Alle TTTOT-ers verzamelen!
woensdag 28 maart 2012 om 22:32
Als pasbenoemd President van de TTTOT* open ik hierbij ons eigen topic. (decreet twee).
Hier kunnen we alle decreten melden, net als gezellige kletstopics signaleren.
Dames: go your gang!
*Troll Topic Take Over Team
**Disclaimer: dit topic is niet bedoelt als troll-hunting topic, noch om bepaalde forummers een veer in de reet te steken of juist van het forum te jagen. Dit topic is bedoelt om Viva weer Viva te maken: gezellig ouwenelen over helegaar niets!
(t is maar goed dat we geen plaatjes kunnen plakken, want ik heb nog steeds geen idee hoe dat moet!)
Hier kunnen we alle decreten melden, net als gezellige kletstopics signaleren.
Dames: go your gang!
*Troll Topic Take Over Team
**Disclaimer: dit topic is niet bedoelt als troll-hunting topic, noch om bepaalde forummers een veer in de reet te steken of juist van het forum te jagen. Dit topic is bedoelt om Viva weer Viva te maken: gezellig ouwenelen over helegaar niets!
(t is maar goed dat we geen plaatjes kunnen plakken, want ik heb nog steeds geen idee hoe dat moet!)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
dinsdag 10 april 2012 om 21:34
dinsdag 10 april 2012 om 21:36
quote:missy_acy schreef op 10 april 2012 @ 21:34:
Kelder van Hasse:
http://weblogs.vpro.nl/ra ... 009/11/jort_kelder_11.jpgIk heb Jort in de Kelder! Hoera! Kunnen we eensch fijn bomen over ijskasten, plee's en anderssoortige kakkineuze bezigheden! Hoera!
Kelder van Hasse:
http://weblogs.vpro.nl/ra ... 009/11/jort_kelder_11.jpgIk heb Jort in de Kelder! Hoera! Kunnen we eensch fijn bomen over ijskasten, plee's en anderssoortige kakkineuze bezigheden! Hoera!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
dinsdag 10 april 2012 om 21:37
he ho stoooop!
rustig an met schrijven. Ik hou jullie niet bij
Is er nog champie over voor me als slaapmutsje?
*mental noot bijgelezen tot pag 108*
niet over de 3000 gaan hoor vannacht. K heb nog niet gepakt voor onze verhuizing naar t mooie engeland.
Ik ga ook meteen weer. m'n avond is al op.
Slaap zacht Mädchen.
rustig an met schrijven. Ik hou jullie niet bij
Is er nog champie over voor me als slaapmutsje?
*mental noot bijgelezen tot pag 108*
niet over de 3000 gaan hoor vannacht. K heb nog niet gepakt voor onze verhuizing naar t mooie engeland.
Ik ga ook meteen weer. m'n avond is al op.
Slaap zacht Mädchen.
dinsdag 10 april 2012 om 21:38
quote:pimpelmeesje67 schreef op 10 april 2012 @ 21:35:
Lieve meisjes, als ik de rest van de avond erg stil ben, komt dat omdat ik op m'n handen zit....*hasse neemt pimpelmeesjes handen in de hare, aait over de vingertjes heen en fluistert: je kán het meeske, je bent sterk, je bent prachtig, je bent een heuse bíkkel!*
Lieve meisjes, als ik de rest van de avond erg stil ben, komt dat omdat ik op m'n handen zit....*hasse neemt pimpelmeesjes handen in de hare, aait over de vingertjes heen en fluistert: je kán het meeske, je bent sterk, je bent prachtig, je bent een heuse bíkkel!*
dinsdag 10 april 2012 om 21:42
dinsdag 10 april 2012 om 21:43
Zet een grote bak met nibbits, een met paprika-chips, een gewone en (mijn persoonlijke favo) tucjes in knoflook-tuinkruiden smaak!
Oh en grijpt gelijk een nieuwe fles Bolli, want dat verdienen wij gewoon!
Oh en grijpt gelijk een nieuwe fles Bolli, want dat verdienen wij gewoon!
dinsdag 10 april 2012 om 21:43
dinsdag 10 april 2012 om 21:45
dinsdag 10 april 2012 om 21:48
*rent naar de keuken, grijpt de rum, honing, citroensap en kookt wat water* Zo Suusje: nu vast onder het dekentje op de bank bij de open haard, zie je m lekker knapperen? En deze nu opdrinken jij! Verzacht je keel en je word er lekker warm en rozig van! Hup, hup!
(wie had er ooit gedacht dat er zo'n Florence Nightingale in mij school!)
(wie had er ooit gedacht dat er zo'n Florence Nightingale in mij school!)
dinsdag 10 april 2012 om 21:49
dinsdag 10 april 2012 om 21:51
quote:secondhandsuus schreef op 10 april 2012 @ 21:49:
Dankjewel Maja en Hasse!
Zou het ook werken trouwens zonder rum? Heb ik niet in huis...Iets anders van sterke drank? Whiskey of iets dergelijks? En anders kun je ook gluhwein maken? Of zo?
Dankjewel Maja en Hasse!
Zou het ook werken trouwens zonder rum? Heb ik niet in huis...Iets anders van sterke drank? Whiskey of iets dergelijks? En anders kun je ook gluhwein maken? Of zo?