Alle TTTOT-ers verzamelen!

28-03-2012 22:32 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als pasbenoemd President van de TTTOT* open ik hierbij ons eigen topic. (decreet twee).

Hier kunnen we alle decreten melden, net als gezellige kletstopics signaleren.

Dames: go your gang!

*Troll Topic Take Over Team

**Disclaimer: dit topic is niet bedoelt als troll-hunting topic, noch om bepaalde forummers een veer in de reet te steken of juist van het forum te jagen. Dit topic is bedoelt om Viva weer Viva te maken: gezellig ouwenelen over helegaar niets!

(t is maar goed dat we geen plaatjes kunnen plakken, want ik heb nog steeds geen idee hoe dat moet!)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Hier heet dat grog; thee, citroen honing en rum...

En dan slaap je lekker!
quote:missy_acy schreef op 10 april 2012 @ 21:50:

Hasse! Ik doe altijd: citroen, honing, gember, en cognac.Met cognac kan ook! Maar gember vind ik om te :puke: zo vies... En dat voor iemand die in een toko is opgegroeid....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ik heb al 2jaar zeker niets van sterke drank in huis. Kan ik niet vanaf blijven, en als je probeert zwanger te worden is voorkomen beter dan genezen...
*leest bij in half time*

Angel, geen Engels voetbal vanavond, wel Barcelona

Ik duik zo weer mijn bedje in met de 2e helft en dan blijf ik lekker liggen.

Tot morgen schatjes

Love my toties
Grog, inderdaad! Zo noemde m'n vader dat! Was t helemaal vergeten.
Grog

Grog is een alcoholische mengdrank gemaakt van water en rum. De drank is geïntroduceerd bij de Royal Navy door admiraal Edward Vernon op 21 augustus 1740. Moderne versies van de drank bevatten soms: citroensap, limoensap, kaneel of suiker om de smaak te verbeteren. Rum met water stond ook wel bekend als 'bumboo', deze vorm was erg populair bij piraten en handelaren.
quote:secondhandsuus schreef op 10 april 2012 @ 21:53:

Ik heb al 2jaar zeker niets van sterke drank in huis. Kan ik niet vanaf blijven, en als je probeert zwanger te worden is voorkomen beter dan genezen...Doe het dan zónder drank: alleen citroensap, suiker en heet water... Is vast niet zó lekker, maar ach, het verzacht wel...
Scamp, slaap lekker straks!
Scamp± slaap lekker :-).

Ik ga m'n laptop verhuizen, naar boven.

Wordt hier ruzie om de afstandbediening
Slaap lekker Scamp!
quote:grobbekuiken schreef op 10 april 2012 @ 18:55:

[...]

Wie is Jan? Dat kan vannacht Piet zijn en morgen Sjaak of Karel. Maar het liefst droom ik over Shemar Moore.... daar heb ik een enorme (RL)crush op.
Allemachtig! Wat is hier gebeurd vandaag?! Hoe moet ik dit bijlezen???
quote:yezka schreef op 10 april 2012 @ 22:03:

Allemachtig! Wat is hier gebeurd vandaag?! Hoe moet ik dit bijlezen??? dit is het resultaat van om iemand heen forummen
Sorry Yezka... Het was zo gezellig vanaaf! Wil je ook een Bolli of liever een Stolli?
quote:yezka schreef op 10 april 2012 @ 22:03:

Allemachtig! Wat is hier gebeurd vandaag?! Hoe moet ik dit bijlezen???

Heel simpel, je klikt op vorige pagina en gaat dan met je ogen over de letters. Je hersens maken er dan letters en woorden en zinnen van. :-)

Succes Yez!
Wat is Bolli en wat is Stolli trouwens?
quote:angel__ schreef op 10 april 2012 @ 22:06:

Wat is Bolli en wat is Stolli trouwens?Dat weet ik dus ook al helemaal niet...
Of je leest gewoon niet bij en springt er in.
Bolls en ?
quote:angel__ schreef op 10 april 2012 @ 22:05:

[...]

Heel simpel, je klikt op vorige pagina en gaat dan met je ogen over de letters. Je hersens maken er dan letters en woorden en zinnen van. :-)

Succes Yez!En gaan we nou bij de hand doen?

Wat is Bolli en wat is Stolli trouwens?Ja inderdaad...
Truste Scamp!

Yez en Molly!

Ik rook gewoon een dikke djongo jonguh, slaapjelekkahop....

Wat is Bolli en wat is Stolli trouwens?Nooit naar Absolutely Fabulous gekeken? Die drinken daar twee 'dames' in copieuze hoeveelheden, Bolli en Stolli (dat wil zeggen: het megadure Bollinger champagne en het net zo megadure Stolichnaya wodka)
quote:Hasse88 schreef op 10 april 2012 @ 22:11:

[...]

Nooit naar Absolutely Fabulous gekeken? Die drinken daar twee 'dames' in copieuze hoeveelheden, Bolli en Stolli (dat wil zeggen: het megadure Bollinger champagne en het net zo megadure Stolichnaya wodka)

Gemixt in een champagne glas

Slaap lekker iedereen
Ooooooooh! Doe mij maar een Stolli dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven