Mode & Beauty alle pijlers

Fashionista's Meet Again (deel 71)

31-03-2012 22:25 2964 berichten
Deel 71 al weer van dit topic voor intelligente vrouwen met een oppervlakkig randje . Waarin Fashionista's elkaar weer gaan ontmoeten, en waarin we verder praten over alles dat van levensbelang is, of helemaal niet. Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie, WOG/SOG, een goed gesprek, DIY tips, een luisterend oor of briljant advies. En waarin we blijven duimen voor de terugkeer van de plaatjes.

Link naar deel 70.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgieBrown schreef op 07 april 2012 @ 12:56:

Ik ben helemaal niet zo enthousiast over schoonmaken, maar ik vind het hier 'vies' en dat irriteert me. Dus tja... Bovendien, als ik het heb gedaan word ik er wel heel blij van.Dan heb je wel eer van je werk, vind ik
quote:princessetamtam schreef op 07 april 2012 @ 12:55:

met plaatjes wel DR, zonder is maar linkjes klikken en dus niet leuk.

*smeekt viva om plaatjes plakken*

maar wie speelt fred met zijn fashionboekje en vals commentaar ?

Gewoon ieder om de beurt, lijkt me lachen. En Fred valt nog wel mee met zijn valse commentaar, wat een wijvennijd weer deze week zeg, jömig *doet een roz*

Volgens mij mis ik dat andere-vrouwen-afzeik-gen, kan wel een keer een opmerking maken maar afzeiken om het afzeiken, nuh. Niet echt.
dat is idd wel minder pix of juist goed hoe je het bekijkt dat wij hier allemaal toch respect voor elkaar hebben, ach ja het is ook geen tv natuurlijk, zolang wij maar plezier erom hebben.

ik wil best af en toe eens fred spelen, waarom niet ?

op zich valt onze stylist van de sterren ook wel mee, hij heeft vaak wel gelijk maar het valt op dat kandidates toch vaak echt de plank misslaan, op een manier die je niet van ze verwacht, dat lijkt toch echt doorgestoken kaart.
Ik maak ook weleens een opmerking, maar dat afzeikgen mis ik ook.
Vind het erg tenenkrommend, wat ik tot nu toe heb gezien. Vond het vreemd dat diegene met de meest eigen stijl (lolita) zo in de zeik gezet werd. Stelletje jaloerse meiden. Oké, je houd ervan of niet maar respecteer elkaars stijl toch ipv af te kraken. Of dat ze zelf allemaal zo geweldige stijl hadden. As If.
het is ook oneerlijk, eerst kraak je iemands stijl af en vervolgens geef je ze laag punt omdat de gekozen look niet hun stijl weergeeft.

ik ben misschien ook geen ''echte'' vrouw, wie weet maar dan verdien je toch juist een hoger punt ?
Ik heb het hele programma nog nooit gezien. Mis ik iets. Echt bedoel ik? Want dan zet ik het een keer aan. Ws is het hele gedoe van begin tot eind geregisseerd.
En als het al haar eigen stijl was, was het niet geschikt voor de bruiloft (als ik zo'n Lolitavriendin had, dan zou het met echt niet uitmaken of ze haar eigen stijl zou dragen tijdens mijn bruiloft, ik zou het alleen maar kunnen waarderen)
eens pix, die lolita kreeg er wel erg van langs.

de anderen zijn ook niet echt geweldig, ok ik vind merel wel gaaf natuurlijk maar goed dat ligt voor de hand.

vooral haar kapsel vind ik heel mooi.
quote:GeorgieBrown schreef op 07 april 2012 @ 13:14:

Ws is het hele gedoe van begin tot eind geregisseerd.

Volgens mij ook hoor.

Het is vermakelijk, shoppende vrouwen kijken, zeurende vrouwen kijken. Echte trashtv voor als je anders niks te doen hebt
het is de moeite niet om de tv aan te zetten, GB, het is echt trash-tv.

ik kijk alleen maar omdat ik eerst over las en toen wilde ik er gezichten bij zien, nu ben ik een beetje verslaafd .
Daarom neem ik het ook op en kijk ik het in het weekend als marathon. Dr is verder toch niks op tv vind ik.
Plus de reclames duren zo 8 minuten en er is veel herhaling dus dat kan ik mooi doorspoelen.
quote:pixie_x schreef op 07 april 2012 @ 13:17:

Daarom neem ik het ook op en kijk ik het in het weekend als marathon. Dr is verder toch niks op tv vind ik.ik heb om 8 uur toch meestal niets te doen, dan kan ik net zo goed deze haat en nijd kijken.

en mezelf stiekem prijzen om mijn betere shoppingskills
Vroegah kwamen er nog goede films op tv in het weekend, of een leuke spelshow of een talentenjacht (Idols/Xfactor, rest vind ik niks) maar bij gebrek aan is dit wel een leuk tijdverdrijf
quote:pixie_x schreef op 07 april 2012 @ 13:17:

[...]

Volgens mij ook hoor.

Het is vermakelijk, shoppende vrouwen kijken, zeurende vrouwen kijken. Echte trashtv voor als je anders niks te doen hebt In dat geval heb ik áltijd iets anders te doen.
ik zou gewoon naar de steps gaan als kandidate, die doen ook mee aan de fashioncheque, daar een basisoutfit kopen en die elders afstylen, dat zou niet langer als een klein uur duren, misschien wel korter.
Heb op aanraden van VD weer een deense serie gedownload en die kijk ik dan. Leuk. En anders huur of download ik een film. Of lees ik een boek. Of (meestal) hang ik hier rond.

Ik heb zin in de meet!!!
Leg me het concept eens uit...
5 Vrouwen krijgen een opdracht om voor een fictieve gelegenheid een outfit te shoppen, met 400,- euro aan fashioncheques.

Daarna presenteren ze de outfit op de catwalk en mogen de andere 4 het afzeiken en een cijfer geven.
En Fred schrijf ook een cijfer in zijn almachtige modeboekje, wat op vrijdag wordt onthuld zodat er tijdens de tussenstand nog niet duidelijk is wie er gaat winnen.

Winnares krijgt voor 1000,- aan fashioncheques.
En de titel Shopping Queen.
400 euro is best een flink bedrag. Daar kun je wel iets voor doen.

Als ik dat te besteden had kocht ik 1 statement piece en de rest shopte ik dan bij hennes/bershka/new yorker bij elkaar denk ik.
En who (tf) is Fred?
quote:GeorgieBrown schreef op 07 april 2012 @ 13:23:

En anders huur of download ik een film. Of lees ik een boek. Of (meestal) hang ik hier rond.

Ik heb zin in de meet!!!

Ik ook

Zijn trouwens ook goede tijdsbestedingen, vooral die laatste

Ik ga vanavond na de SQmarathon deze film of deze kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven