Lesbische relatie.. beddendood?

01-03-2012 12:10 106 berichten
*
Hmm.. Rot voor haar die bloedarmoede, geen wonder dat ze zich futloos voelde!

Hopelijk is ze er snel weer bovenop!
Alle reacties Link kopieren
Thasmo, ik heb meegelezen. Echt respect voor de manier waarop je met het probleem om gaat. Liefdevol. Dat wilde ik je even zeggen
Alle reacties Link kopieren
Thasmo, ik heb ook steeds meegelezen. En wat ik zo goed vind bij jou is dat je bent blijven communiceren. Niet alleen mondeling maar ook schriftelijk: door je postings hier op het forum maar ook bijv. door die brief van 7 kantjes aan je vrouw. Het zou zomaar kunnen dat DAAR de sleutel ligt/lag van hopeloos naar hoopvol. Ik hoop echt dat je in een volgende update een nog rooskleuriger situatie kunt schetsen. Suxes meid...!
Alle reacties Link kopieren
Poeh, zo'n bloedarmoede kan wel van behoorlijke invloed zijn (weet ik uit ervaring). Niet dat met de ijzerpillen nu ineens alles opgelost is, maar ik hoop wel voor jullie dat de situatie hiermee een zetje de goede kant op krijgt.



Ik voel met je mee en heb respect voor de liefde en het respect waarmee je over je vrouw schrijft , maar ik kan ook begrijpen als je deze situatie niet eeuwig wilt laten voortduren.

Je bent jong, je hebt nog veel goede jaren voor je, het zou een frustrerende gedachte zijn als je al die jaren een onbevredigend seksleven zult hebben ook al houd je nog zoveel van je partner.
Sterkte thasmo, zeker ook voor je vrouw. Hoop dat ze er goed van herstelt.
*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven