hoe vies is de bek van een hond

30-04-2012 11:50 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had net een glas cola op mijn tafeltje staan en zag dat mijn pup hier Uit dronk, heb natuurlijk het glas schoon gemaakt en nieuwe cola gepakt. Maar vroeg me eigenlijk af hoe vies is zo'n bek?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
Of het nou echt vastgesteld vies is of niet, ik vind het wel ranzig.



Snap mensen ook niet die hun gezicht laten likken door hun hond.
Alle reacties Link kopieren
De kat van een vriendin, waar ik vaak op paste, had de gewoonte om uit mijn glas water te drinken. Een half uur later was ik dat vaak vergeten en dronk gedachteloos uit dat glas. Nooit iets van gekregen.
Alle reacties Link kopieren
jij bent echt knetter met je vragen!
Alle reacties Link kopieren
quote:aikidoka schreef op 30 april 2012 @ 12:56:

De kat van een vriendin, waar ik vaak op paste, had de gewoonte om uit mijn glas water te drinken. Een half uur later was ik dat vaak vergeten en dronk gedachteloos uit dat glas. Nooit iets van gekregen.Nee, vast niet, maar niet alles waar je niet ziek van wordt is lekker.....
Als je weet dat als een hond z'n eigen wond likt, het gewoon heelt zonder ontstekingen ed., dan zal de viezigheid wel wat meevallen.



Een hond mag dan wel eens onder een andere hond z'n staart ruiken, hij zet dan toch nergens z'n bek in/om.



Aanrechtdoekjes zijn viezer, je wil niet weten hoe sommigen daar mee omgaan.
quote:Lizzl schreef op 30 april 2012 @ 12:27:

Vaatdoekjes. Die gebruik ik sowieso niet.



Zag ooit iemand eerst zo'n doekje over het aanrecht halen, daarna zag ze dat haar kleuter een vies gezicht had en trok het doekje toen langs het gezicht van het kind en daarna lag er ook nog iets op de grond waar ze het doekje voor gebruikte om het mee schoon te maken. Daarna legde ze 'm weer op het aanrecht...aaaah getver!
Alle reacties Link kopieren
Hoe vies is de bek van een hond?

Laat ik het zo zeggen, ik zou er geen salade in klaarmaken, maar ik ga ook niet hysterisch douchen als ik een keer een lebber in mijn gezicht krijg..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
whahahaaha salade in klaarmaken hahahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 30 april 2012 @ 13:11:

Hoe vies is de bek van een hond?

Laat ik het zo zeggen, ik zou er geen salade in klaarmaken, maar ik ga ook niet hysterisch douchen als ik een keer een lebber in mijn gezicht krijg..
Alle reacties Link kopieren
Een vriend van me heeft een grote hond, als ik er op bezoek ga komt die meteen op me af, wrijft langs m'n kleren, veegt daar van die kwijlende hangwangen aan af, snuffelt ongegeneerd in m'n kruis, likt aan m'n handen, probeert tegen me op t springen om m'n gezicht ook te likken, en als het je lukt om ergens heelhuids te gaan zitten, dan gaat-ie op je schoenen liggen, en blijft aandacht vragen, knabbelt (niet hard, maar wel altijd erg nat ) aan je handen, mouwen etc. Wil dan ook dat je 'm achter z'n oren krabbelt enzo. (Als je dat niet uit jezelf doet dan geeft die vriend wel even aan dat de hond dat zo hoopt. )



Als ik er wegga ruik ik enorm naar hond, m'n handen plakken, en m'n kleren zitten onder de haren. Daar baal ik dan echt van. Ik heb er 1x toen ik wegging nog snel even m'n handen gewassen, maar die vriend was hier verbaasd en ook wat verontwaardigd over. Hoezo voelde ik me vies? (Hij keek me aan alsof ik overdreven smetvrees had.)



Ik denk wel 2x na voordat ik er weer heen ga. Mss stom maar als ik net fris gedouched en met een vrolijk jurkje aan in de make-up zit, dan heb ik geen zin in een natte kwijlende hondekop in m'n kruis. Als ik dat dan niet "schattig" vind ben ik zeker ineens geen dierenvriend...?



Vind dat wel eens lastig.

Als die vriend dan belt of ik langskom dan bedenk ik eerst snel of ik er wel 'op-gekleed' ben. (Oude spijkerbroek die toch die dag de was in zou gaan.)



Hondeneigenaren mogen ook wel eens stilstaan bij het feit dat niet iedereen hiervan gediend is...
Alle reacties Link kopieren
quote:yezka schreef op 30 april 2012 @ 12:09:

[...]



Hahaha! Alleen dat eerste is waar. Wat betreft het tweede... als je dat als norm aanhoudt, denk ik dat je ook maar beter de meeste mannen niet kunt zoenen...

Klopt. Als ik denk aan mannen die hun handen niet wassen na het plassen. Of een ex die altijd op de bank aan de onderkant van zijn schoenen zat. Brrrr.

Maar het meest vieze verhaal heb ik hier op het forum gelezen van een moeder die de snotjes uit de neus zoog van haar kind. Zelfs dit opschrijven maakt mij misselijk.



Een hond wil ik liever niet dat die in mijn gezicht likt, hoe goed bedoeld ook. Verder overleven we het wel toch?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Lizzl schreef op 30 april 2012 @ 12:27:

Vaatdoekjes. Die gebruik ik sowieso niet.



Zag ooit iemand eerst zo'n doekje over het aanrecht halen, daarna zag ze dat haar kleuter een vies gezicht had en trok het doekje toen langs het gezicht van het kind en daarna lag er ook nog iets op de grond waar ze het doekje voor gebruikte om het mee schoon te maken. Daarna legde ze 'm weer op het aanrecht...Ik kende iemand die de diarree van haar hond opdweilde met een vaatdoekje en hem vervolgens weer terug op het aanrecht legde. Dit is echt waar!
quote:DeWareJacoba schreef op 30 april 2012 @ 13:30:

[...]



Ik kende iemand die de diarree van haar hond opdweilde met een vaatdoekje en hem vervolgens weer terug op het aanrecht legde. Dit is echt waar!En toen ben je toch maar niet blijven eten?
Alle reacties Link kopieren
O, IEUW! Snotjes uit de neus van je kind zuigen...? Met je eigen mond eromheen...? :puke:

Diaree van je hond opdoen met een doekje dat je terug op het aanrecht legt...? :puke: :puke:
vies: hond

viezer: kat

viest: mens



Als je gebeten wordt door een hond krijg je in veel gevallen antibiotica (ligt aan de plaats) als je door een mens gebeten wordt altijd. Maar bijten is natuurlijk wat anders dan je glas cola leegdrinken. Ik drink ook wel eens het glas leeg waar een ander mens uit heeft gedronken, theoretisch is dat dus viezer.
Alle reacties Link kopieren
quote:twompie schreef op 30 april 2012 @ 13:32:

[...]





En toen ben je toch maar niet blijven eten?Nou.... nee
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenik schreef op 30 april 2012 @ 13:25:

Een vriend van me heeft een grote hond, als ik er op bezoek ga komt die meteen op me af, wrijft langs m'n kleren, veegt daar van die kwijlende hangwangen aan af, snuffelt ongegeneerd in m'n kruis, likt aan m'n handen, probeert tegen me op t springen om m'n gezicht ook te likken, en als het je lukt om ergens heelhuids te gaan zitten, dan gaat-ie op je schoenen liggen, en blijft aandacht vragen, knabbelt (niet hard, maar wel altijd erg nat ) aan je handen, mouwen etc. Wil dan ook dat je 'm achter z'n oren krabbelt enzo. (Als je dat niet uit jezelf doet dan geeft die vriend wel even aan dat de hond dat zo hoopt. )



Als ik er wegga ruik ik enorm naar hond, m'n handen plakken, en m'n kleren zitten onder de haren. Daar baal ik dan echt van. Ik heb er 1x toen ik wegging nog snel even m'n handen gewassen, maar die vriend was hier verbaasd en ook wat verontwaardigd over. Hoezo voelde ik me vies? (Hij keek me aan alsof ik overdreven smetvrees had.)



Ik denk wel 2x na voordat ik er weer heen ga. Mss stom maar als ik net fris gedouched en met een vrolijk jurkje aan in de make-up zit, dan heb ik geen zin in een natte kwijlende hondekop in m'n kruis. Als ik dat dan niet "schattig" vind ben ik zeker ineens geen dierenvriend...?



Vind dat wel eens lastig.

Als die vriend dan belt of ik langskom dan bedenk ik eerst snel of ik er wel 'op-gekleed' ben. (Oude spijkerbroek die toch die dag de was in zou gaan.)



Hondeneigenaren mogen ook wel eens stilstaan bij het feit dat niet iedereen hiervan gediend is...die mensen zijn ziek, joh!
Alle reacties Link kopieren
Gatver wat smerig allemaal!

Ik had mijn glas meteen in de vaatwasser gegooid...
Alle reacties Link kopieren
quote:Ksenija schreef op 30 april 2012 @ 13:42:

[...]





die mensen zijn ziek, joh!Wat bedoel je..?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind honden en katten echt superlief, maar ik kan er gewoon niet naar kijken als iemand zijn gezicht en vooral mond laat aflikken...

Ik zag laatst dit filmpje deze vrouw doet zelfs haar mond open en laat een wolf in haar mond likken, blegh!

Dan mag het wel een begroeting zijn, maar zo begroet je je buurman toch ook niet (sommige krijgen nu hele nare visioenen misschien ;)

http://www.zie.nl/video/o ... d-met-wolven/m1fz95rfsrgs
Alle reacties Link kopieren
Ieuw, plukjepulk! Tongen met een wolf
Als je nu al zo vies bent van je pup, waarom neem je dan een hond?
Alle reacties Link kopieren
quote:redband schreef op 30 april 2012 @ 14:34:

Als je nu al zo vies bent van je pup, waarom neem je dan een hond?





Dat..precies wat jij nu zegt is het sfeertje wat altijd hangt rondom hond-o-fielen... Het lijkt wel alsof je álles moet accepteren, anders ben je geen hond waard of is je liefde niet oprecht of iets dergelijks?

Ik vind een heleboel mensen ook lief, maar die laat ik ook niet aan mijn glas of gezicht likken.

Dat zijn mijn grenzen, en daar gaat geen mens óf geen hond overeen. Daarnaast geeft to al aan dat ze verder niet vies is van haar hond, dus wat wil j met deze post?
quote:plukjepulk schreef op 30 april 2012 @ 15:10:

[...]





Dat..precies wat jij nu zegt is het sfeertje wat altijd hangt rondom hond-o-fielen... Het lijkt wel alsof je álles moet accepteren, anders ben je geen hond waard of is je liefde niet oprecht of iets dergelijks?

Ik vind een heleboel mensen ook lief, maar die laat ik ook niet aan mijn glas of gezicht likken.

Dat zijn mijn grenzen, en daar gaat geen mens óf geen hond overeen. Daarnaast geeft to al aan dat ze verder niet vies is van haar hond, dus wat wil j met deze post?

Je maakt er wel een complete ophef van zeg, van mijn reactie.

En wat een rare vergelijkingen.

Ik ga niet eens op deze manier een of ander discussie aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:molly74 schreef op 30 april 2012 @ 11:54:

Net zo vies als de bek van een kat of een mens of welk ander dier dan ook.



Ik heb wel eens gelezen dat een mensenmond veel meer bacterieen heeft dan een hondenbek, maar heb het net zelf gecontroleerd



Je gaat er niet dood aan, je krijgt er niet snel iets van. Het enige wat zóu kunnen (maar dat kan bij kinderen ook), is als de hond/het kind aan zijn achterste heeft gelikt/gekrabt. I.v.m. kans op wormen. Maar ik ben niet vies van mijn honden in ieder geval.



Likken ze op mijn gezicht, dan veeg ik dat niet af. Likken ze per ongeluk op mijn mond, dan doe ik het wel af (met mijn handen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven