Man geheel geschoren?

25-04-2012 12:05 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tegenwoordig zie je steeds meer mannen in de sauna die geheel geschoren zijn beneden. Ik vind dat eerlijk gezegd helemaal niets; een oerwoud beneden is niet fijn omdat je dan haar zit te happen bij het pijpen, maar helemaal kaal vind ik zo - nou ja, kaal.



Bij vrouwen vind ik kaal prima, heb ook zelf alles weg, net zoals ik mijn oksels en benen onthaar. Maar bij een man?



Van mij hoeft het niet. Maar vorm ik een minderheid?

Man geheel kaal?

Totaal aantal stemmen: 91

Ja, kaal rules voor hem en haar! (58%)
Nee, een kale vrouw is prima, maar een kale man is geen gezi (16%)
Nee, voor mij hoeft het niet - niet voor hem en niet voor ha (25%)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het raar als een man best behaard is en dan een kaal driehoekje rondom zijn pielemuis heeft zitten



Maar mij maakt het eerlijk gezegd niet zo veel uit, als het maar fris is.
Van mij hoeft dat ook niet. Ik vind het mooier als het gewoon een beetje bijgeknipt is.
Ik ga voor kaal, bij zowel man als vrouw!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook geen gezicht hoor een kale piemel :/ Sterker nog: ik zou erop afknappen denk ik
Alle reacties Link kopieren
Kaal.. Bijgeschoren.. Graag!
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Bijscheren, wel graag kale ballen!
Alle reacties Link kopieren
nee, kaal is zo.. Onmannelijk
Alle reacties Link kopieren
Ik hou wel van wat haar bij de man.

Een beetje bijhouden mag op zich wel.
Alle reacties Link kopieren
Kaal fijn juist! Ik hou niet van haar of stoppels in me mond
Loat goan!!!
kaal of op zn minst kort, maar liefst kaal!
Alle reacties Link kopieren
van mij mag een man best haar hebben, graag zelfs.

ook een vrouw met haar vind ik ook ok, gewoon doen waar je je zelf het lekkerste bij voelt.

mijn man vindt geschoren zelf het fijnst, terwijl ik het liefst wat dons bij hem zie.

hij vindt kaal lekker bij mij terwijl ik zelf een landingsbaantje heb.

we doen allebei waar we zelf ons het prettigst bij voelen.



toch vind ik het wel een beetje vreemd, als je man nou echt zwaarbehaard is (borst etc, rug) moet hij zich dan helemaal gaan kaalmaken? dat is toch geen doen?

bovendien, je bent toch zoals je bent?
Alle reacties Link kopieren
Kaaal... Much better! ;)
Alle reacties Link kopieren
Liever niet kaal.

Wel een beetje bijgeknipt.

Hele dossen haar is ook weer geen gezicht. En ook niet praktisch.
kaal/bijscheren bij de man vind ik prima. ik laat wel een streepje staan, anders voel ik me een klein meisje
Zowel bij vrouwen als mannen vind ik geheel geschoren mooier. Ik ben zelf dan ook al sinds mensenheugenis geschoren. Mijn puberzoons scheren ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik was jarenlang kaal, maar heb sinds een jaar weer een keurig bijgehouden driehoekje, met wel alles daarbuiten geschoren: schaamstreek, benen, oksels.

Mijn vriend houdt het allemaal keurig bij door het te knippen. Kaal vind ik onsmakelijk bij mannen. Hij vind het bij mij hoe dan ook prima: kaal of een beetje haar of een heleboel
Alle reacties Link kopieren
Kaal bij mannen? Nee dankjewel. Dat vind ik echt niet appetijtelijk eruit zien. Trimmen/kortwieken/uitdunnen (hoe je het ook mag noemen) vind ik wel een must. Staat gewoon beter, en voelt prettig aan als je daar bezig beneden bezig bent. Kaalgeschoren ballen ben ik van terug gekomen; het is gewoon niet geschikt voor iedere man. Sommigen zijn zo dichtbehaard en hebben zulke dikke haren, en zo'n rappe haargroei, dat je binnen een dag met harde stugge stoppels zit. En die doen pijn! Dus als de man zulke haargroei heeft, laat dan maar zitten op die ballen. Het is mooier en prettiger kaal, maar die stoppels zijn hel (en huidige partner krijgt allemaal ingegroeide haren, niet best).
Alle reacties Link kopieren
quote:ster89 schreef op 25 april 2012 @ 12:06:

Ik vind het raar als een man best behaard is en dan een kaal driehoekje rondom zijn pielemuis heeft zitten



Maar mij maakt het eerlijk gezegd niet zo veel uit, als het maar fris is.

Helemaal mee eens.

Daarom scheer ik het wel bij, maar niet glad...geen gezicht.
Alle reacties Link kopieren
KAAAAAL!!! Ik word altijd gek van de jeuk. Het liefste ook bij de borst bijgewerkt. Dat maakt voor mij het knuffelen een stuk minder vervelend.
Alle reacties Link kopieren
Bijgeknipt graag. Z'on bush kan ik echt niet waarderen bij een man. Zelf heb ik een streepje.
Alle reacties Link kopieren
ballen kaal en de rest bijgeknipt
Alle reacties Link kopieren
quote:kookwekkert schreef op 25 april 2012 @ 13:18:

KAAAAAL!!! Ik word altijd gek van de jeuk. Het liefste ook bij de borst bijgewerkt. Dat maakt voor mij het knuffelen een stuk minder vervelend.ohh ik kroel juist graag door borsthaar :D
quote:jeane_avril schreef op 25 april 2012 @ 13:08:

Kaalgeschoren ballen ben ik van terug gekomen; het is gewoon niet geschikt voor iedere man. Sommigen zijn zo dichtbehaard en hebben zulke dikke haren, en zo'n rappe haargroei, dat je binnen een dag met harde stugge stoppels zit. En die doen pijn! Dus als de man zulke haargroei heeft, laat dan maar zitten op die ballen.



eens die stoppels doen pijn!!



ik vind er niets aan kaalgeschoren, een man hoeft zich zelfs niet te trimmen van mij, ik houd van haar, haar bij de piemel, de ballen, borst haar, baardhaar (niet te lang maar stoppels zijn heerlijk) en haar op het hoofd. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
@spoofd +1



Fijn, die vrouwen die een beetje borsthaar kunnen waarderen (hoeft natuurlijk geen oerwoud te zijn) en verder geen compleet kaal kruis eisen. Bijgeknipt en evt. kale ballen hebben mijn voorkeur.

Had eens een vriendin die mij overal kaal wilde hebben. Wilde mij veranderen in een soort plastic 'Ken'.



Bij een vrouw ook graag geen oerwoud. Verder vooral zoals ze het zelf mooi vindt, kort, streepje of kaal. Oksels en benen dan wel weer haarloos. Hm, blijkbaar vind ik dat als man wel normaal, terwijl ik mijn eigen haar wil 'houden'. Vreemd hoor.



En haar op de borsten is een total afknapper. Helaas een keer meegemaakt bij een date. Wist tot die tijd niet eens dat vrouwen daar haargroei konden hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven