uitgerekend in november 2012

16-03-2012 15:39 2167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg op:

november 2012

We hebben een algemeen account, zodat we met meerdere de tabel bij kunnen werken.





Lin0230 okt1eMEISJEjipsie3117-10-2012!!3+4 2 JONGENSBessie85262 nov3e MEISJE Gorgi372 nov2e JONGEN Rodina263 nov2e JONGETJEZeelinde273 nov1e MEISJEAisee237nov1eJONGENPriempje309 nov2e MEISJETienofozz3313 nov1e:JONGEN Bowie79-14 nov2eJONGENPanda_jet3318 nov1+2 2 JONGENSMiepie112419nov1e JONGENBoschbolleke3021 nov1e JONGETJE Tess_292922 nov1e MEISJESipie3824 nov3eMEISJESuuzzz3126 nov1eMEISJEOh_life3528 nov2eJONGETJEMambo25 nov2eJONGETJELislislislis-20 nov1e MEISJE





Schrijven helaas niet meer mee door MK



Huismussie

Klavertje

Purple Flower

Kimmake

Muis

Limoenchi

Tiepetje



We wensen jullie veel sterkte..





Wijzigingen voor de tabel, graag in dikgedrukte letters



Voor de mobiele forumers onder ons,

kun je dik gedrukt doen door de tekst maken door:

[b.] Hier de tekst [/b.] (maar dan zonder de punten
Alle reacties Link kopieren
Wat is het hier stil dames....

Voorbereiden op K-nach en dag?

Hier geen spannende activiteiten in het verschiet maar lekker vrij zijn en relaxen.

Was gisteren even in de kroeg en dat is leuk maar ook raar zo zonder alcholische versnapering. Al ben ik er compleet niet rauwig om.

Hier gaat het goed op fikse hoofdpijn na. Wel/geen paracetamol....?

Op naar komende donderdag. Dan 12 weken echo. Zo spannend ook weer.

Ookal heb ik verder geen spatje roze/bruin/rood gezien. Blijft spannend. Zal iedere keer wel zijn denk ik.



Hoe is het met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Het is inderdaad stil hier....

Spannend donderdag voor je, panda! Ik denk dat dat wel spannend blijft inderdaad (ik heb er nog geen gehad en vind het ook super spannend!).

Paracetamol mag je zelf nemen hoor. Mijn vk zei dat dat het enigste is dat je zo mag nemen zonder overleg. Anders even de bijsluiter lezen? Niks zo vervelend als hoofdpijn! Sterkte!



Hier geen plannen voor qday. Hoop dat ik me een beetje ok voel. Een groep vrienden hangt die dag in een park in mijn oude stad. Wil er zo graag naartoe! Maar ja, afwachten maar. Gister weer een vreselijke dag met weinig eten en overgeven. Vandaag weer een betere. Blijft echt met de dag kijken hoe of wat.



Andere dames nog plannen hier? Hoe gaat het ermee?!
Vind het ook nog steeds zo spannend. Durf op die reden ook niet te veel te schrijven hier. Ook vanwege de minder leuke verhalen. Als ik me een dag goed voel begin ik me al bijna ongerust te maken. Ben dan bijna blij als ik de volgende dag weer boven de plee hang. Van de voren had ik niet gedacht dat de eerste 12 weken zo spannend zouden zijn. Gelukkig heb ik dinsdag weer een echo. Kijk er zo naar uit!



@Panda, dat in de kroeg staan met een colaatje is het toch net niet inderdaad. Had vorige week een groot feest van mn werk. Gelukkig werd de appelsap in wijnglazen geserveerd. Kon ik net alsof doen.



@BB, fijn dat je je vandaag wat beter voelt! Misschien dat het nu snel beter wordt. Kan goed volgens mij dat de misselijkheid vanaf week 10 al minder wordt. Zou lekker zijn als je met Koninginnedag ook een beetje kunt feesten! Ik heb het idee dat jij de afgelopen tijd echt aan huis gekluisterd bent geweest. Heerlijk als je er even uit kunt.
Alle reacties Link kopieren
Zo, was ik ook weer. Paar daagjes naar Rome geweest, erg leuk en kon het daar ook goed volhouden, maar nu, pff. Gelukkig lang weekend om bij te komen!
Alle reacties Link kopieren
@suuzzz spannend dinsdag joh!

En ik ben inderdaad al een behoorlijke tijd aan huis gekluisterd ja. Laten we het hopen dat het de goede kant uit gaat hier!



En lekker naar Rome! Veel gezien? Lijkt me zwaar vermoeiend nu, haha!
Alle reacties Link kopieren
@boschbolleke, ja, heel veel gezien. In jouw toestand kan ik me zeker voorstellen dat het niet te doen is. Voor mij, sorry...., ging het prima. Vanochtend en vanmiddag lekker bijgeslapen, dus kan er weer tegen! En morgen ook nog vrij, heerlijk!



Hoe gaat het verder met iedereen? begint jullie buik ook al wat te groeien?
@lin02, een paar daagjes Rome klinkt heerlijk! Ben er zelf al twee keer geweest maar zou zo weer gaan. Wat een mooie stad. Mn buik is wel wat opgezet maar met 10 weken kan dat nog niet de baby zijn. Had gelezen dat het door opgezette darmen kan komen.



Mijn vriend heeft het gisteren vertelt aan twee van zijn beste vrienden. Hij zei me dat hij ze had gezegd dat we zwanger waren. Normaal gesproken vind ik het altijd zo fout als een stel 'samen zwanger is' maar uit de mond van mijn 'stoere' mannenman vond ik het toch wel schattig klinken.



Iedereen morgen veel plezier! Dit wordt mn eerste nuchtere Koninginnedag sinds 10 jaar
Alle reacties Link kopieren
Suuzzz, wel grappig hoe jij het beschrijft, want hier precies hetzelfde. Door de minder goede berichten ga je je gelijk zorgen maken. Nog eventjes en we zijn voorbij die 12 weken.

Vandaag voor mij 11 weken nu. En omdat ik bij de verloskundige ook heb aangegeven toch wat bezorgd en onzeker te zijn mag ik volgende week dinsdag tussendoor even naar het hartje komen luisteren. Daarna weer een afspraak in de 14 week.

Veel plezier morgen met de echo!



Bosschebolleke, Hopelijk ben je snel van die misselijk af! Klinkt echt niet leuk. Sterkte!



Panda, ja spannend he, maar ook zo leuk om weer te kunnen kijken!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Lin, wat heerlijk een paar dagen naar Rome, echt een leuke stad lijkt me!



Suuzzz, haha wat lief, dan zijn mannen weer softies ;) Mijn man kan zich zo stoer voordoen maar heb ik het in een goed gesprek met hem erover dan komt het zacht eitje in hem naar boven hoor



Miepie, fijn dat je extra langs mag komen om naar het hartje te luisteren. Zelf denk ik wel eens dat ik ook meer "bezorgd" zou mogen zijn. Ben eerlijk gezegd helemaal niet onzeker of het fout zou kunnen gaan, misschien ook niet altijd eerlijk en zeker als je hier leest dat het maar vaak genoeg niet goed gaat.



Morgen heb ik de 14 weken controle, voor het eerst echt het hartje luisteren! Ga gelijk vragen of ze niet al de 20 weken echo kunnen inplannen haha! Kan niet wachten om het geslacht te weten, dan kan ik een leuk setje speciaal voor een meisje of jongen kopen!!
Hoi meiden, net weer een echo gehad en alles zag er goed uit. Er was nu al echt een mini mensje te zien. Wat een opluchting zeg! Voel me de laatste dagen ook wat beter dus dat was gelukkig geen slecht teken.

Mag nu gewoon hopen dat de misselijkkheid af blijft nemen en dat ik weer een beetje normaal kan eten.



Hebben jullie gisteren een leuke dag gehad? Viel bij mij een beetje tegen. Was best nerveus voor vandaag en vond het toch wel heel jammer dat ik niet gezellig een drankje mee kon doen. Zag nog veel stelletjes met een baby rondlopen. Volgend jaar kan ik er net zo bijlopen! Ondanks dat ik lang bezig ben geweest om zwanger te worden, lijkt het toch heel onwerkelijk dat ik straks ook mamma ben. Verheug me er wel ontzettend op.
Alle reacties Link kopieren
Rome heerlijk!! staat ook nog op mijn verlanglijstje Wij hebben dit weekend New York geboekt voor met Pinksteren. Zin in!!



Koniginnedag vond ik niks aan dit jaar. Vriend wilde nog graag de stad in maar ik ben naar een vriendin gegaan. Nuchter tussen alle dronken droppies had ik niet zon zin in. Voelde me wel mega zielig. Heb wel op de rommelmarkt een wit truitje van "feetje" gekocht, zo schattig!!



Mag ik nog een klopend hartje in de tabel? Ik heb 21 mei weer een echo. Blijft toch wel spannend ondanks dat ik nu bijna 11 wk ben.



Paracetamol kan volgens mij wel. Heb er van het weekend ook een genomen en het even gegoogled
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met alle weer goede echo's!!
Alle reacties Link kopieren
Suuzzz, gefeliciteerd met de goede echo! Kan me voorstellen dat je er naar uit ziet dat je straks je kleintje bij je hebt, zeker als je er zolang op hebt moeten wachten.
Alle reacties Link kopieren
suuuzzz; fijn dat de echo goed was. Ik mag morgen weer en ben ook heel benieuwd. Het blijft spannend en dat had ik niet verwacht. Met 10 weken een goede echo gehad en waarom zou dat nu met 12 weken niet zijn, denk ik dan. Maar toch...

Gelukkig in de ochtend, dus niet lang wachten. Scheelt.

Maar ben veel minder gespannen nu dan met 10 weken. En kan ook echt wel genieten langzaamaan, maar toch....

Spannend.

Het schijnt dat dat ook zo blijft....en dan ben ik blij dat ik wat vaker echo's krijg. Voordeel van de tweeling.

Ben ondertussen ook wel zelf aan het idee gewend, al zal het pas echt zijn in november. Of in mijn geval misschien wel al oktober omdat tweeling vaak wat eerder komt.
Alle reacties Link kopieren
Fijn Suuzz, een goede echo!



Panda jet; succes morgen. Hoe voel jeje?





Moe zijn is echt minder aan het worden. Hoewel ik nog steeds veel kan slapen, val ik minder snel 'om'. Met k-dag, ontzettend veel gelopen, poeh dat merk ik nu nog in m'n heupen. Oud wijf ook he ;)



Vandaag bij VK geweest; alles keurig, hartje klopt mooi. Ze heeft inwendig onderzoek gedaan vanwege wat bloedverlies, maar alles zag er keurig uit. Wel 3 kg afgevallen, maar ja, dat komt er wel weer aan.



22 mei echo bij 16 wk
Rodina, super dat je een goede echo had! Is er een reden dat je met 16 weken opnieuw een echo krijgt?



Panda, succes morgen! Fijn dat je 's ochtends al mag. Ik probeer de afspraken ook vroeg te plannen want voor die tijd kan ik mn hoofd toch niet bij mn werk houden.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Een vraagje: geloven jullie in de Chinese kalender? Volgens due kalender kun je zien of je een jongen of een meisje krijgt. Ik heb voor mijn eigen familie ( broers en zussen) bekeken en het klopt. Voor mijn eerste zoontje klopte het ook. Twee vriendinnen van mijn zijn zwanger en bij hun klopte het ook. Ik heb voor mezelf nu weer gekeken en volgens die kalender krijg ik weer een jongen.....



Gr, Gorgi
Alle reacties Link kopieren
@panda: succes vandaag!



Ik heb ook de chinese maankalender geraadpleegt. Hoor idd dat deze bij velen die ik ken met kids klopt! Vlg de kalender krijg ik een meisje. Dat zeggen ook veel mensen, erg grappig.... De tijd zal het leren, hihi!



Vind het erg fijn hier te lezen dat sommige van jullie die iets verder zijn dan ik, zich nu wat beter beginnen te voelen.... Ik ben zo hard aan het duimen dat dit bij mij ook zo mag zijn!
Alle reacties Link kopieren
Over de chinese kalender, bij de oudste klopt het en bij de jongste niet zie ik net. Nu zou ik een meisje krijgen.



Over het geslacht: gister zei manlief dat hij echt het gevoel heeft dat het weer een jongen wordt. Stiekem baalde ik hier een beetje van, de vorige keren had hij dat gevoel ook erg sterk en dat is ook uitgekomen...

Is het raar dat ik zo graag nu een meisje wil? Al is het maar voor de leuke afwisseling... Kan eerlijk gezegd niet wachten tot de 20 weken echo.



Gister controle bij de vk gehad. Voor het eerst het hartje gehoord, ze had het snel te pakken! Was voor het eerst echt onder de indruk, vorige keren merkte ik dat de vk's het leuker vonden dan ik om het hartje te horen (ben ik zo'n koele kikker...) maar nu vond het toch echt bijzonder!

Verder was alles goed, baarmoeder zat al wel hoog maar dat kan bij de 3e zwangerschap omdat baarmoeder nu goed weet wat het moet doen

Volgende week met 15 weken mag ik bellen om de 20 weken echo te plannen, kan nu al niet wachten haha.
Alle reacties Link kopieren
@bessie; dat blijft toch spannend natuurlijk! Zal voor je duimen dat het een meisje wordt. Ik vind jongetjes juist zo leuk, hihihi! En uiteindelijk maakt het ook helemaal niks uit en hebben we er toch geen invloed op he



Leuk dat je het hartje al hebt gehoord ook! Zou dat denk ik ook erg bijzonder vinden ja.
Alle reacties Link kopieren
BB, ja jongens zijn absoluut leuk!! Omdat we al 2 jongens hebben zou ik nu toch graag een meisje willen... dank je dat je voor me wilt duimen

Voel je je voorzichtig al iets beter?
Hey meiden



Het is hier best stil..



Panda, succes vandaag hoop dat alles nog steeds goed gaat.



Volgens de Chinese kalender krijg ik een jongetje..ik en mijn vriend hebben ook een gevoel dat het een jongen wordt.

Ik ben zooo benieuwd naar (natuurlijk allerbelangrijkste is de gezondheid) maar ik ben gewoon heel nieuwsgierig omdat ik dan bewust kan gaan shoppen en namen uitkiezen.

Wij gaan daarom een pretecho laten maken met 15 weken voor het geslachtsbepaling. Overmorgen ben ik precies 12 weken ds over 3 weken kan ik terecht super spannend.



Hier trouwens ook echt duidelijk minder last van kwaaltjes.. Ik voel me minder moe,ben net meer misselijk geweest en het gevoel van hele dag door een lege maag wordt ook al minder. Alleen nu krijg ik last van obstipatie wat wel minder is :(



Boschbolleke, hoe gaat het nu bij jou? Merk je helemaal geen vermindering?



Bessie, leuk dat je baarmoeder al hoog zit kan je het al duidelijk voelen. Ik denk dat je in de derde zwangerschap het kindje ook sneller zal voelen.



Ik heb 2 weken terug een angelsound gekocht en kan heel makkelijk het hartje horen kloppen. Doe ik niet elke dag maar als ik even behoefte aan heb is het een hele verademing. Super mooi..

Volgende week dinsdag heb ik de nekplooimeting.
Alle reacties Link kopieren
Verliefdenonzeker, valt toch wel mee met de rust, haha!

Wat leuk dat jullie een pretecho laten maken. Wij wachten toch maar tot de 20 weken echo.

Wat je zegt als je het geslacht weet kun je gericht leuke kleertjes vast in huis halen en met de naam hoef je maar een geslachtsnaam te bedenken haha!

In het meest praktische geval is het een jongen, want daarvan hebben we al genoeg kleren en hoef ik niet alles nieuw te kopen. Mocht het een meisje zijn dan ga ik uiteraard helemaal los.

Maar niet te opvallend want we willen het geslacht wel voor onszelf houden dit keer.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog geen verbetering nee, maar zit ook nog in de 10e week he... Dus hopelijk ook over een week of twee wat verlichting!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!



Hier 2 vrolijk zwaaiende en springende mini-mensjes. Dus weer helemaal blij. En na 3 goede echo's gaan we echt verder kijken!!! Dingen regelen en doen en zo.

Over 4 weken weer naar de gyn en de 20 weken echo staat gepland!



Zwaai zwaai naar de rest van de dames!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven