Uitgerekend december 2012

28-03-2012 09:00 332 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Na een miskraam in augustus 2011 ben ik opnieuw zwanger! Afgelopen zaterdag al positief getest en vandaag opnieuw en ben echt zwanger

Ben waarschijnlijk uitgerekend op 3 december 2012.



Wie is ook net zwanger en heeft zin om hier samen te praten?



NaamLeeftijdUitgerekende datumKindjeBijzonderhedenAmeliemelo26 jaar28 Nov1e1 mei echo Saartje8428 jaar29 Nov1e11 april echoJuffrouwjansen?? jaarEind Nov??Lottie7437 jaarBegin Dec1echrisgirl28 jaarBegin Dec1eDedetje25 jaarBegin Dec1eBbbloemmm30 jaarBegin Dec1eJujanja23 jaar1 Dec1eBengelie30 jaar2 Dec1e17 april echoKatje7635 jaar3 Dec2eSanne198427 jaar3 Dec2e3 mei echoAya8427 jaar5 Dec1eMikky3333 jaar6 Dec1e23 april VKSenshi27 jaar10 Dec2eBellie8031 jaar11 Dec3e
Ik heb een nieuw topic aangemaakt. Dames die eind december uitgerekend zijn, klik hier.
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die bij de 'latere' groep zit, heeeeeeel erg veel succes!



Wellhello, slik je wel foliumzuur?
Voor iedereen van de eerste groep, ook veel succes ;) !
Alle reacties Link kopieren
Dames die in de groep na 15 december zitten veel succes en liefde!! Ik kom af- en toe nog even spieken..
Alle reacties Link kopieren
Jazeker Saartje, heb vandaag een multi speciaal voor zwangeren gekocht! Ik slikte normaal gesproken chlorella tabletjes, maar vond op internet zowel positieve als negatieve verhalen. Slik dan liever een speciale multi.
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt nog voor de felicitaties voor mijn goede echo van vandaag.



Meiden die in de groep na 15 december zitten: heel veel succes verder en een fijne zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen die begin december is uitgerekend veel succes en plezier met jullie zwangerschap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven