Geld & Recht alle pijlers

niet ingelogd, wel gereageerd?

18-03-2008 11:26 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo daar.



laatst zag ik het ook al een keer, en nu is het weer gebeurt!

in de topic van MEFS staat een kleine 'enquete' over hoe handig je bent met de auto.

is niet zo vreemd natuurlijk, maar wat wel vreemd is, is dat ik daarop gereageerd heb?!

was niet eens ingelogd en toch staat er dat ik heb ingevuld dat ik wel handig ben.

hoe kan dit????
Daar staat niet dat je gereageerd hebt. Het staat een statistiek alleen.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, zonder ingelogd te zijn opende ik het topic en kreeg een melding/bevestiging van wat ik gestemd had....



(nu dus even ingelogd om dit te posten en snel weer uitloggen, wie weet waar ik anders onbedoeld ;) nog meer reageer...)
Alle reacties Link kopieren
had dus hetzelfde als THEE.

stond niet ingelogd en toen stond er dat ik gestemd had.

nu ik ingelogd ben is het verdwenen?

zag het laatst ook al een keer, dacht toen; laat maar omdat het vrij overeenkwam met wat ik wel geantwoord zou hebben als ik gereageerd had.

vond het allemaal een beetje vreemd, vooral omdat er dan weinig zou kloppen van de enquete als die stem wel geregistreerd zou zijn.

vandaar...
Alle reacties Link kopieren
Hier hetzelfde verhaal. Heb het de laatste tijd al bij meerdere topics gehad. Op het moment dat ik het topic open staat er dat ik al gestemd heb.
Zijn jullie vlak daarvoor wel ingelogd geweest?

Dan ligt het ws aan de cookies op jullie computer....nog niet geleegd bij het afsluiten.
Alle reacties Link kopieren
Xander68 schreef op 18 maart 2008 @ 12:33:

Zijn jullie vlak daarvoor wel ingelogd geweest?

Dan ligt het ws aan de cookies op jullie computer....nog niet geleegd bij het afsluiten.




nope.

log hier zelden in, reageer ook weinig.

schoon mn pc regelmatig op dus dat kan het niet zijn.
Alle reacties Link kopieren
Het is een hoogwaardige poll-programma waarin er vanuit gegaan wordt dat de mensen die zich aangesproken voelen door een topic of vraagstelling dit topic zullen openen en een bepaald antwoord zullen geven. Meestal bevestigend. Hier hoef je verder niets voor te doen. Ook je forumgeschiedenis wordt meegenomen, als je daar een bezwaar tegen hebt moet je idd regelmatig je cookies verwijderen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Dat probleem was er een tijdje geleden ook. Ik ga het weer melden.
Alle reacties Link kopieren
Soundpost schreef op 18 maart 2008 @ 13:38:

Het is een hoogwaardige poll-programma waarin er vanuit gegaan wordt dat de mensen die zich aangesproken voelen door een topic of vraagstelling dit topic zullen openen en een bepaald antwoord zullen geven. Meestal bevestigend. Hier hoef je verder niets voor te doen. Ook je forumgeschiedenis wordt meegenomen, als je daar een bezwaar tegen hebt moet je idd regelmatig je cookies verwijderen ;-)




toch wel fijn dat de VIVA zich aanpast bij onze regering door voor ons te beslissen :-p

zie in ieder geval wel dat ik niet de enige ben bij wie dit gebeurt dus ben minder dement dan ik dacht 8-P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven