Alle TTTOT-ers verzamelen, part2
woensdag 11 april 2012 om 12:34
Aan de rand van een bos en een weids landschap staat ons clubhuis.
Samengekomen om trollen te vangen, maar uitgegroeid tot een liefdevol topic. Onze oorsprong zullen we nooit vergeten, evenals de hoop op een lange forumvriendschap.
Als serieus, sexy en schattig TTTOT-je, mag ik ons tweede eigen topic openen.
24-6-2012/25-06-2012: Bruiloft Molly en Suus
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij éen
Dames, ga je gang en praat maar weer een heel topic vol. 3000 onbeschreven berichtjes wachten op jullie komst!
Samengekomen om trollen te vangen, maar uitgegroeid tot een liefdevol topic. Onze oorsprong zullen we nooit vergeten, evenals de hoop op een lange forumvriendschap.
Als serieus, sexy en schattig TTTOT-je, mag ik ons tweede eigen topic openen.
24-6-2012/25-06-2012: Bruiloft Molly en Suus
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij éen
Dames, ga je gang en praat maar weer een heel topic vol. 3000 onbeschreven berichtjes wachten op jullie komst!
woensdag 11 april 2012 om 15:44
woensdag 11 april 2012 om 15:46
quote:scamp schreef op 11 april 2012 @ 15:06:
Oh, nee ik heb de cursus gemist.
Ahhh ik wil met de mini totjes spelen in de jacuzzi
Hoeveel mini en midi totjes hebben we hier?
Mini's en midi's? Ben ik dan een Tottt-fossiel?
*gaat met andere fossiel Scamp aan de Champ in de jakoessie* Kan 1 van de mini's mijn glaasje bijvullen, dank! '-)
Oh, nee ik heb de cursus gemist.
Ahhh ik wil met de mini totjes spelen in de jacuzzi
Hoeveel mini en midi totjes hebben we hier?
*gaat met andere fossiel Scamp aan de Champ in de jakoessie* Kan 1 van de mini's mijn glaasje bijvullen, dank! '-)
woensdag 11 april 2012 om 15:50
quote:scamp schreef op 11 april 2012 @ 15:46:
Geen meelij, nul niks nadda noppes
Ben erg trots op mezelf al zeg ik het zelf.
Tzip, jouw avatar, ik denk bij haar altijd aan een vrouw uit de jaren 20 maar ik zie nu pas dat ze rookt en dat je haar longen ziet Beiden klopt, denk er blond haar bij en dan zou ik het kunnen zijn!
Geen meelij, nul niks nadda noppes
Ben erg trots op mezelf al zeg ik het zelf.
Tzip, jouw avatar, ik denk bij haar altijd aan een vrouw uit de jaren 20 maar ik zie nu pas dat ze rookt en dat je haar longen ziet Beiden klopt, denk er blond haar bij en dan zou ik het kunnen zijn!
woensdag 11 april 2012 om 15:52
quote:tzippa schreef op 11 april 2012 @ 15:46:
[...]
Ik denk niet dat de midi's nog in ons bad willen. Daar zijn ze te stoer voor
Mini's vinden het tenminste nog leuk om glaasjes te schenken.
[...]
Ik denk niet dat de midi's nog in ons bad willen. Daar zijn ze te stoer voor
Mini's vinden het tenminste nog leuk om glaasjes te schenken.
woensdag 11 april 2012 om 15:56
quote:tzippa schreef op 11 april 2012 @ 15:44:
En dat alle topics dezelfde vraagstelling hadden, of zoals hij het noemt; een thema...
Ik denk dat hij zo frusti was dat hij hier genegeerd werd, dat hij de aandacht van andere forummers probeerden te genereren, ook DAT is heimelijk mislukt, je zou toch bijna meelij krijgen
Ja..........
Bijna..........
En dat alle topics dezelfde vraagstelling hadden, of zoals hij het noemt; een thema...
Ik denk dat hij zo frusti was dat hij hier genegeerd werd, dat hij de aandacht van andere forummers probeerden te genereren, ook DAT is heimelijk mislukt, je zou toch bijna meelij krijgen
Ja..........
Bijna..........
woensdag 11 april 2012 om 16:07
quote:missy_acy schreef op 11 april 2012 @ 16:05:
Hai, ben weer terug! Was toch konijnen en kippen aaien!
Kleintjes slapen nu net even, moe van achter de geiten aangaan. 1 van de geiten is bevallen van 2 lammetjes
Nog iets gebeurd?Iemand had last van diarree en de modjes hebben hem Norit toegediend!!!!!!!!!
Kleintjes slapen nu net even, moe van achter de geiten aangaan. 1 van de geiten is bevallen van 2 lammetjes
Nog iets gebeurd?Iemand had last van diarree en de modjes hebben hem Norit toegediend!!!!!!!!!
woensdag 11 april 2012 om 16:22
quote:missy_acy schreef op 11 april 2012 @ 16:05:
Nog iets gebeurd?
Ons tweede topic is geopend, Norit toegediend door de modjes, uhh en verder weet ik t niet
Nog iets gebeurd?
Ons tweede topic is geopend, Norit toegediend door de modjes, uhh en verder weet ik t niet