Grappig dekbedovertrek

24-04-2012 10:38 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

De zoekfunctie heb ik al gebruikt maar dit leverde niets op vandaar dit topic.

Ik ben op zoek naar humoristische dekbedovertrekken. Het valt niet mee om dit te vinden. Shirts, sokken, truien, zwembroeken, je hebt ze allemaal met grappige prints maar dekbedovertrekken: Ho maar!

Weet iemand een site met hilarische dekbedovertrekken? Of eventueel een merk zodat ik zelf op zoek kan gaan.

Alvast bedankt!
Heb je er zelf niet een leuk websjopje in?
Als dat het geval zou zijn zou ik deze vraag niet stellen;-)
anoniem_131021 wijzigde dit bericht op 24-04-2012 11:21
Reden: sorry, niet aardig
% gewijzigd
Zoiets grappig genoeg?

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Of koop een witte en druk er zelf je slechte grap op.

Gevonden op google.com
@ Borderwalk,

De plaatjes heb ik ook gevonden, maar geen degelijke site waar je deze aan kunt schaffen.
quote:janklaassen schreef op 24 april 2012 @ 10:57:

@ Borderwalk,

De plaatjes heb ik ook gevonden, maar geen degelijke site waar je deze aan kunt schaffen.Dan moet je beter zoeken.
Ook dan kan google je weer helpen:

De kartonnen doos met bijpassend troittoir koop je bijvoorbeeld hier (en ik plak de link omdat een gedeelte van de opbrengsten naar een Stichting Zwerfjongeren Nederland gaat) :

https://www.snurkbeddengoed.nl/home

En verrek als je dan verder kijkt op de site dan hebben ze meer grappig bedoelde dekbedovertrekken.
Bedankt voor de reactie zonder inhoud. Als je jezelf een ster in zoeken vindt, waarom deel je de gevonden webshop dan niet met de rest op het forum?
Bedankt Borderwalk!
En hoe heb ik die site nou gevonden: Ik gebruikte google en toetste in "kartonnen doos dekbedovertrek" en het was de eerste hit. Ik denk dat je dat zelf ook nog wel had gekund.
quote:janklaassen schreef op 24 april 2012 @ 11:03:

Bedankt voor de reactie zonder inhoud. Als je jezelf een ster in zoeken vindt, waarom deel je de gevonden webshop dan niet met de rest op het forum?

Ik heb toch al grappige dekbedhoezen voor je gevonden? Waarop je overigens niet reageert of je ze grappig genoeg vindt.

Jij meldt je speciaal aan op dit forum om in je eerste bericht te vragen naar een grappige dekbedhoes. Je hebt de zoekfunctie al gebruikt, maar kunt via google niets vinden waar je een grappige dekbedhoes kunt kopen?
quote:janklaassen schreef op 24 april 2012 @ 11:03:

Bedankt voor de reactie zonder inhoud. Als je jezelf een ster in zoeken vindt, waarom deel je de gevonden webshop dan niet met de rest op het forum?Huisregels lezen: spam mag niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven