Alle TTTOT-ers verzamelen, part2

11-04-2012 12:34 2953 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan de rand van een bos en een weids landschap staat ons clubhuis.

Samengekomen om trollen te vangen, maar uitgegroeid tot een liefdevol topic. Onze oorsprong zullen we nooit vergeten, evenals de hoop op een lange forumvriendschap.

Als serieus, sexy en schattig TTTOT-je, mag ik ons tweede eigen topic openen.

24-6-2012/25-06-2012: Bruiloft Molly en Suus

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij éen

Dames, ga je gang en praat maar weer een heel topic vol. 3000 onbeschreven berichtjes wachten op jullie komst!
Ik denk dat de reden forum diarree is.
En dat alle topics dezelfde vraagstelling hadden, of zoals hij het noemt; een thema...

Ik denk dat hij zo frusti was dat hij hier genegeerd werd, dat hij de aandacht van andere forummers probeerden te genereren, ook DAT is heimelijk mislukt, je zou toch bijna meelij krijgen
Geen meelij, nul niks nadda noppes

Ben erg trots op mezelf al zeg ik het zelf.

Tzip, jouw avatar, ik denk bij haar altijd aan een vrouw uit de jaren 20 maar ik zie nu pas dat ze rookt en dat je haar longen ziet
quote:scamp schreef op 11 april 2012 @ 15:06:

Oh, nee ik heb de cursus gemist.

Ahhh ik wil met de mini totjes spelen in de jacuzzi

Hoeveel mini en midi totjes hebben we hier?

Mini's en midi's? Ben ik dan een Tottt-fossiel?

*gaat met andere fossiel Scamp aan de Champ in de jakoessie* Kan 1 van de mini's mijn glaasje bijvullen, dank! '-)
Medelijden? Echt niet!!

En mini's en midi's? Ik heb er 2 die aan 't oefenen zijn voor puber, en die willen echt niet meer voor mini uitgemaakt worden!
quote:scamp schreef op 11 april 2012 @ 15:46:

Geen meelij, nul niks nadda noppes

Ben erg trots op mezelf al zeg ik het zelf.

Tzip, jouw avatar, ik denk bij haar altijd aan een vrouw uit de jaren 20 maar ik zie nu pas dat ze rookt en dat je haar longen ziet Beiden klopt, denk er blond haar bij en dan zou ik het kunnen zijn!
quote:tzippa schreef op 11 april 2012 @ 15:46:

[...]

Mini's en midi's? Ben ik dan een Tottt-fossiel?

*gaat met andere fossiel Scamp aan de Champ in de jakoessie* Kan 1 van de mini's mijn glaasje bijvullen, dank! '-)

Ik denk niet dat de midi's nog in ons bad willen. Daar zijn ze te stoer voor

Mini's vinden het tenminste nog leuk om glaasjes te schenken.
quote:angel__ schreef op 11 april 2012 @ 14:25:

MJDH: Kunnen we de cursus nogmaals volgen??

Hier is het ook een werkwoord.Maar natuurlijk engeltje. Volgende week maandagochtend 10.00 uur, mocht het nog nodig zijn.Ik denk dat Hasse trots op ons kan zijn.
quote:tzippa schreef op 11 april 2012 @ 15:44:

En dat alle topics dezelfde vraagstelling hadden, of zoals hij het noemt; een thema...

Ik denk dat hij zo frusti was dat hij hier genegeerd werd, dat hij de aandacht van andere forummers probeerden te genereren, ook DAT is heimelijk mislukt, je zou toch bijna meelij krijgen

Ja..........

Bijna..........
Ik wil ook meespelen met de mini´s. De midi´s mogen hun frustraties uiten bij mij over ouders, vriendjes-vriendinnetjes enzo.

Vind ik altijd wel grappig om te horen :D
Hai, ben weer terug! Was toch konijnen en kippen aaien!

Kleintjes slapen nu net even, moe van achter de geiten aangaan. 1 van de geiten is bevallen van 2 lammetjes

Nog iets gebeurd?
quote:missy_acy schreef op 11 april 2012 @ 16:05:

Kleintjes slapen nu net even, moe van achter de geiten aangaan. 1 van de geiten is bevallen van 2 lammetjes

Nog iets gebeurd?Iemand had last van diarree en de modjes hebben hem Norit toegediend!!!!!!!!!
quote:mjdh schreef op 11 april 2012 @ 16:07:

[...]

Iemand had last van diarree en de modjes hebben hem Norit toegediend!!!!!!!!!En icm de gaskachel van Yex is het diegene fataal geworden
ik zie t in t modjes topic!
*legt een extra pakje norit klaar voor het geval het nodig is*
Ik heb zin in chips!!
quote:missy_acy schreef op 11 april 2012 @ 16:05:

Nog iets gebeurd?

Ons tweede topic is geopend, Norit toegediend door de modjes, uhh en verder weet ik t niet
Ik geef de mosterd er wel bij!
quote:Weekend schreef op 11 april 2012 @ 16:21:

Ik heb zin in chips!!

Hier weekend; cheeseunion, ik zit er nu in te graaien terwijl ik op dieet ben, dus je mag de hele zak hebben

Ik ga even boodschapjes doen, gras en wortels enzo. Iemand nog iets nodig?
ik lach me gek, topic diarree!!! Was hij boos ofzo?

*ik zie nu een troll letters kakken, beeldvorming*
Boos, genegerd, gefrustreerd, vriendloos en te weinig topics + de wens voor een eigen pijler.
quote:mjdh schreef op 11 april 2012 @ 16:32:

Boos, genegerd, gefrustreerd, vriendloos en te weinig topics + de wens voor een eigen pijler.

Heeft hij ook een ban voor een dag? Ik zie hem niet nu..

En serieus? Een eigen pijler?
Hebben we hem daarna nog gesignaleerd? Nee toch? Zal hij nou toch echt aan 't werk zijn?
quote:mjdh schreef op 11 april 2012 @ 16:32:

Boos, genegerd, gefrustreerd, vriendloos en te weinig topics + de wens voor een eigen pijler.Misschien hopelijk ook geband? Tis wel errug stil nu
quote:scamp schreef op 11 april 2012 @ 16:33:

[...]

Heeft hij ook een ban voor een dag? Ik zie hem niet nu..

En serieus? Een eigen pijler?..............................................................

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven