Seks
alle pijlers
niet safe swingen?
maandag 17 maart 2008 om 11:54
Eigenlijk dacht ik dat swingers altijd en overal met hun swingpartners veilige seks hadden. Ongeacht of ze nou wel of niet vaker met hetzelfde stel daten....
Maar ik ben erachter gekomen dat er een heleboel mensen die we min of meer kennen het niet veilig doen. Terwijl er op hun profiel het een en ander staat over soa's en over je verantwoordelijkheid nemen, bladiebladiebla....
Het zijn stellen die behoorlijk vaak swingen en zich wel vaak laten testen op soa's. Dus omdat ze zich vaak zo laten testen, meer dan 4 x per jaar vinden ze het vaak niet nodig om condooms te gebruiken. Ze verwachten dit ook van hun partners.
Een swingersstel, net nieuw in de wereld, waar ik mee heb zitten telefoneren vertelde dat ze zijn ontgroend door zo'n stel, en onder invloed van het een en ander werd er zonder condooms geneukt. Heel onnozel. Dit nieuwe stel werd verteld dat dit heel normaal is.
Ik vind het eigenlijk heel schokkend. Had dit ook nooit verwacht in deze tijd. Ik dacht eigenlijk dat dit alleen op parkings zou gebeuren met aso-stellen, je weet wel, van die Jambers-types. Maar dit lijken heel "nette" en intelligente stellen. Duhhh.
Of denken jullie ook zo makkelijk hierover en vinden jullie dat ik overdrijf?
En zijn er (hier) meer stellen die zich liever vaker laten testen dan condooms gebruiken?
Maar ik ben erachter gekomen dat er een heleboel mensen die we min of meer kennen het niet veilig doen. Terwijl er op hun profiel het een en ander staat over soa's en over je verantwoordelijkheid nemen, bladiebladiebla....
Het zijn stellen die behoorlijk vaak swingen en zich wel vaak laten testen op soa's. Dus omdat ze zich vaak zo laten testen, meer dan 4 x per jaar vinden ze het vaak niet nodig om condooms te gebruiken. Ze verwachten dit ook van hun partners.
Een swingersstel, net nieuw in de wereld, waar ik mee heb zitten telefoneren vertelde dat ze zijn ontgroend door zo'n stel, en onder invloed van het een en ander werd er zonder condooms geneukt. Heel onnozel. Dit nieuwe stel werd verteld dat dit heel normaal is.
Ik vind het eigenlijk heel schokkend. Had dit ook nooit verwacht in deze tijd. Ik dacht eigenlijk dat dit alleen op parkings zou gebeuren met aso-stellen, je weet wel, van die Jambers-types. Maar dit lijken heel "nette" en intelligente stellen. Duhhh.
Of denken jullie ook zo makkelijk hierover en vinden jullie dat ik overdrijf?
En zijn er (hier) meer stellen die zich liever vaker laten testen dan condooms gebruiken?
dinsdag 18 maart 2008 om 16:20
dinsdag 18 maart 2008 om 16:32
Geve mafkees, ik bedenk me net.... hoe leuk zou het niet zijn om jouw gespleten tong met twee handen vast te pakken en dan heel langzaam verder open te scheuren....
Maar om toch even te reageren, ik vind flirten heerlijk, irl, op internet en dus ook hier.
Heb ik dames ontmoet van het forum? Ja hoor. En het waren zonder uitzondering hele leuke interessante dames, alle 900 ( ).
Wat jij daar van vind, dat zal me eigenlijk worst wezen.
Maar waarom je dat nou zo interesseert dat wil ik dan wel weer weten, hahaha.
Overigens is mijn stoute periode zo'n beetje voorbij.
Ik heb me toch een dame ontmoet... ben er bijna stil van..
Als je over een tijdje een kerel ziet op de relatiepijler die dagelijks nieuwe ideetjes vraagt om zijn lief NOG MEER te verwennen, dan weten jullie wie het is
Maar om toch even te reageren, ik vind flirten heerlijk, irl, op internet en dus ook hier.
Heb ik dames ontmoet van het forum? Ja hoor. En het waren zonder uitzondering hele leuke interessante dames, alle 900 ( ).
Wat jij daar van vind, dat zal me eigenlijk worst wezen.
Maar waarom je dat nou zo interesseert dat wil ik dan wel weer weten, hahaha.
Overigens is mijn stoute periode zo'n beetje voorbij.
Ik heb me toch een dame ontmoet... ben er bijna stil van..
Als je over een tijdje een kerel ziet op de relatiepijler die dagelijks nieuwe ideetjes vraagt om zijn lief NOG MEER te verwennen, dan weten jullie wie het is
dinsdag 18 maart 2008 om 16:54
dinsdag 18 maart 2008 om 16:58
Stout,waarom laat jij je toch nog steeds door Geve op de kast jagen??
Volgens mij denk hij werkelijk dat hij 'ons vrouwen' tegen 'types als jouw' in bescherming moet nemen. Dat wij daarvoor zelf niet slim genoeg zijn of zo.....
Maar wie weet kun jij hem bijles in flirten geven, ook al acht ik die kans niet groot.
Maar eens, vragenuurtje bij BGB en Doddie staat hoog op mijn verlanglijstje.
Volgens mij denk hij werkelijk dat hij 'ons vrouwen' tegen 'types als jouw' in bescherming moet nemen. Dat wij daarvoor zelf niet slim genoeg zijn of zo.....
Maar wie weet kun jij hem bijles in flirten geven, ook al acht ik die kans niet groot.
Maar eens, vragenuurtje bij BGB en Doddie staat hoog op mijn verlanglijstje.
dinsdag 18 maart 2008 om 17:19
dinsdag 18 maart 2008 om 17:45
Waarom ontopic? Veel te leuk dit.
Omdat jullie vrouwen zijn, en ik een intellectueel superieure man zal ik nog een hint geven...
Je moet niet kijken bij de validaties maar bij de vriendjes (validaties zijn stom...) en dan bij dat andere vriendje, snap je?
Wel snel zijn hoor, want ook daar ga ik stoppen met stout zijn!
Omdat jullie vrouwen zijn, en ik een intellectueel superieure man zal ik nog een hint geven...
Je moet niet kijken bij de validaties maar bij de vriendjes (validaties zijn stom...) en dan bij dat andere vriendje, snap je?
Wel snel zijn hoor, want ook daar ga ik stoppen met stout zijn!
dinsdag 18 maart 2008 om 18:02
Wat grappig zeg, ik ben er over aan het denken om een cursus leuk en vrouwvriendelijk versieren op te zetten voor malloten. voor 250 euro per boerendeelnemer leg ik het uit.
Gaat een hele mooie onderneming worden, mijn belacheloos mooie en leuke nieuwe lief erbij, zwijmelend aan mijn voeten...
Dat moet haast wel een succes worden.
Ik ga meteen kerels ronselen op Geenstijl en Telegraaf.nl
dinsdag 18 maart 2008 om 18:18
mm, het zoeken houdt voor mij op. Aangezien ik (nog) geen betalend lid ben van SDC kan ik geen vriendjes bekijken.
Dus Stout, your mystery blijft voor mij unsolved hahaha!
En voor ik over me heen krijg dat ik dan maar moet gaan betalen en dus alleen maar rondsnuffel: Wij hebben op diverse sites ons profiel staan, ja ook op betalende sites, en vinden het nu ff genoeg.......
Dus Stout, your mystery blijft voor mij unsolved hahaha!
En voor ik over me heen krijg dat ik dan maar moet gaan betalen en dus alleen maar rondsnuffel: Wij hebben op diverse sites ons profiel staan, ja ook op betalende sites, en vinden het nu ff genoeg.......
dinsdag 18 maart 2008 om 18:24