Mijn beste vriendin is vreemdgegaan?

24-04-2012 18:00 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben te weten gekomen dat mijn beste vriendin is vreemdgegaan, haar partner is een zeer goede vriend van mij. Ik vind het vervelend dit te weten... ik kijk anders tegen haar aan.
quote:_snoezepoesje1986_ schreef op 24 april 2012 @ 19:23:

Iris dat bedoel ik dus, je wordt gedwongen om oneerlijk te zijn tegen sowieso één van de twee en waarschijnlijk ook tegenover jezelf. Ik denk niet dat ik dat zou kunnen. Waarschijnlijk zou ik een hele slechte vriendin zijn in die situatie en haar voor de keus stellen: of je gaat het zelf vertellen of anders doe ik het.

Het is toch ook niet eerlijk van haar om je in zo'n positie te plaatsen?Precies, zij maakt jou een leugenaar omdat zij wil wippen met een ander. Lekker dan .
Alle reacties Link kopieren
Die griet voor een keus stellen of je vertelt het zelf of ik vertel het....
Alle reacties Link kopieren
quote:priempje schreef op 24 april 2012 @ 19:41:

Die griet voor een keus stellen of je vertelt het zelf of ik vertel het....idd
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik blijf loyaal aan mijn vriendin, maar zou haar wel vertellen mij nooit in haar alibi te betrekken, want dat gaat me te ver. En ik zou het er wel degelijk met haar over hebben, dat dit niet kan.
Alle reacties Link kopieren
quote:_minny schreef op 24 april 2012 @ 19:54:

Nee, ik blijf loyaal aan mijn vriendin, maar zou haar wel vertellen mij nooit in haar alibi te betrekken, want dat gaat me te ver. En ik zou het er wel degelijk met haar over hebben, dat dit niet kan.Maar als die kerel nou ook een hele goede vriend is? Dan bedonder je toch de zaak gewoon lekker mee? Of zie ik dat verkeerd?
Alle reacties Link kopieren
Dan ligt het er aan wie ik langer ken en met wie ik beter bevriend ben. Ik zou wel met haar gaan praten. Maar ik vind het niet per se nodig om het hem te vertellen als het een eenmalig iets is geweest eigenlijk. Bij een langere affaire zou ik wel meer druk op vriendin uitoefenen om eerlijk te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het gewoon lastig om dat het voelt alsof ik hoe dan ook fout bezig ben. Maar wat eerder al gezegd is, gewoon eerst met haar praten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gebakje21 schreef op 24 april 2012 @ 20:02:

Ik vind het gewoon lastig om dat het voelt alsof ik hoe dan ook fout bezig ben. Maar wat eerder al gezegd is, gewoon eerst met haar praten.



Dat gevoel zou ik dus ook hebben...maar goed je weet het nog niet zeker. Ik was ook maar wat aan het speculeren.

Ga idd eerst maar eens met haar praten...misschien is het wel helemaal geen waar.
Alle reacties Link kopieren
Het is een forum, speculeren hoort erbij Vind het wel een mooi discussiepunt.



Stel dat het waar is, zou jij dan je vriendin beschermen? Of niet? En wat zou je wel doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Gebakje21 schreef op 24 april 2012 @ 20:09:

Het is een forum, speculeren hoort erbij Vind het wel een mooi discussiepunt.



Stel dat het waar is, zou jij dan je vriendin beschermen? Of niet? En wat zou je wel doen?



Dit is wat ik daar eerder al over zei:



je wordt gedwongen om oneerlijk te zijn tegen sowieso één van de twee en waarschijnlijk ook tegenover jezelf. Ik denk niet dat ik dat zou kunnen. Waarschijnlijk zou ik een hele slechte vriendin zijn in die situatie en haar voor de keus stellen: of je gaat het zelf vertellen of anders doe ik het.

Het is toch ook niet eerlijk van haar om je in zo'n positie te plaatsen?



Dit omdat ik hier absoluut niet aan mee zou willen/kunnen werken. Het is oneerlijk, tegenover die vriend en tegenover jezelf. Ik zou me toch ook af gaan vragen wat voor vriendin zij wel is, als ze je zou vragen je mond te houden....En ik vind eigenlijk niet dat het een kwestie is van wie je langer kent of met wie je het beter kunt vinden. Maar dat zei je zelf ook al geloof ik.
Ik zou mijn vriendin beschermen. Sowieso, ook al ben ik het niet met haar eens. Ik zou het afkeuren misschien en daar kan een fikse discussie over ontstaan, maar als ik ik haar ex-vriend op een feestje zie, dan hoort hij van mij niks hoor.



Waarom zou ik in godsnaam eerlijk moeten zijn tegen hem?

Ik ben blij dat ik met al mijn zwaktes bij mijn vriendinnen terecht kan. Het morele oordeel kan ik ook zelf wel verzinnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:_lupine_ schreef op 24 april 2012 @ 21:05:

Ik zou mijn vriendin beschermen. Sowieso, ook al ben ik het niet met haar eens. Ik zou het afkeuren misschien en daar kan een fikse discussie over ontstaan, maar als ik ik haar ex-vriend op een feestje zie, dan hoort hij van mij niks hoor.



Waarom zou ik in godsnaam eerlijk moeten zijn tegen hem?

Ik ben blij dat ik met al mijn zwaktes bij mijn vriendinnen terecht kan. Het morele oordeel kan ik ook zelf wel verzinnen.Helemaal met je eens! Mijn man zegt dat , mocht ik ooit vreemd gaan, hij ook teleurgesteld zou zijn indien mijn vriendin mij niet zou steunen in deze! Vriendinnen steun je door dik en dun... Ik zou glashard voor mijn vriendin liegen. Maar vreemdgaan laat ik aan mij voorbijgaan....Mijn man en dochter zijn me te lief!
Alle reacties Link kopieren
quote:_lupine_ schreef op 24 april 2012 @ 21:05:

Ik zou mijn vriendin beschermen. Sowieso, ook al ben ik het niet met haar eens. Ik zou het afkeuren misschien en daar kan een fikse discussie over ontstaan, maar als ik ik haar ex-vriend op een feestje zie, dan hoort hij van mij niks hoor.



Waarom zou ik in godsnaam eerlijk moeten zijn tegen hem?

Ik ben blij dat ik met al mijn zwaktes bij mijn vriendinnen terecht kan. Het morele oordeel kan ik ook zelf wel verzinnen.omdat hij ook een goede vriend van je is?
quote:_lupine_ schreef op 24 april 2012 @ 21:05:

Ik zou mijn vriendin beschermen. Sowieso, ook al ben ik het niet met haar eens. Ik zou het afkeuren misschien en daar kan een fikse discussie over ontstaan, maar als ik ik haar ex-vriend op een feestje zie, dan hoort hij van mij niks hoor.



Waarom zou ik in godsnaam eerlijk moeten zijn tegen hem?

Ik ben blij dat ik met al mijn zwaktes bij mijn vriendinnen terecht kan. Het morele oordeel kan ik ook zelf wel verzinnen.you go girl! helemaal met je eens. je vriendin beschermen.
quote:_snoezepoesje1986_ schreef op 24 april 2012 @ 22:16:

[...]





omdat hij ook een goede vriend van je is?maar er staat ook dat het haar "beste" vriendin is....!
Alle reacties Link kopieren
Goh, ik zou dit echt een onmogelijk situatie vinden. Ik ken zelf ook zo'n stel die beiden hartstikke goede vrienden van mij zijn. Ze kennen elkaar ook uit die 'club'. Ik zit me het dus voor te stellen, maar ik zou echt niet weten wat ik zou doen. Hier heb je dus helemaal niets aan, maar ik kan me je dilemma zo goed voorstellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven