Alle TTTOT-ers verzamelen, part2

11-04-2012 12:34 2953 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan de rand van een bos en een weids landschap staat ons clubhuis.

Samengekomen om trollen te vangen, maar uitgegroeid tot een liefdevol topic. Onze oorsprong zullen we nooit vergeten, evenals de hoop op een lange forumvriendschap.

Als serieus, sexy en schattig TTTOT-je, mag ik ons tweede eigen topic openen.

24-6-2012/25-06-2012: Bruiloft Molly en Suus

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij éen

Dames, ga je gang en praat maar weer een heel topic vol. 3000 onbeschreven berichtjes wachten op jullie komst!
quote:yezka schreef op 11 april 2012 @ 22:04:

03-06-12 is natuurlijk mooier, maar dan vieren we het toch hier in Nederland, denk ik.Nee, bruiloft moet echt plaatsvinden waar die ene foto is gemaakt, in die heuvels enzo.
quote:tzippa schreef op 11 april 2012 @ 22:13:

PUSH to add some extra drama!Brilliant!
quote:Yvonne77 schreef op 11 april 2012 @ 22:11:

Kunnen we de trouwerij op het strand doen?

Zoals dit? Dat je zoiets moois kunt posten, na zó'n verhaal over jezelf. Een dikke voor jou Yvonne!
[quote]Yvonne77 schreef op 11 april 2012 @ 22:16:

[...]

Gelukkig hoef ik hier dus weer helemaal niet bang voor te zijn!

Maar ik kan me goed voorstellen wat dit met een mens kan doen.

(Als ik quotes weg moet halen, zeg je het maar hoor!)
En wat ontzettend fijn dat je nu wel een heerlijke partner hebt!
quote:tzippa schreef op 11 april 2012 @ 22:13:

PUSH to add some extra drama!HAHAHA, zo'n knop moeten we hier buiten het clubhuis ook neer zetten. 2 keer raden wie er op komt drukken?
Yvonne!
quote:molly74 schreef op 11 april 2012 @ 20:53:

[...]

en

@Maja, kunst en kitsch is leuk. Vooral Nelleke, leuk wijf. Sorry, Nelleke moet met haar tengels van al die mooie spullen afblijven... Ik wil haar elke week wel sláán! Echt.... Museologe komt in opstand, zeg maar... Ze doet zó onvoorzichtig dat ik elke keer met samengeknepen billen zit te kijken. De 'grappen' zijn vaak ook zo oubollig dat ik de Nederlandse versie heb opgegeven... Geef mij maar Antiques Roadshow op de BBC...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:molly74 schreef op 11 april 2012 @ 22:18:

[...]

Dat je zoiets moois kunt posten, na zó'n verhaal over jezelf. Een dikke voor jou Yvonne!Dankje! Tja, een meisje kan dromen he? Waarschijnlijk niet op 't strand, maar ik hoop met deze man ooit te trouwen en dan tot de dood ons scheidt en niet tot we er gewoonweg geen zin meer in hebben.
Die ken ik niet Hasse, die Engelse versie. Is dat trouwens waar ze buiten op een landgoed staan?

Yvonne, las later pas dat je het nu zo goed getroffen hebt. Het is je gegund!

Ik ben zo afsluiten, want ik zit al te lang te forummen.

Slaap lekker vast allemaal! (en aub niet teveel typen, moet anders weer 17 pagina's bijlezen).
Bedankt maisjes voor alle knuffels. Als ik het zo neer schrijf voel ik weer even die oude pijn.

Yezka, haal die quote maar weg, ik weet nog niet of ik het laat staan. Heb geen zin in misselijke grappen van trollen.
Pfew, high heights hier en deep lows, wat een afwisseling...

Anway: ik zeg Yvonne for ceremoniemeester!

En de dramaknop naast de deurbel? Kan men kiezen, het ene of het andere knopje.
Yvonne

En ik vind het een erg mooie lokatie om te trouwen, maar Molly wil graag in de bergen trouwen. Hou het strand maar lekker voor jezelf en je grote liefde!
Haal dan maar weg, t leest vast mee.
quote:Hasse88 schreef op 11 april 2012 @ 22:21:

[...]

Sorry, Nelleke moet met haar tengels van al die mooie spullen afblijven... Ik wil haar elke week wel sláán! Echt.... Museologe komt in opstand, zeg maar... Ze doet zó onvoorzichtig dat ik elke keer met samengeknepen billen zit te kijken. De 'grappen' zijn vaak ook zo oubollig dat ik de Nederlandse versie heb opgegeven... Geef mij maar Antiques Roadshow op de BBC...Heel herkenbaar!
Molly my love, sleep tight!

Ik ga ook aandacht geven aan het manswezen hier naast me...

Truste!
quote:secondhandsuus schreef op 11 april 2012 @ 21:53:

Molly, wat dacht je van tovertaart?

Én een naturel kwark bastogne taart. Én een liga taart. Dat is mijn favoriet!

(ligataart is arretjescake, pletsjkeskook, maar dan veul lekkerder.

Liga's dompelen in heul sterke koffie, laag creme, weer liga enz enz en eindigen met creme en daar hagelslag op! Mjamiiiiee!)*komt spontaan klaar* Let effe niet op jullie keizerinpresident, want dít is góddelijk... echt gód de lijk! Jezus fucking christ.... suus, mijn man geeft je de schuld van géén seks vanavond!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:molly74 schreef op 11 april 2012 @ 22:24:

Die ken ik niet Hasse, die Engelse versie. Is dat trouwens waar ze buiten op een landgoed staan?

Yvonne, las later pas dat je het nu zo goed getroffen hebt. Het is je gegund!

Ik ben zo afsluiten, want ik zit al te lang te forummen.

Slaap lekker vast allemaal! (en aub niet teveel typen, moet anders weer 17 pagina's bijlezen). Hou het in de gaten dames, die Engels versie! Veel meer meubels, kleding en uberhaubt mooie dingen. Echt, die Engelsen begrijpen veel meer dat wat bewaard dient te worden, bewaard word! En de experts zijn zó snoezig! Echt!
Fijn dat je zo geniet, Hasse!
Hasse, ken je ook dat programma met twee mannen die de inhoud van garages (storage-box) opkopen?
Hoe is het hier? All quiet on the Western Front? De Tegenstrever op gebuggerd?
fluistert: ja, lekker rustig hier, hè!
quote:Dickens schreef op 11 april 2012 @ 22:40:

Hoe is het hier? All quiet on the Western Front? De Tegenstrever op gebuggerd?Lieve Dickens: volgens onze (koninklijk meervoud in deze) observaties is onze huisgroeneboschbewoneruithethogenoorden tijdelijk(?) opgetieft... Dus het is hier (in ieder geval tijdelijk) weer redelijk veilig... Welkom terug, mijn beste!
ssssstttt, geen slapende honden wakker maken!
quote:Yvonne77 schreef op 11 april 2012 @ 22:39:

Hasse, ken je ook dat programma met twee mannen die de inhoud van garages (storage-box) opkopen?Ja, maar vind ik minder leuk. Te amerikaans, en op winstbejag gefilmd. En dat is jammer, want ook Amerika heeft zijn eigen juweeltjes in de kast liggen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven