Kaarsje branden voor .....................................

06-11-2006 15:25 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al onze geliefden, medemensen, en iedereen die een steuntje in de rug kan gebruiken,branden wij een ........

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Is je oma inmiddels overleden, Ibi?
Ga in therapie!
ibi
quote:vroegoplaatslapen schreef op 27 februari 2012 @ 21:23:

Ik brand geen kaarsje, wat bijgeloof is. Maar ik bid wel naar Jezus.Sorry kan het niet laten, met respect: waarom zet je dit hier neer? Er zijn mensen die er wel waarde aan hechten, heeft nog niet eens met geloof te maken. Voor mij is een kaarsje branden een teken van "denken aan" , de persoon die het nodig heeft of die ik mis, of waar ik verdrietig over ben. Dan is een kaarsje een mooi symbool, iets wat mij goed doet en vele anderen met mij. Dus ik vind het heel fijn voor jou dat je bidt, maar ik ga jou daar toch ook niet op aanspreken, zeggen dat ik daar niet in geloof, dat het grof gezegd onzin is en dan zeggen dat ik een kaarsje brandt, want dat werkt wel? Ik vind het niet heel respectvol naar de mensen die hier schrijven. Het is helemaal niet mijn bedoeling om een discussie los te maken, maar ik moest het even kwijt.
Ik brand een kaarsje voor Dolfijn en voor alle andere prikbitches die nu op het wachtbankje zitten van hun cyclus. Een gezond babietje is jullie toch zo gegund meiden! Soms komen wensen uit, heus...
Ibi
Een kaarsje voor mijn super oma*. Wat ga ik u missen!

Geef iedereen daar boven een dikke knuffel van hier.......
voor GewoonEenZus
en kaarsje voor oma van Ieb, Ieb, GewoonEenZus en andere zus.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:dubiootje schreef op 29 februari 2012 @ 13:57:

Is je oma inmiddels overleden, Ibi?

ja gisteren voor haar is het beter maar dat weet je verstandelijk en het voelen is wat anders.

Bedankt voor de knuffels!
quote:gewooneenzus schreef op 01 maart 2012 @ 15:47:

Een kaarsje voor mijn super oma*. Wat ga ik u missen!

Geef iedereen daar boven een dikke knuffel van hier.......ah zus maandag geef ik je een echte knuffel.
Oh IBI, gecondoleerd!

Ik weet zeker dat ze elkaar dikke knuffels geven van jou daar boven.

Sterkte lieverd, je bent zo'n schat.
Gecondoleer Ibi en zussen. Ik weet zeker dat ze Patrick een dikke kus van je geeft.

Jammer dat plaatjesplakken niet kan nu anders had ik er een geplaatst voor mijn zwager. Vandaag 2 jaar geleden overleden. Dag W, morgen komen we weer langs met een bloemetje!
True,

Waar in godsnaam ben je meid?

Ik brand een kaarsje en hoop dat je snel weer veilig thuis bent!
M.
Later is nu
quote:coeberghmetijs schreef op 10 maart 2012 @ 15:54:

True,

Waar in godsnaam ben je meid?

Ik brand een kaarsje en hoop dat je snel weer veilig thuis bent!jeetje is ze al terecht? Sterkte!
Bedankt nog voor de lieve reacties op dit topic nav. het overlijden van mijn oma!
zo opeens en onverwacht

zo plots, in de diepte van de nacht

heb je, je vleugels uitgeslagen

om je ziel te laten dragen

door de hemel, door de sterren en de maan

maar niemand weet het zeker...

of al die dingen wel bestaan

quote:liora schreef op 16 maart 2012 @ 01:41:

zo opeens en onverwacht

zo plots, in de diepte van de nacht

heb je, je vleugels uitgeslagen

om je ziel te laten dragen

door de hemel, door de sterren en de maan

maar niemand weet het zeker...

of al die dingen wel bestaan

Wat een mooi gedicht. Sterkte
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Dank je
twee kussen uit mijn leven

vergezellen mij tot in mijn graf

de laatste kus van mijn vader

en de eerste keer die ik jou gaf

18.3.2010
Dag lieve Ineke, je afscheid was hartverscheurend maar prachtig. Ik brand een kaarsje voor je geweldige man en zoon die zo sterk waren. XG
Voor mijn oma die wederom in het ziekenhuis ligt, ditmaal met een erge longontsteking. En voor me opa, die het even niet meer ziet zitten en zich afvraagt hoe het nu verder moet...
Ik laat een kaarsje branden voor mijn zus die op 5-jarige leeftijd is overleden t.g.v. leukemie!
Voor Ioni's dochtertje.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:nattoe schreef op 31 maart 2012 @ 18:19:

Ik laat een kaarsje branden voor mijn zus die op 5-jarige leeftijd is overleden t.g.v. leukemie!

Hoe hard kan het leven zijn. Zo'n kleine meid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven