Als je niet slaapt dan ben je...........?
maandag 16 april 2012 om 22:34
niet slapend
- klaar wakker [heel erg wakker]
- wakker liggen [in bed liggen en niet slapen]
- daar lig ik niet wakker van [daar maak ik me geen zorgen over]
- hem wakker schudden [hem ergens van bewust maken]
- je moet geen slapende honden wakker maken [niet ergens de aandacht op vestigen als dat vervelende gevolgen kan hebben]
- iets bij iemand wakker maken [hem bewust laten worden van een gevoel]
- wakker worden [plotseling weer aandachtig zijn]
- klaar wakker [heel erg wakker]
- wakker liggen [in bed liggen en niet slapen]
- daar lig ik niet wakker van [daar maak ik me geen zorgen over]
- hem wakker schudden [hem ergens van bewust maken]
- je moet geen slapende honden wakker maken [niet ergens de aandacht op vestigen als dat vervelende gevolgen kan hebben]
- iets bij iemand wakker maken [hem bewust laten worden van een gevoel]
- wakker worden [plotseling weer aandachtig zijn]
maandag 16 april 2012 om 23:45
maandag 16 april 2012 om 23:47
maandag 16 april 2012 om 23:49
quote:mocy schreef op 16 april 2012 @ 23:41:
Wat ik zo gek vind is dat vleeskleurige panty's niet meer mogen van de modepolitie (niet dat ik me er wat van aantrek hoor). Ik vraag me dan af, wat vinden ze dat wel kan dan?De modepolitie kan de boom in. Zolang ik mijn panty's zelf betaal koop ik gewoon huidkleurige. Niks mis mee. Ik heb nooit iets anders dan huidkleurig of zwart. Hooguit een keer eentje met glans met Kerst of zo.
Wat ik zo gek vind is dat vleeskleurige panty's niet meer mogen van de modepolitie (niet dat ik me er wat van aantrek hoor). Ik vraag me dan af, wat vinden ze dat wel kan dan?De modepolitie kan de boom in. Zolang ik mijn panty's zelf betaal koop ik gewoon huidkleurige. Niks mis mee. Ik heb nooit iets anders dan huidkleurig of zwart. Hooguit een keer eentje met glans met Kerst of zo.
maandag 16 april 2012 om 23:51
quote:leentjedb schreef op 16 april 2012 @ 23:49:
[...]
De modepolitie kan de boom in. Zolang ik mijn panty's zelf betaal koop ik gewoon huidkleurige. Niks mis mee. Ik heb nooit iets anders dan huidkleurig of zwart. Hooguit een keer eentje met glans met Kerst of zo.
Hier idem. Maar ik ben niet zo van de regeltjes.
Ik dacht trouwens dat nude panty's weer helemaal goed waren. Is toch hetzelfde?
[...]
De modepolitie kan de boom in. Zolang ik mijn panty's zelf betaal koop ik gewoon huidkleurige. Niks mis mee. Ik heb nooit iets anders dan huidkleurig of zwart. Hooguit een keer eentje met glans met Kerst of zo.
Hier idem. Maar ik ben niet zo van de regeltjes.
Ik dacht trouwens dat nude panty's weer helemaal goed waren. Is toch hetzelfde?
dinsdag 17 april 2012 om 00:00
dinsdag 17 april 2012 om 00:01
dinsdag 17 april 2012 om 00:02
quote:leentjedb schreef op 17 april 2012 @ 00:00:
[...]
Die van mij niet meer sinds ik dat een keer in een reactie van haar op de Hyve van zoon gecorrigeerd heb. Vond ze niet leuk maar ze heeft het nu wel voorgoed afgeleerd.Ha,ha!! dat wil ik eigenlijk ook doen.. inloggen met haar gegevens en het dan verbeteren..
[...]
Die van mij niet meer sinds ik dat een keer in een reactie van haar op de Hyve van zoon gecorrigeerd heb. Vond ze niet leuk maar ze heeft het nu wel voorgoed afgeleerd.Ha,ha!! dat wil ik eigenlijk ook doen.. inloggen met haar gegevens en het dan verbeteren..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
dinsdag 17 april 2012 om 00:03
dinsdag 17 april 2012 om 00:07
Nou,in sommige gevallen ben ik toch echt wel voor abortus en euthanasie..
Nou hoef ik hoogstwaarschijnlijk voor de eerste niet meer bang te zijn.. op mijn leeftijd.
Maar als mijn leven lijden word kies ik toch wel voor euthanasie.
Nou hoef ik hoogstwaarschijnlijk voor de eerste niet meer bang te zijn.. op mijn leeftijd.
Maar als mijn leven lijden word kies ik toch wel voor euthanasie.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
dinsdag 17 april 2012 om 00:08
http://www.youtube.com/watch?v=VYYnX-r7Qro heeft vandaag de Annie MG Schmidt prijs gewonnen
dinsdag 17 april 2012 om 00:09