veel respect voor dat ik getrouwd ben en kinderen heb en begrijpt dat ik niet elke week langs kan komen.
Soms moet je veranderen om jezelf te blijven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ondertussen ook de nodige ervaring als Dominant.

Het woord trainen valt mij ook helemaal verkeerd en ben het volledig eens met Scamp.

Zo begin je een D/s relatie niet. Het begint met vertrouwen, elkaar aanvoelen. Het is iets waar je in zo'n relatie in moet groeien, ongeacht hoeveel ervaring je hierin hebt.

Je kan hierin stappen maken en ontdekken vanaf niks wetend of vanuit al een heel bdsm verleden, samen begin je sowieso vanaf 0.
quote:missesl schreef op 03 april 2012 @ 18:48:

Hij heeft er ook echt veel respect voor dat ik getrouwd ben en kinderen heb en begrijpt dat ik niet elke week langs kan komen.Omg
Alle reacties Link kopieren
Missesl, ik ben een onderdanige vrouw op BDSM gebied al zou ik het met de juiste man wel kunnen om te switchen.



Ik kan je wel vertellen hoe ver een dominant moet gaan en dat is tot hoe ver jij dat wil.

Het belangrijkste zijn nog altijd de afspraken en het safe word.

Ook afspreken wat je abslouut niet wilt doen.



Ongeduldigheid is juist leuk toch als subje of onderdanige, ik weet niet welk woord jij prefereert

Hij heeft de leiding over dat soort zaken. Als hij weet waar jij naar verlangt, dus kledingvoorschrift etc. Dan komt dat misschien vanzelf.



BDSM is vooral praten tussen de afspraken door. Veel veel praten.

Want, wat je nu leuk lijkt kan helemaal verkeerd uitpakken of iets wat je niks lijkt kan ineens wel interessant worden.



Vertel hem dus wat je heel graag wil. Heb je een sublijst ingevuld met hem?

Ik vraag het ook altijd aan mijn dominant om hem in te vullen, zo kan ik ook zien waar hij van houdt en of mijn interesses kunnen verschuiven.
Alle reacties Link kopieren
quote:kettle schreef op 03 april 2012 @ 18:50:

[...]





OmgWel eens van een open relatie gehoord? Wel eens gehoord van een relatie waarin de een geen bdsm gevoelens heeft en het de ander vrij laat om zijn/haar gevoelens hierin duidelijk te worden of ervaring in op te doen.
Alle reacties Link kopieren
Hier op Viva te vinden:



BDSM deel 1



BDSM deel 2



Zelf als sub wel de nodige ervaring.

Trainen is niks mis mee hoor, in het wereldje heersen veel ongeschreven regeltjes, volg vooral jezelf en je eigen gevoel.

Misschien voor mij als man makkelijker te schrijven dan voor een vrouw, daar ben ik me wel van bewust, maar ik word een beetje moe van al die goed bedoelde waarschuwingen.



Ik zeg, welkom thuis jasmijn, onderzoek alert en enjoy vooral.



Zwwepslagen is geen straf missesl, dat is verwennen!



Waarom ga je hier niks schrijven Snormel?

Als je dit durft te schrijven kan de rest toch ook?
Alle reacties Link kopieren
Beter goed bedoelde waarschuwingen dan een verkrachtig door een internet date.
Alle reacties Link kopieren
quote:dekater schreef op 03 april 2012 @ 18:48:

Het woord trainen valt mij ook helemaal verkeerd en ben het volledig eens met Scamp.

Zo begin je een D/s relatie niet. Het begint met vertrouwen, elkaar aanvoelen. Het is iets waar je in zo'n relatie in moet groeien, ongeacht hoeveel ervaring je hierin hebt.



Sorry kater, zo zal het misschien gemiddeld zijn voor de gemiddelde ontdekkerT. Die bestaan echter niet, ieder doet het op zijn/haar eigen mannier.

Ik heb al vaak met volledig onbekenden gespeeld, niks mis mee, ging prima. Zo kan het dus ook.



De enige regels die ik opvolg en waar ik naar luister zijn die van mijn Domme, BDSM regeltjes, etiquette en moraal werken beperkend op mij.
zeb, mijn eerste reaktie was ook.. waar zijn die topics? kan het mobiel niet .. maar zat al op je te wachten :-)



Ik vind die waarschuwing voor het vinden van een D. via internet, echt wel op zijn plaats hoor!... Jij kent toch misschien ook wel de verhalen op WS??



Ik kom later mss. wel terug.. nu verder met werk... pfff..
Alle reacties Link kopieren
quote:scamp schreef op 03 april 2012 @ 18:57:

Beter goed bedoelde waarschuwingen dan een verkrachtig door een internet date.Ik wil je adviseren niet meer naar buiten te gaan, de kans dat je wordt aangereden door een auto is vele malen hoger!
zehehehhb... spelen via internet, of IRL... dat is heeel anders... en kan voor vrouwen gevaarlijk zijn!! Hoeft niet, kan wel...



En nu moet ik wat van de baas...:-)
Alle reacties Link kopieren
quote:zeb schreef op 03 april 2012 @ 19:02:

[...]



Ik wil je adviseren niet meer naar buiten te gaan, de kans dat je wordt aangereden door een auto is vele malen hoger!

Als je in het internet wereldje een foute Dom tegen komt kan dat enorm fout aflopen, daar heb ik het over.

Het wereldje is niet groot maar het stikt er van de fakers en mannen die denken dat ze even een zweep over je heen kunnen halen en over je grenzen kunnen denderen.



Voor een vrouw is het gewoon een risico en moet je blij zijn dat er mensen zijn die om een anoniem iemand geven en die willen waarschuwen.
Alle reacties Link kopieren
@Zeb, ten eerste omdat het een heel ongerichte vraag is, en ik te lui ben om zomaar even alles wat in me opkomt qua ervaringen op te schrijven. Ten tweede omdat dit kennelijk een nieuwe forummert is en ik dan wat achterdochtig ben op hengelen naar spannende verhaaltjes. Daar ben ik niet voor.



Maar goed, ik heb ook mijn eerste contact in die wereld via internet opgedaan, en ben al 10 jaar met 'm getrouwd. Dus op zich hoeft er niks mis te zijn met iemand via internet ontmoeten.



TO geniet gewoon van wat er gebeurt en gebruik je gezonde verstand. Ik heb een hoop mensen gezien die himmelhoch jauchzend hun eerste ervaringen opdeden en daarbij meteen collars gingen uitdelen en aannemen (was destijds erg 'in').



Die eerste ervaringen kunnen heel heftig en geweldig zijn en je kunt dan nogal gaan doordraven. Dat geeft niet, als je maar geen dingen doet die onomkeerbare ellende veroorzaken. Zoals te makkelijk van vertrouwen zijn bij de verkeerde personen, of in je euforie de hele wereld gaan vertellen over je gloednieuwe ontdekking.
Alle reacties Link kopieren
quote:..... schreef op 03 april 2012 @ 19:05:

zehehehhb... spelen via internet, of IRL... dat is heeel anders... en kan voor vrouwen gevaarlijk zijn!! Hoeft niet, kan wel...



En nu moet ik wat van de baas...:-)Ik had het over IRL spel ......
Alle reacties Link kopieren
Ben hier echt op een verkeerd topic, geloof ik.



Zweepslagen krijgen is verwend worden?



Sorry, compleet off-topic

Ben al weg.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
quote:lamaatje schreef op 03 april 2012 @ 19:12:Ben hier echt op een verkeerd topic, geloof ik.Zweepslagen krijgen is verwend worden? Ehhh, ja, dat heet masochisme. Niet verder vertellen, maar er bestaan mensen die dat lekker vinden
quote:missesl schreef op 03 april 2012 @ 18:48:

... De tweede keer vond ik dat er teveel sex was, dit heb ik hem ook verteld. Hij gaf mij als reden dat dat voor hem bij de verkenning hoorde. ...

Bij dit soort uitspraken krijg ik vlekken in mijn nek. Zeker in het begin langzaam opbouwen, pas later ga je grenzen verkennen, SAMEN.

Komt op mij over als een foute Dom.
Alle reacties Link kopieren
Scamp, bedankt voor je reactie. Ik heb idd een open relatie waarbij ook mijn man contact heeft met andere vrouwen. Ik ben er heel gelukkig mee dat hij mij hierin vrij kan laten.

We hebben idd een checklist ingevuld en hij heeft me veel verteld. We werken met cijfers waarbij 3 absoluut stoppen betekent, ik vertrouw hem daar wel in. Ik heb hem ook meer verteld over waar mijn verlangens liggen maar hij heeft ook al wel veel door. Maar er is dus niets mis mee dat hij best rustig is begonnen ? Ik ben een heeel ongeduldig typje en dat weet hij ook. Maar ik voel mezelf geen slaaf, zal hem ook echt geen meester gaan noemen en zo'n collar zie ik mezelf ook nog niet dragen.



Zeb, zoveel zweepslagen heb ik nog niet gehad, ik zal het in gedachten houden volgende week.
Soms moet je veranderen om jezelf te blijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven