ArkeFly

17-11-2011 11:52 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe vliegt dat? Lees veel zeikverhalen, is het echt zo slecht?
Alle reacties Link kopieren
@ugglover; ben je al terug? Hoe heb je het ervaren? Ben benieuwd naar je verhaal!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net met Arkefly naar Cuba geweest en ik moet zeggen dat het me 100% meeviel. Ik heb met oa KLM/Airfrance wel eens vaak beroerder gevlogen.

Op de heenweg was de ruimte (in comfort class) riant te noemen, op de terugweg vond ik de stoelen wel erg smal en kreeg ik ook een houten kont van de stoelen. Heen was er een rij van 3 stoelen in het midden en terug 4, vandaar.

Heen was de entertaimentset los, terug zat-ie in de stoel voor me. Allebei prima. Ik zou wel zelf oordopjes meenemen want die zaten niet lekker (veel te groot).

We kregen idd 1x warm eten. Op de heenweg hadden we een vroege vlucht (07.30) en zouden we alleen ontbijt krijgen, maar het werd toch een echte maaltijd. Je kreeg 1x fris, wijn of bier (de wijn was heerlijk!) en koffie of thee. Maar water werd geregeld rondgedeeld en er was ook een tappunt met drinkwater. Dat hoef je dus niet persé te kopen.

Ik vond het wel een afknapper dat je ´s morgens vroeg bijna aan het eind van de nachtvlucht niet eens een kopje koffie meer gratis kreeg.



Een ding was wel heel erg raar: Op de heenweg vertrokken we bijna 3 kwartier te vroeg - terwijl 4 mensen nog niet in het toestel zaten (de purser zei dat hij daar niet op ging wachten).

Dus wees goed op tijd en ga echt boarden als dat wordt aangegeven en denk niet dat je dan nog tijd zat hebt.



En als je een entertainmentset boekt, zorg dan dat je daar een bewijs van meeneemt. Er schijnt een soort voucher tussen je papieren te zitten maar die was mij niet opgevallen. Op de terugweg deden ze daar een beetje moeilijk over.



All together zou ik zó weer met Arke vliegen.

En zeker gezien de prijs
.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ben ook weer terug! En heb het overleeft... Ik vond het prima! We hadden comfort, genoeg plaats en het was het nieuwe toestel dus tv in de stoel voor je. Helaas was er geen duoseat beschikbaar voor mn zoon maar dat op schoot zitten ging prima. We zijn heen 3 kwartier te laat vertrokken en terug hebben we 1,5 uur ipv 3 kwartier op Aruba staan wachten. Verder 1 x warm eten en 1 x drankje. En idd een tappunt water bij de toiletten. En verder kun je alles kopen, gedurende de hele vlucht, achterin het toestel. Dus neem 10 euro extra mee en dan hoef je je daar iig niet aan te irriteren. Ik vond het personeel ook superaardig. Ik zou het zo weer doen! Goede ervaring met ArkeFLy! :-)



En nu... een nieuwe vakantiebestemming zoeken, haha!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je het positief hebt ervaren!
Alle reacties Link kopieren
ik ben vorige week teruggekomen uit Cuba met ArkeFly.... en ook tevreden... ik heb vaker met ArkeFly gevlogen en vind het prima. Vriendelijke crew, prima eten en ja.. als je iets meer wil, moet je betalen. .. maar liever die keuze dan veel betalen voor een ticket!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven