Mode & Beauty alle pijlers

Mooie jurk voor bruiloft

05-04-2012 17:39 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben uitgenodigd voor de bruiloft van een hele goede vriendin van mij en wil natuurlijk gaan shoppen voor een leuke jurk!

Hebben jullie tips waar mooie jurken te koop zijn? Ik kan tig steden af gaan lopen, maar daar heb ik de tijd niet echt voor.
Alle reacties Link kopieren
'mooie jurken'? Kun je misschine iets specifieker uitleggen wat voor jurk je zoekt?



is er een dressciode en zo ja hoe luidt die?



Wil je een cocktail jurk, een galajurk, een nette jurk, wat voor jurk??
Alle reacties Link kopieren
Jaja ik ben weer lekker vaag..

Ik heb nog geen uitnodiging op de post ontvangen (en kan ook niet met mn vriendin bellen vanwege Vodafonestoring) dus weet nog niet of er een dresscode is. Ga daarom ook nog niets kopen, maar wil me oriënteren.

Ik ben als daggast uitgenodigd (wat dat ook mag voorstellen.. iemand die daar ervaring mee heeft?) dus het lijkt mij handig om een jurk te hebben die voor het gehele programma geschikt is. Heb hier totaal geen ervaring mee, dus please help!
Alle reacties Link kopieren
Kijk anders alvast even bij de bruiloftsjurken van afelopen week. Staan echt veel mooie jurken en goede tips in! Succes
Alle reacties Link kopieren
Steps heeft erg mooie, maar de kans is groot dat je niet de enige bent met die jurk op de bruiloft.

En ik heb laatst een superleuke jurk gekocht bij Primark, was er echt niet af te zien en die kostte 13 euro. Als je daar ver uit de buurt woont weet niemand dat je daar je jurk hebt gekocht. (je hoeft je er ook niet voor te schamen dacht ik)



Ik weet niet waar je woont dus ik ken ook niet meer winkels met jurken.





Denk je ook aan een jasje/vestje voor als het niet zo warm is? En ik had destijds een panty en een legging die bij de jurk passen (ivm weer) en extra schoenen bij me.



Heel veel succes!
klik
Alle reacties Link kopieren
Karen Millen heeft prachtige jurkjes, maar voor je portemonnee is het iets minder prachtig. Daarnaast hebben vriendinnen van mij weleens bij Bon Prix besteld. Die heeft echt hele leuke jurken voor een paar euro.
Hier waakt de enige echte Barones
Alle reacties Link kopieren
Heb je aan het einde van de middag geen tijd om je op te frissen?

Ik zou wel 2 outfits kiezen trouwens.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
zalando heeft ook heel veel leuke jurken.

Ook handig als je weinig tijd hebt, want je kunt het lekker thuis passen. Als je er meerdere besteld, kun je passen en er een paar dagen over denken, stuur je de rest daarna gewoon terug. Nadeel is wel dat je die ook vooruit moet betalen en dat kan best oplopen als je er een aantal besteld.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond deze wel erg leuk. Niet heel duur en makkelijk via wehkamp te bestellen.



http://www.wehkamp.nl/dam ... ax=260&F=1,2,19,6,17&SM=0
quote:Tickel schreef op 05 april 2012 @ 19:28:

Heb je aan het einde van de middag geen tijd om je op te frissen?

Ik zou wel 2 outfits kiezen trouwens.

Waarom dat dan? Ik ben zelf getrouwd, maar heb niemand gezien die zich om is gaan kleden hoor. Wat moet je op zo'n dag doen? Mee naar de plechtigheid, zitten, taart eten, drankje drinken, eten en een feestje vieren. Dat kan toch prima in 1 jurk



Ik heb bij www.topvintage.nl een jurk besteld afgelopen week voor een bruiloft in september. Eg goede service en mooie jurk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivetje schreef op 06 april 2012 @ 12:00:

[...]



Waarom dat dan? Ik ben zelf getrouwd, maar heb niemand gezien die zich om is gaan kleden hoor. Wat moet je op zo'n dag doen? Mee naar de plechtigheid, zitten, taart eten, drankje drinken, eten en een feestje vieren. Dat kan toch prima in 1 jurk



Ik heb bij www.topvintage.nl een jurk besteld afgelopen week voor een bruiloft in september. Eg goede service en mooie jurk!

Natuurlijk kun je de hele dag in dezelfde outfit gaan. Ik laat het afhangen van het programma.

Op mijn bruiloft werd er wel omgekleed, of gingen mensen die dichtbij woonde even naar huis. (daar was ook meer dan genoeg tijd voor)

Misschien is er een dresscode voor de avond? Lijkt mij niet fijn om de hele dag in je cocktailjurk te lopen.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven