Fashionista's Meet Again (deel 71)
zaterdag 31 maart 2012 om 22:25
Deel 71 al weer van dit topic voor intelligente vrouwen met een oppervlakkig randje . Waarin Fashionista's elkaar weer gaan ontmoeten, en waarin we verder praten over alles dat van levensbelang is, of helemaal niet. Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie, WOG/SOG, een goed gesprek, DIY tips, een luisterend oor of briljant advies. En waarin we blijven duimen voor de terugkeer van de plaatjes.
Link naar deel 70.
Link naar deel 70.
zaterdag 7 april 2012 om 13:03
zaterdag 7 april 2012 om 13:05
quote:princessetamtam schreef op 07 april 2012 @ 12:55:
met plaatjes wel DR, zonder is maar linkjes klikken en dus niet leuk.
*smeekt viva om plaatjes plakken*
maar wie speelt fred met zijn fashionboekje en vals commentaar ?
Gewoon ieder om de beurt, lijkt me lachen. En Fred valt nog wel mee met zijn valse commentaar, wat een wijvennijd weer deze week zeg, jömig *doet een roz*
Volgens mij mis ik dat andere-vrouwen-afzeik-gen, kan wel een keer een opmerking maken maar afzeiken om het afzeiken, nuh. Niet echt.
met plaatjes wel DR, zonder is maar linkjes klikken en dus niet leuk.
*smeekt viva om plaatjes plakken*
maar wie speelt fred met zijn fashionboekje en vals commentaar ?
Gewoon ieder om de beurt, lijkt me lachen. En Fred valt nog wel mee met zijn valse commentaar, wat een wijvennijd weer deze week zeg, jömig *doet een roz*
Volgens mij mis ik dat andere-vrouwen-afzeik-gen, kan wel een keer een opmerking maken maar afzeiken om het afzeiken, nuh. Niet echt.
zaterdag 7 april 2012 om 13:10
dat is idd wel minder pix of juist goed hoe je het bekijkt dat wij hier allemaal toch respect voor elkaar hebben, ach ja het is ook geen tv natuurlijk, zolang wij maar plezier erom hebben.
ik wil best af en toe eens fred spelen, waarom niet ?
op zich valt onze stylist van de sterren ook wel mee, hij heeft vaak wel gelijk maar het valt op dat kandidates toch vaak echt de plank misslaan, op een manier die je niet van ze verwacht, dat lijkt toch echt doorgestoken kaart.
ik wil best af en toe eens fred spelen, waarom niet ?
op zich valt onze stylist van de sterren ook wel mee, hij heeft vaak wel gelijk maar het valt op dat kandidates toch vaak echt de plank misslaan, op een manier die je niet van ze verwacht, dat lijkt toch echt doorgestoken kaart.
zaterdag 7 april 2012 om 13:13
Vind het erg tenenkrommend, wat ik tot nu toe heb gezien. Vond het vreemd dat diegene met de meest eigen stijl (lolita) zo in de zeik gezet werd. Stelletje jaloerse meiden. Oké, je houd ervan of niet maar respecteer elkaars stijl toch ipv af te kraken. Of dat ze zelf allemaal zo geweldige stijl hadden. As If.
zaterdag 7 april 2012 om 13:17
zaterdag 7 april 2012 om 13:19
quote:pixie_x schreef op 07 april 2012 @ 13:17:
Daarom neem ik het ook op en kijk ik het in het weekend als marathon. Dr is verder toch niks op tv vind ik.ik heb om 8 uur toch meestal niets te doen, dan kan ik net zo goed deze haat en nijd kijken.
en mezelf stiekem prijzen om mijn betere shoppingskills
Daarom neem ik het ook op en kijk ik het in het weekend als marathon. Dr is verder toch niks op tv vind ik.ik heb om 8 uur toch meestal niets te doen, dan kan ik net zo goed deze haat en nijd kijken.
en mezelf stiekem prijzen om mijn betere shoppingskills
zaterdag 7 april 2012 om 13:29