Mensen die doen alsof ze bewust geen kinderen willen.

22-04-2012 14:22 568 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie het ook die mensen die zogenaamd bewust geen kinderen willen. Vaak 35 plus en geen partner, ze hebben eigenlijk geen keuze. Omdat ze niet zielig willen overkomen roepen ze heel stoer dat ze kinderen niet leuk vinden en meer van die dingen. Diep in hun hart is het jaloezie.



Ik werk met een vrouw die zo is en het is heel vermoeiend, constant mijn kinderen afkraken. Haar leven verheerlijken en zeggen hoe gelukkig ze is en wat ik allemaal niet mis met kinderen.
quote:helene31 schreef op 22 april 2012 @ 22:39:

[...]





Ben ik weer benieuwd wat de betrouwbaarheid van die dingen was.



Nou daar kun je kort over zijn, die betrouwbaarheid was prut.

Als ik het me goed herinner waren de eerste condooms gemaakt van katten of schapendarm, en dat liet dus nog wel het 1 en ander door.
quote:geheimtaal schreef op 22 april 2012 @ 23:06:

[...]

Ik wist niet dat ze een buitenlander is.Maakt dat uit? Ik betrap haar maar zelden op een foutje.
Alle reacties Link kopieren
quote:helene31 schreef op 22 april 2012 @ 23:08:

[...]





Maakt dat uit? Ik betrap haar maar zelden op een foutje.Mij niet. Jij begint er toch over?
Wat dat betreft is internet toch 'n uitkomst. Nu kun je gewoon zeggen, doe mij maar 'n linkje van je site en als ik zin heb kijk ik wel 'n keer foto's. Gruwel om op visite fotoboeken te moeten doorwerken. Ik mag dan zelf wel gek op fotografie en foto's zijn, maar dan wel graag alleen die 25 geslaagde kiekjes, niet die 2500 snaps aan baggerzooi.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 april 2012 @ 23:05:

[...]





Hahahah, ik heb dat maar 1 maal in mijn leven meegemaakt. Op visite bij vrienden, mijn toenmalige partner lekker samen met zijn vriend terug getrokken toen de vrouwelijke kennis met meer dan 15 grote fotoalbums kwam aanzitten. Kleurenfotos van de bevalling tot op dat moment. Als ze even niet keek kieperde ik snel het halve album om. Totdat ze het door had en zei `je mist een paar paginas`.

Thuis gekomen was ik kwaad op ex omdat hij mij bewust ermee had opgezadeld en het heel grappig vond, kwaad op mijzelf dat ik niet had durven zeggen dat ik het wel heel veel fotos vond.



Wel iets van geleerd. Als iemand met bevallingsfotos komt zeg ik dat het geen bebloede kleurenfotos moeten zijn en dat ik een paar wel leuk vind maar geen honderden. Dus die `avond in hell` heeft toch nut gehad , dat overkomt mij niet nog een keer.



Wat erg!

Ik zou het ook vreselijk vinden om 15 fotoalbums door te moeten bladeren.

Meestal zijn dat ook de moeders die uitgebreid alles over hun kind vertellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 april 2012 @ 23:05:

[...]



Wel iets van geleerd. Als iemand met bevallingsfotos komt zeg ik dat het geen bebloede kleurenfotos moeten zijn en dat ik een paar wel leuk vind maar geen honderden. Dus die `avond in hell` heeft toch nut gehad , dat overkomt mij niet nog een keer. Ons is een keer aangeboden om een bevallingsvideo te bekijken. Ik heb gezegd dat ik niet tegen bloed kan (geen leugen) en dat ik een video wel heel persoonlijk vind en dat ze dat speciale moment voor zichzelf moeten houden. Gelukkig heb ik 'm niet hoeven zien.
quote:ninon schreef op 22 april 2012 @ 23:14:

[...]





Ons is een keer aangeboden om een bevallingsvideo te bekijken. Ik heb gezegd dat ik niet tegen bloed kan (geen leugen) en dat ik een video wel heel persoonlijk vind en dat ze dat speciale moment voor zichzelf moeten houden. Gelukkig heb ik 'm niet hoeven zien.Bah, wat smakeloos en vreselijk ongepast om naar andermans bloederige doos te moeten kijken .
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat soms zuur is?

Mijn man en ik hebben bewust geen kinderen, we zijn onderzocht met mijn man was niks aan de hand, dus lag het waarschijnlijk bij mij!

Doordat ik niet zo gemakkelijk ben met onderzoeken doen zei mijn man " voor mij hoef je ze niet te doen want als ik heel eerlijk ben dan zou ik het doen voor jou, voor mij hoeft het niet zo!

Toen heb ik daar lang over nagedacht en vond ons leven ook wel mooi zo we hebben veel kinderen in onze omgeving waar we heel lief voor kunnen zijn! En wat maken sommige familie leden ervan dat mijn man ze wel gewild zou hebben maar omdat ik niet onderzocht ben hij dat maar heeft gezegd omdat hij het mij gemakkelijk wilde maken!

Terwijl hij juist heel eerlijk zei dat hij het wou doen voor mij maar ze liever niet voor zich zelf wilde!
Gatver, Ninon. Ik zou mijn eigen bevalling niet eens terug willen zien, laat staan die van een ander.



Alle reacties Link kopieren
quote:ninon schreef op 22 april 2012 @ 23:14:

[...]





Ons is een keer aangeboden om een bevallingsvideo te bekijken. Ik heb gezegd dat ik niet tegen bloed kan (geen leugen) en dat ik een video wel heel persoonlijk vind en dat ze dat speciale moment voor zichzelf moeten houden. Gelukkig heb ik 'm niet hoeven zien.Dit is wel heel erg inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Mylene_Valerie wat érg, 15 foto boeken
Alle reacties Link kopieren
quote:helene31 schreef op 22 april 2012 @ 23:29:

Gatver, Ninon. Ik zou mijn eigen bevalling niet eens terug willen zien, laat staan die van een ander.



Het was in die tijd van 'Mijn bevalling' op tv, dus kennelijk waren ze daardoor geïnspireerd ofzo en leek het hen minder erg omdat je het immers ook op tv ziet? Ik zoek naar argumenten om dit aanbod aannemelijk te maken geloof ik
Alle reacties Link kopieren
"....en dat ze dat speciale moment voor zichzelf moeten houden." Hee die ga ik onthouden, is een goeie om het niet te hoeven zien zonder 'onbeleefd' te zijn haha Kan ook gezegd worden bij al die foto's van hun speciale momenten van de kinderen. Toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:ninon schreef op 22 april 2012 @ 23:14:

[...]





Ons is een keer aangeboden om een bevallingsvideo te bekijken. Ik heb gezegd dat ik niet tegen bloed kan (geen leugen) en dat ik een video wel heel persoonlijk vind en dat ze dat speciale moment voor zichzelf moeten houden. Gelukkig heb ik 'm niet hoeven zien.

Ook zo erg, ik zou het overigens ook gewoon eerlijk zeggen dat je dit niet wilt zien.

Bij mijn eigen bevalling geen foto of video tijdens die hell of pain, wél na de geboorte van kind, maar toen lag ik er netjes bij en kind ook, aangekleed en wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 april 2012 @ 23:05:

[...]





Hahahah, ik heb dat maar 1 maal in mijn leven meegemaakt. Op visite bij vrienden, mijn toenmalige partner lekker samen met zijn vriend terug getrokken toen de vrouwelijke kennis met meer dan 15 grote fotoalbums kwam aanzetten. Kleurenfotos van de bevalling tot op dat moment. Als ze even niet keek kieperde ik snel het halve album om. Totdat ze het door had en zei `je mist een paar paginas`.

Thuis gekomen was ik kwaad op ex omdat hij mij bewust ermee had opgezadeld en het heel grappig vond, kwaad op mijzelf dat ik niet had durven zeggen dat ik het wel heel veel fotos vond.



Wel iets van geleerd. Als iemand met bevallingsfotos komt zeg ik dat het geen bebloede kleurenfotos moeten zijn en dat ik een paar wel leuk vind maar geen honderden. Dus die `avond in hell` heeft toch nut gehad , dat overkomt mij niet nog een keer. herkenbaar
Ik heb van een bewust kinderloze wel eens zo'n 5 fotoalbums van haar katten gekregen. Heel beleefd doorgebladerd.

Niet dat ik daarmee wil zeggen dat het acceptabel is om iemand dan maar vijftien bevallings/babyalbums onder de neus te duwen, maar om aan te geven dat het ook de andere kant op kan
quote:lottekeNL schreef op 22 april 2012 @ 23:45:

Ik heb van een bewust kinderloze wel eens zo'n 5 fotoalbums van haar katten gekregen. Heel beleefd doorgebladerd.

Niet dat ik daarmee wil zeggen dat het acceptabel is om iemand dan maar vijftien bevallings/babyalbums onder de neus te duwen, maar om aan te geven dat het ook de andere kant op kan Yep, ik kreeg ooit minstens 100 foto's te zien van vogels in een volière (lees: vage zwarte stipjes achter tralies ).
Alle reacties Link kopieren
Wat een ramp. Hahaha
En ik ben gek op katten hoor!

En op vogels



Misschien zijn de mensen die net doen alsof ze bewust kinderloos zijn dezelfden als die mensen die zeggen dat ze bewust geen relatie hebben of bewust geen vlees eten?
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 22 april 2012 @ 23:52:

[...]





Yep, ik kreeg ooit minstens 100 foto's te zien van vogels in een volière (lees: vage zwarte stipjes achter tralies ).En die hadden ook nog allemaal een naampje he? Verschrikkelijk soms hoe men kroost/huisdieren foto's aan je wil tonen. Van familie en vrienden vind ik het leuk hoor, maar van kennissen en mensen waar ik voor het eerst kom.....nah, laat maar.
quote:helene31 schreef op 22 april 2012 @ 23:08:

[...]





Maakt dat uit? Ik betrap haar maar zelden op een foutje.I blame it on le vin rouge.
quote:leentjedb schreef op 23 april 2012 @ 00:42:

[...]



I blame it on le vin rouge.







Waar bleef je nou?
quote:geheimtaal schreef op 22 april 2012 @ 23:02:

[...]





Zodat ze beter kunnen spellen en schrijven dan jij?



Ik ben Française, heb Engels gestudeerd in Frankrijk, een studie vergelijkbaar met bedrijfskunde gedaan aan een Ivy League universiteit in de VS. Daar zo'n 10 jaar gewoond en gewerkt voor we ruim 10 jaar geleden naar Nederland kwamen. En spreek 6 talen waarvan 3 op C1 niveau en de andere 3 op C2 en B1/B2 niveau. En jij?



Ik durf te beweren dat mijn Nederlands vele malen beter is dan dat van de gemiddelde Nederlander. Maar ben ook maar gewoon een mens hoor... Net als al die andere mensen hier met hun "hij reageerd, me moeder, hun hebben, wij leiden eronder, hij heeft wel is gezegt, zei is meschien jalours , hij brand het huis af, ik werdt boos" en meer van dat soort taalverkrachtingen.
quote:helene31 schreef op 23 april 2012 @ 00:45:

[...]









Waar bleef je nou?Even kleine 8 kilometer afgelegd op de loopband en aan wat gewichten gehangen. Ik kon het niet laten, kreeg ontwenningsverschijnselen. Nu maar duimen dat er morgen niet een kilo af is.
En hier je trouwe volgelingen het voor je op laten nemen?



Quelle brutalité!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven