Entertainment alle pijlers

Onzin in reclame

27-02-2011 22:00 464 berichten
Soms denk ik wel eens dat reclamemakers ons, de consument, maar domme mensen vind.



Nu net gezien, van Lancaster. Die heeft een nieuwe gezichtscreme. Die het dna van je gezichtshuid dagelijks reset.

Pardon? Ik mag toch echt hopen dat ie dat nou juist níet doet. Mijn dna resetten...



Of nog zo'n rare zin, weet zo niet meer in welke reclame het voorkwam, maar dat was iets als nr 1 in meer dan 7 landen. Huh? In hoeveel dan? 8? 9? 16?



Wat valt jou op aan onzin(zinnen) in reclames?
Is die van Bavaria? Man komt net uit afkick-kliniek en ziet overal mensen bier drinken. Komt thuis op feestje en krijgt flesje alcohol-vrij bier. Lekker confronterend lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er weer één...de Spa Citron reclame op de radio. Zitten twee kerels te miepen dat ze de 'e' zijn vergeten in Citron. Walgelijk!
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
quote:geheimtaal schreef op 23 april 2012 @ 00:11:

De reclame van een bepaald soort merk bier ( weet niet meer welke).Reclame over bier met o.o % alcohol en net zo lekker.Sure.

Waarom verkoopt die fabrikant dan nog bier met alcohol als bier zonder alcohol net zo lekker is?Deze vind ik toch niet zo raar hoor. In sommige gevallen mag je geen alcohol. Bijvoorbeeld als je moet rijden, in de zwangerschap, of tijdens bepaald medicijngebruik. Het alcoholvrije witbier van Bavaria vind ik dusdanig lekker dat ik het best wel eens drink. Het komt inderdaad heel dicht in de buurt van 'echt' witbier. Maar je mag er nog gewoon mee achter het stuur.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jolieh1981 schreef op 27 februari 2011 @ 22:42:

[...]





..Have a happy period Always ...



Dit moet gewoon verzonnen zijn door een vent, want ik ken geen enkele vrouw die een Happy Period hebben gehad.



Maar dan wel een homo want ik ken geen heteroman die het super vindt als zijn vriendin/vrouw het happy vindt als ze ongesteld is.
quote:Djin schreef op 23 april 2012 @ 11:00:

Ik heb er weer één...de Spa Citron reclame op de radio. Zitten twee kerels te miepen dat ze de 'e' zijn vergeten in Citron. Walgelijk!Vind ik trouwens ook een beetje nageaapt van de Belvilla-reclame (over hoe je Belvilla moet uitspreken).
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 23 april 2012 @ 10:49:

Is die van Bavaria? Man komt net uit afkick-kliniek en ziet overal mensen bier drinken. Komt thuis op feestje en krijgt flesje alcohol-vrij bier. Lekker confronterend lijkt me.Bedoel je die met Charlie Sheen?
Dat is toch Mickey Rourke? Slechte reclame ja.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap die reclame van Rexona niet.

"Vrouwen zijn sterk" en dat 10x

Ga je van sterk zijn zweten ofzo?
Alle reacties Link kopieren
quote:giuliettacapuletti schreef op 23 april 2012 @ 16:40:

Dat is toch Mickey Rourke? Slechte reclame ja.



De nieuwe Bavaria reclame is met Charlie Sheen.

Hij drijft dus de spot met zichzelf.

How funny! (not)
quote:kiddootje schreef op 23 april 2012 @ 16:44:

[...]





De nieuwe Bavaria reclame is met Charlie Sheen.

Hij drijft dus de spot met zichzelf.

How funny! (not)Dat deed Mickey Rourke eerder dus ook. Lijkt me niet de manier van reclame maken. Maar ja, alles voor de bekendheid. We hebben het er nu toch over.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die reclame van t-mobile met die Nederlandse rappers ook niet leuk. Ik vind het erg 'krampachtig' leuk doen.
Alle reacties Link kopieren
Bij nationale nederlanden mag je tegenwoordig expres schade rijden. Meisje in de reclame rijdt haar auto kapot om in contact te komen met haar contactpersoon daar. Lekker voorbeeld geef je dan als verzekeringmaatschappij. Wat willen ze hier nou mee bereiken?
Alle reacties Link kopieren
Nutrilon is al genoemd, maar daar erger ik me ook scheel aan. Die crechedame die net gelezen heeft dat een kind tot drie jaar zijn imuunsysteem ontwikkelt. Da's dan mooi op tijd, dat je eens wat over de ontwikkeling kinderen gaat lezen.



En wat zit erin die Nutrilon? Immunofortis. Que???

Klinkt als Sunil met Heliofoor, dat bleek achteraf ook niet te bestaan.
óu sont les neiges d'antan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven